Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kilik

Lokal moderator
Ser dessverre ut til at den amerikanske versjonen ikke kommer før 15.mars.

På den offisielle siden, tekken5.namco.com, kan man velge pre-order fra EBGames og GameStop. Begge har 15.mars som dato...

EDIT: Nå forandret også Gamespot.com til 15.mars.

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Kilik@25.01.2005, 22.03
Ser dessverre ut til at den amerikanske versjonen ikke kommer før 15.mars.

På den offisielle siden, tekken5.namco.com, kan man velge pre-order fra EBGames og GameStop. Begge har 15.mars som dato...

EDIT: Nå forandret også Gamespot.com til 15.mars.
168774​
Så langt har jeg lest 3 forskjellige datoer for am. lansering.
Helt tragisk... På Namcos egen side står det også at T5 ikke lanseres før vinteren 2005. Mulig dette bare gjelder PAL.

At Heihachi dør er ingen overraskelse.. Ikke nå lenger :p
Namco har putta inn noe verre enn Hei.. "Jinpachi med ildkulen"

EagleJin

Bear Necessity
Knall vids det der! Så dem i går kveld og satt fryst fast til stolen mens jeg nesten ropte av glede over å se Devil Jins "nye" combos :D.

Ganryu blir nok en av fem "main"-characters denne gangen.
(Ganryu, Devil Jin, Kuma, Feng, Wang)

Skal få deg til å dette ut av stolen jeg!
Jeg av alle skal faktisk utvide horisonten!!!

Kazuya og King som mains..

Også lære meg litt mer Wang...
Prøve tappert på yoshimitsu, han ser ut som er morro å være nå :p

Kanskje til og med litt Hwoa&Baek etter klin klikkers masing konstant på Hawk og JINsama... :p hihi..

Jeg må nesten ta meg en tur til dere igjen da! Hvis dere vil så klart... Hehe..
Men er i bergen akkuratt nå.. Har vært det en stund.. Men skal tilbake en gang i februar..

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg så comboen til Yoshimitsu (jeg elsker han) nå. Den var sinnsykt kul.
Men så jeg feil, eller var selveste ''Bruser'n'' med?

Opprinnelig skrevet av Drauden@27.01.2005, 15.21
Jeg så comboen til Yoshimitsu (jeg elsker han) nå.  Den var sinnsykt kul.
Men så jeg feil, eller var  selveste ''Bruser'n'' med?
169542​
Hihi, kan du shittet ditt med yoshi altså? Mangler å se en god spiller jeg :/
Bruce er nok en karakter på Tekken 5, ser litt tona ned, ikke så mye men litt..

EagleJin

Bear Necessity
!! Takk for den, NukleuZ :D

Ble litt skuffa over skadenivået.. De andre karakterene vi har sett så langt gjør skade til 1000, men King fortsetter med hauger av jabs etterfulgt av en liten "ender". Vi får se hva det blir til.

Uansett.. King har heftige air-throws :D

Damn..jeg vil se!!!!

...men er desverre på skolen nå. ALtså må jeg vente lenge før jeg kan få sett den...

Enig Eagle..... Synd altså, selv om det er litt morro også, så for meg King bare stramme musklene og kreve seg inn på top tier hehe:D Han blir fortsatt morro med air-throws :D

EagleJin

Bear Necessity
NukleuZ: Vi får vel starte "Kast Og MaskeBOmbardering" (KoMBO).

Så lenge han fortsetter å ta med seg f,d,d/f+1+4, 2,1,1+2+3, 1+3,3+4,4+2,2+1,1+2+3 videre er jeg happy :D (ja, teknikken er rolling death cradle :p)

Er alltid morsomt å plugge inn en hel serie chains. Bare kjipt av de er så lette å bryte :(

Mhm... Den så kjent ut :p hehehehehe... Gleder meg masse til å sette igang KoMBO jau... Jeg er vel en av de eneste med King som nesten main.. Etter Wallace så klart :p

EagleJin

Bear Necessity
Vel.. Jeg har jo ikke "mains" slik som før, og King er plassert høyt på lista (ved siden av Ganryu :D). Tro det eller ei, men jeg har faktisk startet sp vidt med Nina, og har planer om å fortsette en smule med henne i T5. Det samme gjelder Bruce. Chains allmighty!

Combovid med Hwoarang ute.....
Utført av MaddogJin, legg merke til tittelen hans :p

BTW.
Hvis dere har like store problemer som Eaglejin så legger jeg en link her jeg ;) hehe

EagleJin

Bear Necessity
Jadajada :p
Utrolig heftige juggles i den vid-en. Det skal sies at Maddogjin er koreansk Tekken champ, og mange av disse comboene tar nok en smule med tid før de sitter 10/10.

Den vid-en der uttrykker T5 som et kongespill, MaddogJin som en konge (vel..korean champ sier det meste) og ikke minst Hwoarang som en sinnsyk character i forhold til tidligere. Hail to the allmighty one!

Ny combo vid ute, denne gangen laget av Dongpal, som skal være en av de beste Kazuya spillerne rundt omkring...

Uansett

Her u gå

EDIT: BTW. Anbefales og titte på, det er ikke hver dag man ser, d/f+2 etterfulgt av 4x EWGF!!!!

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@29.01.2005, 23.29
Jadajada :p
Utrolig heftige juggles i den vid-en. Det skal sies at Maddogjin er koreansk Tekken champ, og mange av disse comboene tar nok en smule med tid før de sitter 10/10.
170866​
F.eks flere år? :flau:

Status
Stengt for ytterligere svar.