Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
:eek: Dette er godt nytt!
Kan jo hende at en eller annen sjappe forbarmer seg over oss, som er syke etter å få spilt det, og importerer..

Har sett flere kamper og klipp fra T5 nå, og fler og fler av karakterene ser ut som potensielle valg. Desverre virker Marduk enda kulere nå enn før, noe som betyr "air-throw abuse" for meg også.
(Ulv og Hawk: Husk å gjør jobben deres ;) )

Hwoarang virker også kraftig forbedret fra T4 med flere setupstartere og variasjon av d-,m- og u-hit.

Jeg skal gjøre jobben min jeg. Skal prøve å gjøre den enda bedre enn før. Den med å lære meg Hwoarang, for og så gjøre jobben mot Marduk :D

Etter hva jeg har sett hittil virker Hwoarang garantert som den kuleste. Bak kommer Jin og Asuka (tror jeg, har ikke fått sett så mye hvor hu er med).

Tekken 5 arcade intro ligger ute til streaming på Tekken-official.

Har men ny sekvens...Heihachi!!!!

Tekken-Official

EagleJin

Bear Necessity
Så denne i går kveld. Kul nok den, men Heihachis comeback ble en smule for dramatisk synes jeg.. Man kan høre en form for metallisk lyd i bakgrunnen (klirring i lenke?), og det hele blir en smule overdrevet, men ellers digger jeg den :D
Gleder meg mer og mer nå som infoen strømmer på. Ikke mange karakterer igjen å se på tekken-official heller. Bare Anna, Hei, Bruce og ??

T5 på arcade i USA neste mnd.. Blir spennende å se reaksjonene og sluttresultatet :)

de kan ikke lage det der..
heihachi er død...
han kan ikke leve lengere =P
desutten har han blitt så gammel, hva skal det nye våpne hans være a? *en rullator=P*

EagleJin

Bear Necessity
Haha! Nei nei..
Min teori:
Siden eksperimentene hans tydeligvis var mer velykkede enn forventet, ble han vekket til live igjen etter eksplosjonen i Hon-Maru. Slik Hawk nevnte i et tidligere innlegg kan deet hende at Heihachis lod reagerte med Ogres dna, og resultatet blir da "ogrehachi" (ikke nødvendigvis det navnet...). Hvis dette skulle stemme kommer vi til å se en heihachi med klør, og horn i stedet for hans tidligere "fancy" frisyre.

Uansett hvordan historien kommer til å utvikle seg lukter jeg et "final showdown" i T5, noe som ikke kommer til å skade i det hele tatt siden storyen er dratt ut såpass nå, atde faktisk må ty til elementer som tidsmaskiner for å fylle enkeltkarakterenes historier.. Tragisk, men sant.

Vel, det med tidsmaskinen kan også hende at bare er noe den personen sier, ganske så enkelt fordi han vil ha pengene på en enkel måte. Og en tidsmaskin gir da grunn for å få såpass mye penger til "bygging" av maskinen. Og desverre er Ling desperat nok til å tro på det (bygget på at det ikke er sant at han kan bygge den). Men Heihachi lever jo, så Ling får ikke akkurat bruk for en tidsmaskin uansett. Han bare er ikke som hun forventer.
Men hva som skjer med Lings story får vi vente og se med..selv om spekulasjoner er ganske kult å holde på med.

Slutta å følge med historien i Tekken da Tekken 3 kom. Da syns jeg alt ble bare helt merkelig med roboter og eksperiment. Nei huff det var sånn typisk japansk jalla historie.

I tekken 1 husker jeg at King kjempet i turneringen for å drive en skole for hjemmeløse unger. Det var meget bra men etter 3`ern så gikk de helt amok med historien. Det er synd.

Nei jeg spiller Tekken og det er mitt favoritt slåssespill men har mange forventninger til Tekken 5 siden det er vel det siste.

Online muligheter ...det er drømmen hos alle. Logge på og kjempe mot andre fra hele verden. En helt syk opplevelse jeg har drømt om flere gang.

