Okey, har testa Tekken5, og dette er det jeg mener. Jeg fikk ikka akkurat testa spillet inn og ut. spilte ca 20-30 kamper and this is my story.
Vi brukte ca 1 time på å finne den fordømte arcaden selv om den var ca 5 min unna(gå avstand) der hvor vi bodde. Så når vi endlig fant arcaden brukte vi ca 10 min å finne Tekken5, neste gang brukte vi 12,2 sek. Til pointet
Juggles:
Fungerer egentlig veldig mye som i TTT, det bare digg når du får motspillern opp i lufta, du kan jo velge mellom så mange forskjellige tekniker å få mest mulig damage på. Jeg spilte hovedsaklig mest med law, kule nye moves!!! er bare digg. Mye teknikk på bakken i Tekken5, en kan gjøre forskjellig moves når man ligger nede, variere jo fra person til person
Motor:
Som jeg skrev over her så har jeg ikke spilt Tekken5 så synsykt mye, men det fungerte perfekt :usikker: Konge kult når du treffer med en high punch på motspillern så holder han som blir slått der hvor en traff"en liten digg animasjon" blir mer realistisk... Mye lik TTT
Flyt
Ikke la meg begynne der da!! Det første jeg la merke til, var flyten!!! hooooo oh ho !!! Alt gikk opp i alt liksom, det var som om gud hadde laget spillet. DU har mye mer kontroll over personen du spiller med. Veldig lite"faen jeg prøvde egentlig ikke på det" så skjedde det noe rart osv..... Plain and simple!!! Liksom når jeg var liten puslet jeg pusle spill hele tiden, den følelsen man får når den siste biten passer perfekt inn...oh man....
Men så er det mye usikkert også da, jeg har jo ikke spilt spillet nok til å egentlig si alt jeg har skervet nå, men det er det jeg mener..love yah