Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
Okey gutta boys, da har jeg vaert i Australia sammen med 3 gardekompani. Det var bare konge!!! Men til pointet!!! Jeg testa ut Tekken5 her paa arcaden. Kan ikke si sort annet enn genialt, har tatt noen bilder og filma to kamper med camera, daarlig kvalitet. Legger dem ut naar jeg kommer til Norge, er i singapore naa. Spilte mye med Law ble banka mye. (jeg takler ikke stick!!)

EagleJin

Bear Necessity
Ey, Nilo!

/me er sjalu...
/me vil spille T5...

Kikk innom spillegaltreff-emnet!
SC2 og Tekken ser ut til bli to (tre?) av flere sentrale spill gjennom kvelden ;)

Jeg forventer full rapport om hvordan spillet virket når du kommer hjem igjen!
Juggles? Motor? Flyt? Ja, alt!
;)

Okey, har testa Tekken5, og dette er det jeg mener. Jeg fikk ikka akkurat testa spillet inn og ut. spilte ca 20-30 kamper and this is my story.

Vi brukte ca 1 time på å finne den fordømte arcaden selv om den var ca 5 min unna(gå avstand) der hvor vi bodde. Så når vi endlig fant arcaden brukte vi ca 10 min å finne Tekken5, neste gang brukte vi 12,2 sek. Til pointet

Juggles:

Fungerer egentlig veldig mye som i TTT, det bare digg når du får motspillern opp i lufta, du kan jo velge mellom så mange forskjellige tekniker å få mest mulig damage på. Jeg spilte hovedsaklig mest med law, kule nye moves!!! er bare digg. Mye teknikk på bakken i Tekken5, en kan gjøre forskjellig moves når man ligger nede, variere jo fra person til person

Motor:

Som jeg skrev over her så har jeg ikke spilt Tekken5 så synsykt mye, men det fungerte perfekt :usikker: Konge kult når du treffer med en high punch på motspillern så holder han som blir slått der hvor en traff"en liten digg animasjon" blir mer realistisk... Mye lik TTT

Flyt

Ikke la meg begynne der da!! Det første jeg la merke til, var flyten!!! hooooo oh ho !!! Alt gikk opp i alt liksom, det var som om gud hadde laget spillet. DU har mye mer kontroll over personen du spiller med. Veldig lite"faen jeg prøvde egentlig ikke på det" så skjedde det noe rart osv..... Plain and simple!!! Liksom når jeg var liten puslet jeg pusle spill hele tiden, den følelsen man får når den siste biten passer perfekt inn...oh man....

Men så er det mye usikkert også da, jeg har jo ikke spilt spillet nok til å egentlig si alt jeg har skervet nå, men det er det jeg mener..love yah

EagleJin

Bear Necessity
Nilo: Takker :D
Høres nesten for godt ut til å være sant :D

Men flyten.. Flyter det slik som T4? Altså for mye kamera? Noe som helst du la merke til som ikke skulle vært der?
*nysgjerrig*

Men siden vi er inne på gode nyheter, har jeg en bitteliten sak jeg gjerne vil få dele med dere (og spesielt de om spiller med Tekkens nest eldste person):
http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showt...?threadid=72931

Les, grin, le, hopp i taket (jeg gjorde det :D) og bare gled dere til mer og mer Mishima power! Hvis det er sant....

Opprinnelig skrevet av Shinoru@11.02.2005, 13.46
Halla Nilo, kult at du fikk testa spillet. Gleder meg til den. Åssen går det i militæret?
175955​
militæret er digg, men noe veldig spesielt hvis du er i drilltroppen, hvis jeg ikke hadde kommet inn i drill hadde jeg heller ikke fått testa tekken5 sansyneligvis. helt konge, så om noen uker er det usa, og jeg skaL FÅ KJØPT MEG TEKKEN5 DER. Men det går med meg, hva skjer med deg da lenge siden sist nå!!

Men flyten.. Flyter det slik som T4? Altså for mye kamera? Noe som helst du la merke til som ikke skulle vært der?
*nysgjerrig*
Kameran funka meget bra, når du tar de forskjellige comboer, inntil vegg, holder grep og alt det i kombinasjon fungerer meget bra, f.eks når man setter igang en air combo med marduk og ender opp veldig nerme veggen også tar air throw, alt gikk smooth....Tekken 5 har satsa på mer simple metoden...og det funker bra

Høres DIGG ut!