Neste Mortal Kombat får online mulighet og når de slaskete utviklerne får det til bør Namco greie det.

EagleJin

Bear Necessity
Jeg tror ikke det har noe å gjøre med å klare eller ikke klare, men heller hvordan gameplay ville foregått online. Om Namco i det hele tatt skulle vurdere å gjøre Tekken-online må de huske på eventuell lag, og ps2-nettet er ikke det beste her i verden.. I et spill der man teller antall frames for å oppnå beste resultat i kampen synes jeg det er bedre å la online være online, og Tekken være Tekken, altså ingen tekken online.

nja de kunne like gjerne laget en G.Bush person med atom våpen i hånda som kan drepe alle med en move...
nei jeg syntes det begynner å bli litt tåpelig..
heihachi er død og ferdig med det...
han er liksom den som fortjener å dø, spesielt i den aldern han er..

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av Nanok@14.09.2004, 06.55
nja de kunne like gjerne laget en G.Bush person med atom våpen i hånda som kan drepe alle med en move...
nei jeg syntes det begynner å bli litt tåpelig..
heihachi er død og ferdig med det...
han er liksom den som fortjener å dø, spesielt i den aldern han er..
102450​
Han fortjener ikke å dø. Hadde det ikke vært for han hadde ikke TEKKEN vært til, og da hadde vi gått glipp av noe stort, og da hadde ikke du sagt at han fortjener å dø, og da hadde ikke jeg sagt at han ikke fortjener å dø....unnskyld!

Men litt seriøst nå. På den filmen, etter at Raven sier ''Heihachi Mishima is dead'' så kommer Heihachi opp fra flamene. Fra det øyeblikket visste jeg at Heihachi skulle være en slags.....djevel? Han er nok blitt en psyko djevel som skal drepe Raven, Jack 4 og Kazuya. Samme hvem han skal drepe, han være med i Tekken 5 på en eller annen mulig måte!

EagleJin

Bear Necessity
Ingen kan overleve etter et slikt inferno som vist i T5-introen. Hei døde, men gjenoppstod som "super hei" eller "ogre-Hei" eller hva nå en de kaller han.

Jeg tror ikke Heihachi har Raven som mål med det første. Nå som Hei endelig har funnet ut hvordan ogre-blodet "fungerer", vet han at om han får tak i Devil-genet, vil Hei få så mye kraft at ingen (selv ikke kaz eller jin i devil-form) kan slå han, og der ligger målet - Kaz og Jin. Begge har bare et halvt Devil-gen (forstår man på T4 endingen til kaz), og Hei trenger da begge for å kunne fullføre eksperimentet sitt.

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@23.09.2004, 12.16
Ingen kan overleve etter et slikt inferno som vist i T5-introen. Hei døde, men gjenoppstod som "super hei" eller "ogre-Hei" eller hva nå en de kaller han.

Jeg tror ikke Heihachi har Raven som mål med det første. Nå som Hei endelig har funnet ut hvordan ogre-blodet "fungerer", vet han at om han får tak i Devil-genet, vil Hei få så mye kraft at ingen (selv ikke kaz eller jin i devil-form) kan slå han, og der ligger målet - Kaz og Jin. Begge har bare et halvt Devil-gen (forstår man på T4 endingen til kaz), og Hei trenger da begge for å kunne fullføre eksperimentet sitt.
106987​

Det er så koselig med disse teoriene dine... Så kan du bare overdrive litt med kaz for meg :p Så jeg kan tro en liten stund han er gud :p Eller semi-djevel eller hva jeg skal si :p hehe

EagleJin

Bear Necessity
Name - Lee Chaolan
Style - Martial arts + Mishima style karate
Nationality - Japan
Age - 48

The adopted son of Heihachi mishima and Kazuya Mishima's rival, Lee Chaolan.

Disguising his true form so that he could take down Heihachi, he participated in The King of Iron Fist Tournament 4, however he was thrown by the appearance of Kazuya, who he assumed to be dead, and was defeated.
After that, he schemed to take over control of the Mishima Zaibatsu amongst the confusion in Heihachi's death, however he came to know that the top seat of the Zaibatsu had been usurped by someone, and was enraged.
"What the hell? Could it be Kazuya? Always getting my way ..."

