Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
Ganske tøff vid, men synes faktisk at combo acts med Mishimas fort blir kjedelige pga ewgf, ewgf, ewgf, ewgf, dewg, dewgf, b+2,4,1 (kaz' nye string), cd+4,1 (...). Dere skjønner tegninga.. Hwoarang-viden er full av sprø combos som ikke bare ser stilige ut, men de er effektive også :D

Savner fremdeles en Kuma act :( Må vel vente til jeg har T5 og får laget en selv, men da er noe av poenget med å se den borte...

Luthien: Med intens trening.. Kanskje 4 mnd hvis du ikke er kjent med sticka/paden og systemet i Tekken...

EagleJin

Bear Necessity
Om du tar turen innom mediaseksjonen på tekkenzaibatsu.com vil du fort finne frem til en Nina combo act. Hun har ikke gjennomgått såå store forandringer, annet at hun nå regnes blandt de bedre karakterene. Heldigvis er vi fremdeles på et tidlig stadium i T5 leveperiode :svette:

Tror Nina kommer til å bli ganske vanskelig å spille hvis hu skal mestres. slik er det vel med de aller fleste egentlig, kommer bare an på til hvilken grad en vil sette seg inn i spillet og karakterene..

Hyulvinji; Hwoarang vid'en var jo bare gjennomført.... Utrolig effektive, utrolig flashy.... Gjennomført behagelige å se på... Gir liksom meg en følelse å plukke opp Hwoarang.. MEG av alle... :p

Tror det blir myyyye av den nye stringen til kaz på meg... Mest i juggles, avhengig av hvor effektiv den er på counter...

Blir virkelig kos å spille Kazuya nå... Han flyter så fint.. Den eneste som hadde litt flyt i T4 f.eks var Hwoarang... Hvis noen forstår da.. I movementen...

EagleJin

Bear Necessity
Tror jeg vet hva du mener.. Hele T4 motoren fløt for mye, men flere av karakterene ble for stive.. Nå (T5) ser alle ut til å være mykere uten som karakterer, og ikke som en del av, uh, "gameplay". Kan virke som de har bedre recoverytid i T5 enn i T4.

*Se Hwoarang vid igjen...* :D

Opprinnelig skrevet av Red Hawk@30.01.2005, 23.43
Tror Nina kommer til å bli ganske vanskelig å spille hvis hu skal mestres. slik er det vel med de aller fleste egentlig, kommer bare an på til hvilken grad en vil sette seg inn i spillet og karakterene..
171456​
oh...jeg kommer helt sikkert til å legge meg "dyyyyyyyyp" inn når det gjelder NINA. :p

og steve....

Opprinnelig skrevet av Cinos+31.01.2005, 16.06-->
<!--QuoteBegin-Red Hawk
@30.01.2005, 23.43
171456​
oh...jeg kommer helt sikkert til å legge meg "dyyyyyyyyp" inn når det gjelder NINA. :p

og steve....
171683​
[/b]

CINOS :D:D Halla!! Du husker garantert ikke meg men sjekk ut posten jeg skrev i Fighting Vids, og vær enig så får vi spilt litt :p

Nina og Steve er jo helt elleville da på T5! Steve virker litt overpowered da men men

Drauden

SGs kollektive lillebror
Steve, for meg, er en sånn Christie karakter. Bare at du bruker 1 og 2 mer. =D

Men sånn er jeg, og jeg er rar. :svette:

EagleJin

Bear Necessity
T5 krever mer kontroll over både Steve og Christie nå enn i T4 pga det nye "crush"-systemet (tekkenzaibatsu for mer info om "crush").
Samtidig er Steve ranka som top tier allerede, så kamper mot Cinos' Steve blir, uhm, interessante (sleit nok i T4 :p).

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@31.01.2005, 18.40
T5 krever mer kontroll over både Steve og Christie nå enn i T4 pga det nye "crush"-systemet (tekkenzaibatsu for mer info om "crush").
Samtidig er Steve ranka som top tier allerede, så kamper mot Cinos' Steve blir, uhm, interessante (sleit nok i T4 :p).
171799​
ja...det bli lett for dere hvis dere buke LAW og den lille kylling sparka hans!! SLUTT MED DET, det er irriterende :mad:

EagleJin

Bear Necessity

EagleJin

Bear Necessity
Lettest? Regner med at du mener hvem av dem som har letteste teknikker å utføre, men det blir vanskelig å si det også.. De med lettere moves er ofte vanskelige å bruke riktig i kamp. Anbefaler å bare finne en du mener du kan like og lære deg teknikkene.

En ting jeg kan si er at du burde holde deg unna Mishimas og andre med f,d,d/f-motion hvis du ikke er vant til slike "avanserte teknikker" fra før. Gi tommelen en sjanse til å herdes først ;)

Joda, jeg har tenkt at de med lettere moves er litt verre å utnyttige riktig i kamp, men så kan jeg ikke nok til å bruke de andre på den korrekte måten.

Mishimas har jeg ikke tenkt på engang, men jeg liker nina og jeg vil prøve ut hu først, likevel er jeg litt skeptisk..

Btw, hva med Jin?

EagleJin

Bear Necessity
Jin er blandt Mishimas ;)

De med lettere moves er ikke nødvendigvis vanskeligere å bruke riktig i kamp, men de har kanskje ikke så lett for å dele mye skade.

Mishimas:
- Jin
- Kazuya
- Heihachi (ikke med i T5)

Karakterer med f,d,d/f-motion (T4/TTt):
- Armor King (ikke med i T5)
- King
- Hwoarang

Karakterer med b,d/b,d,d/f-motion:
- Ganryu
- Jacks

Karakterer med hc (half circle)-motion:
- King
- Armor King
- Kuma/Panda
- Eddy/Christie

Jeg har veldig lite peil med Nina men vet at hun kan bli vanskelig om du skal lære alle chain-throws (bortkastet tid, siden alle er ganske lette å komme ut av), men er absolutt en god karakter å spille med.

Hvem du bør starte med er også avhengig av hvilken type karakter du er ute etter (aggressiv play, defensive osv.).

Du kan finne masser av info om hver karakters teknikker, historie osv. på http://www.tekkenzaibatsu.com

Jada, men Jin er tøff.
Neida, jeg tar Nina i første omgang, for jeg har ikke tenkt å vinne NM eller sånt. Jeg får se om jeg muligens finner en annen karakter på den siden. Så takk :kos:

Status
Stengt for ytterligere svar.