Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
Tenkte at disse bildene har en sjanse til være aktuelle...:
Tekken Official med 5 TRC chars
!!!!!!!!!!!!!!!!

Baek1
Baek2
Baek3 - STOR
Roger. jr.
JinPachi
Devil Jin
Anna

Historiene til Baek, Anna og Roger. jr:
Anna Williams
fighting style:Assasination
nationality:Ireland

Anna Williams,who fought a hard sisters fight against Nina Williams in the past.
Anna was feeling unsatisfied since her sister disappered a few years ago.
But a telephone call changed such a boring life dramatically.
That was from Anna's missing sister,Nina.
A few days later,the two met again.As soon as Nina saw Anna's face,Nina shot Anna with no hesitation.
Anna shot back instantly and their shooting battle continued for a few days.
however they could not finish each other so they decided to come to a conclusion in the king of Iron fist tournament 5.
'Bitch!!! This time, This time I shall kill her!'
Baek Doo San
fighting style: tae kon do
nationality:south korea

The master of Tae kon do and the teacher of Hwoarang,Baek Doo San.
A few years ago,Baek visited a country to teach tae kon do.
He was raided by someone and lost consciousness on his way back home.
When Baek got conscious again,he was hospitalized in the military hospital.
Baek was informed by a military elite that he had been unconscious for a year.
Baek got a job to teach in the military.
He was asked by the base commander to write a mail to Hwoarang,which said he was safe alive and asked Hwoarang to come back to the military.
And the two met again for 2 years and a half.
2 months passed and Baek entered the king of ironfist tournament 5 in order to identify how Hwoarang got better.
Roger jr.
fighting style:commando wrestling
nationality:none

Roger jr.The 2nd militalized kangaroo which was born from DNA operation.
In the name of Kazuya Mishima,the 1st Roger was born from the developpment of militarized animals in Mishima Zaibatsu Biological Technology facility.
Roger(father) lived his silent life with his family after he entered the king of ironfist tournament 2.
However,Roger was kidnapped by someone leaving his wife and son.
And the king of ironfist tournament was announced soon after as if it was intended.
Roger jr. sensed something between the tournament and his father.
He decided to enter the tournament in his mother's pocket.
"... Ingen kommentar..."

Det har nok jeg...

YAAAAY!

Da er det også ganske så sikkert hvem Hwoarang fikk brevet sitt fra, men kjipt at det ikke blir nevnt noe om Ogre. Kanskje det er en slags 'secret story' Namco har fiksa, så man kan kjøpe den eller noe når man har råd.

YAAAAY!

noen som veit om king får noen sinsyke nye triks eller???

EagleJin

Bear Necessity
Om du leter litt etter klipp med King ser du fort at han har en god del nye og tøffe teknikker
f.eks:
- 5 forskjellige mid-air-kast
- 1-2-3-string
- Nytt (nye??) multikast

Finn fram her

Ellers er det aldri så dumt å søke ;)

Detta ser temmelig bra ut ass! Men en ting, hvordan kan Anna være 22 år? Og ble Baek fortere gammal enn resten av gjengen ell? Hwoarang ser nesten helt lik seg selv ut, mens Baek ser klar ut for gamle hjemmet?

Uansett, kule bilder og en lettelse at både Baek og Anna er med igjen!

Vel, Baek var jo 27 år i KoIF2, og KoIF5 er 20 år senere, så det sier nesten seg selv at han har blitt eldre(/"gammel") fortere enn de andre. Han ser vel ikke klar ut for no gamlehjem akkurat, men har bare litt grått hår..

Anna ville vært 41 år, eller no rundt der, hvis det ikke hadde vært for the cold sleep experiment med Nina. Anna ville jo ikke bli no eldre mens Nina forble ung en tid, så derfor gjorde hu det samme, og våknet på samme tidspunkt som Nina. Fine søstre de to der..