When one month later the opening of "The King of Iron Fist Tournament 5" came to be known publicly, Lee immediately decided to enter.

"Kazuya, I'm going to end our ongoing-grudge. And this time, I will take over all of the Mishima Zaibatsu, you'll see!"
Enda fler hevnaksjoner i Tekken-serien. Kan ikke si jeg ble veldig overrasket, men vi kan fort få en artig storytwist her :)

Name - Lei Wulong
Fighting style - Five Style Chinese Martial Arts
Nationality - Chinese
Age - 47

Also known as "Super police", the Chinese police department detective Lei Wulong.

Having succeeded in a large scale arrest of syndicate members in "The King of Iron Fist Tournament 4", Lei was able to reclaim his title of "Super police."

Then, across many places in China a series of incidents involving the destruction of Dojos occurred. Lei had an interest in these events, so he began to conduct a private investigation.

Amongst the people who had been affected by this, Lei had a number of friends, and so he devoted his full energies towards making an arrest. However, in that period the criminals did not appear at all, and so the investigation was stumped.

Then a report came to Lei that a number of similar events had been occurring in Japan.
Lei was convinced without doubt that "The King of Iron Fist Tournament 5" would be where the criminal would aim next, and so to catch him Lei once again entered the tournament.
"Go Lei! You can do it!!"

*Takk til noodalls (ap-forum) for oversettelse*

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@23.09.2004, 13.32
Det er så koselig med disse teoriene dine... Så kan du bare overdrive litt med kaz for meg :p Så jeg kan tro en liten stund han er gud :p Eller semi-djevel eller hva jeg skal si :p hehe
106989​
Hadde det bare vært en teori så.. :p Hele storyen i T4 og det vi har sett av T5 legger opp til at det er slik det blir. Vi har jo allerede sett heis nye "form", og vi vet at han higer etter å få fatt i devil-genet.

Forventningene til T5s gameplay øker stadig, eller mer riktig blir det å si at forventningene til testerne er skyhøye!

Gutta noen smude vids på tekken official, sjekk dem ut!!
Tokyo Game show

Lol...king på slutten :D

Det ser veldig bra ut, helt konge!!! Gleder meg så innihelvetes til Tekken5 kommer....seriøst, hjertet mitt dunker nå..... sykt :blunk:

shit. har problemer med å streame det der.
vet noen om et sted man kan laste de ned, istede for å streame?
får det bare hakkete :tommelned:

Vet ikke om noe sted hvor de kan lastes ned enda, men det bør bli mulig en gang hvertfall..

Steve story:
Steve Fox is a talanted boxer who is crowned the world champion.
He enters the king of ironfist tournament4 in order to let the world know him and solve a riddle of his birth.

Steve comes to the hidden truth of his birth with help of Lei.
He gets angered with Mishima Zaibatsu that bore him,he thinks the people like himself shall be never made out again.
Then the king of ironfist tournament5 is announced,Steve is back again as the world champion and decides to enter the tournament.
'No one can stop me now.Stay there,Mishima Zaibatsu!'
Nina story:
Nina Williams lives as an asassin without knowing her own past.

She is informed by the Syndicate that Steve Fox is her own son.
But that fact makes no difference to Nina,there is no special passion raised by that.
After the Syndicate is destroyed by Lei,Nina loses the reason to kill Steve.
In order to retrieve her memory, she meets her sister,Annna Williams.
As soon as Nina sees Anna's face,Nina's memory is back again.She shoots her gun towards Anna.
After their shooting battle of a few days,these sisters realize they cannot finish each other.
They decide to fight to come to a conclusion in the king of iron fist tournament 5.
Deadly sisters fight begins again.
*Takk til nielsniels (arcadepimp-forum) for story

Og da er også Anna en sikker character. Mangler bare Bruce nå..og jeg håper at han virkelig er med nå. Han begynner å bli ganske kul faktisk, så han bare må være med!

Status
Stengt for ytterligere svar.