Bare det er bedre enn T4, så burde det være bra. Spes når det lever opp til TTT, og litt over det også!

Cheers!

EagleJin

Bear Necessity
Hawk: Du sjekka ikke linken jeg skrev opp, nei? :(
Du (og alle andre) bør i hvert fall ta en titt på dette:

http://f2.pg.briefcase.yahoo.com/umali_ar2004

MUAHAHA!

TZ har til og med satt opp command list med alle moves... Inkludert de nye!

EagleJin

Bear Necessity
Drauden: Du aner ikke hvor glad jeg ble da jeg så nyheten :D (eller kanskje du gjør... :p).
Alle hans tidligere og effektive teknikker er tilbake + uh.. 1_2 kostymet hanes er byttet ut med gamle TTT-kostymet (ikke pimp-jakka, men tøff, blå bukse), men best av alt: han er slemmere ut enn noen gang før :D

Gleder meg syyykt til å teste'n om en 2-3 ukers tid :D

Nyheter for året! Det eneste som kan bli noe særlig bedre i år er vel å teste spillet, som skjer om ikke så altfor lenge :D

Egentlig noe jeg ser aller mest frem til er å ikke se Hei i bleie drakta si, det er det sykeste av alt med Tekken5!!!

Ps: Men hei er søt med bleie drakta da...søte lille hei :kos:

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@12.02.2005, 23.48
Egentlig noe jeg ser aller mest frem til er å ikke se Hei i bleie drakta si, det er det sykeste av alt med Tekken5!!!

Amen

Gammern lever..hmm, en skikkelig family reunion, veldig syyyk familie og da. lure på om de samle seg under juletider og sånn. kan se det for meg hvordan de har det unde julefeiring....

Jinpachi - "I must kill Heihachi"
Heihachi - "I must kill Kaz and Jin"
Kazuya - "I must kill Heihachi"
Jin - "I'll kill them all!!"

LOL

EagleJin

Bear Necessity
:p

Jun - "Please guys! Let's have a nice and friendly dinner!"
andre - "... Yes, Jun/sweetheart/mother, but id' feel much better if these devils werent around"

Noe sier meg at uttrykket "speak of the devil" er sjeldent brukt i den familien...

Ehh..hva med "the lost part"? Asuka og faren hennes..de må jo få lov til å være med de også :p

Tror at i den familien blir "speak of the devil, and it shines" brukt ganske mye..

Okey, da har jeg endlig funnet cablen til camera'n men har ikke vids på den, vidsa setter jeg ut når jeg får tid, men her er et bildet :)

Jeg savner det øyeblikket!!! :grine:

Men for å si det helt mildt, Tekken5 kommer til å klikke!!

EagleJin

Bear Necessity
Heihachis historie:

The CEO of the Mishima Zaibatsu and the sponsor of The King of Iron Fist Tournament 4 was Heihachi Mishima.

Soon after suffering a defeat at the hands of Jin Kazama at Hon-Maru, Jack soldiers belonging to an unknown faction attacked without warning. Kazuya and Heihachi both teamed up and engaged the Jack soldiers, but because of Kazuya’s betrayal, Heihachi was caught in the Jacks’ suicide attack.

A normal man would have perished in the heart of an explosion as great as the one that erupted, but Heihachi was no normal man, his body was superior to that of a normal man’s.

One month later, Heihachi got wind of someone else running the Mishima Zaibatsu and news of the upcoming The King of Iron Fist Tournament 5. Although his body was badly broken, Heihachi healed at a rate much faster than any normal man. By the time of the tournaments opening he was completely healed.

“Who the hell thinks he/she can run the Mishima Zaibatsu as well as I have! I haven’t handed it over to anyone!”
Oversatt av Kurichan på TZ.

Ser ut til at spleisingen av Ogres DNA var vellykket...

I tillegg:
http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showt...?threadid=73155

PS! LES HELE EMNET!.. I hvert fall til "MarkMan"s innlegg..

Status
Stengt for ytterligere svar.