EagleJin

Bear Necessity
RBG: Av alle som snakker om Tekkenstoryen skulle jeg tro du ville skrive det riktgi, men nei da:
Anna og Nina gikk inn i "cryo sleep", ikke cold sleep :p

Noe som er enda bedre:
I følge de som har spilt Tekken 5 og testa så og si alle karakterene spilles og føles alle forskjellig. Altså er ingen så like som f.eks Mishimas var/er i TTT. Dette betyr igjen at vi får 30 FORSKJELLIGE karakterer å lære :D :D

Visste ikke at Anna også benyttet seg av Cryosleep.. er greit det ass!
Hu er ihvertfall blitt kvitt den "tante" look'en sin fra TTT. :tommelopp:
Har ikke kommet noen match vid's med Baek eller Anna ennå?

Det må jo ha blitt spilt noen kamper med dem i Fantasia Arcade'en i Seoul!!
Treige Koreanere, legg ut matches nå.. får abstinenser!

Nye 10-strings ute,
2 fra Anna og
2 fra Roger

her

Edit: Ligger en Raven combo der også ;)

Edit2: Ligger en combovid med kaz her

EagleJin

Bear Necessity

EagleJin

Bear Necessity
Hmm..det første jeg tenkte da jeg så Bruce var Sagat. Ligna mer ny enn i TTT på den stance'en hans..
Wang var som forventet på bildet..
Kuma så endelig stor ut igjen, noe han var langt unna i T4.

og..btw.. :)P)
Nesten genialt at de tre er med. Eneste som skal til er at Bruce blir en god del tona ned, og får mer flashy stuff, Wang kan godt ha flere egne teknikker, og Kuma...hadde ikke trengt å være der. Men siden han er det får det vel være slik... *starte kill Kuma-club* Noen som vil være med? :D

har en følelse på at de komme til å ta opp alle som har vært med i tekken serien. f eks, ogre, michell, armor king??, unknown og resten av jacke'ne... just guessing

Ogre er jo død, samme er King. Unknown egen TTT-char, så tviler på at hu kommer med. Jacks'a har blitt replaced hele tiden, så det kommer nok ikke til å skje. Med mindre det skjer i TTT2 da.

King er vel ikke dau enda men... A.King er det mer synd med...

Men, bare titta på bildet med Wang... Han ligna litt på sånn skinny versjon av Jinpachi der, med fargene og skjegget osv...

Forresten jeg er bra trøtt..

Hmm..mente Armor King..bare mista det ene ordet..

Wang og Jinpachi er jo vel omtrent like gamle, så det er kanskje ikke så rart at de har visse likheter.. (som innenfor en gruppe er: alder ;))

EagleJin

Bear Necessity
Hei mine Tekken venner, I LOVE U alle....

Det er fint å se at slåssespill er tilbake, det er jo lenge siden jeg har vært på nett nå. Det som er litt dumt er at jeg ikke kommer til å få spilt tekken5 så mye, jeg er in the army :( . Men slik er livet, men jeg skal faen meg si, Tekken 5 kommer til å klik....rettelse. Tekken5 har klikka!! :grine: ! ser meget tøft ut og seff baek is back...ahhh alle mine drømmer har kommet i oppfyllelse. Eaglejin husk å send meg den kopien da, når du skaffer deg Tekken5... Er det noen som vet nå, helt presis dato, tekken5 kommer ut?

EagleJin

Bear Necessity
Ey! Nilo!! Du er borte for lenge :(
Klart jeg sender den ;)

Vet ikke om noen eksakt dato andre enn den som ble spredt med de første ryktene; 22. februar (noen sier 26.). AM vers. ryktes å komme først (Q1) og jap. versj. ryktes å komme til våren.

Tekken5 har klikka!!
Det er det mest riktige jeg har hørt i hele dag!
Kuma power owns all! Tror faktisk at Kuma blir en av 3 main chars. i T5.

Om man er heldig kan man også få se noen av de beste spille T5 i en garasje borti statene et sted. "WebCam makes wonders"
Let rundt på www.tekkenzaibatsu.com for å finne adressen.

Status
Stengt for ytterligere svar.