Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@27.02.2005, 03.34
Seriøst hvis man ikke får vs rankings så har jeg allerede mistet litt av lysten min.....
182300​
Okey, så bare fordi Tekken5 ikke har vs raking så har du mista lysten da, det var jo et kjempe bra grunnlag. Jeg mener og tror at de har det, men selvom de ikke har det, betyr ikke at folk burde miste lysten av å spille det, men jeg forstår skuffelsen av det. Jeg gir egentlig blaffen i Vs ranking, bytte klær på personene, tjene "Gold" osv, det er bare ekstra stasj som er kult, jeg gleder bare meg til å spille spillet, fordi det har godt tilbake til oldshcool tankegangen, altså det som funket, in other words, T2, T3, TTT :cool2:

Opprinnelig skrevet av NiloPilo+27.02.2005, 10.54-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@27.02.2005, 03.34
Seriøst hvis man ikke får vs rankings så har jeg allerede mistet litt av lysten min.....
182300​
Okey, så bare fordi Tekken5 ikke har vs raking så har du mista lysten da, det var jo et kjempe bra grunnlag. Jeg mener og tror at de har det, men selvom de ikke har det, betyr ikke at folk burde miste lysten av å spille det, men jeg forstår skuffelsen av det. Jeg gir egentlig blaffen i Vs ranking, bytte klær på personene, tjene "Gold" osv, det er bare ekstra stasj som er kult, jeg gleder bare meg til å spille spillet, fordi det har godt tilbake til oldshcool tankegangen, altså det som funket, in other words, T2, T3, TTT :cool2:
182340​
[/b]
Nilo... Kompis.. Bare bitte bitte litt av lysten da, er du gærn, hele lysten, jeg har ikke 26 gig med T5 vids for morro skyld ! Selv om en del er turneringer og dårlig footage da men :p
Du har selvfølgelig hatt riktig heeeele tida ;) Det kommer til å klikke, nå har jeg ikke prøvd det selv ennå, men du synes vel det hehe, også har du en kul spille stil hehe :p

Husker Paul fra forumet tegna meg en gang, nå er ikke jeg akkurat bruce lee... Som jeg sa for ca 3-4 månder siden Tekken5 kommer......rettelse, Tekken5 HAR klikket fullstending

EagleJin

Bear Necessity
Crazy Ivan: Spillet ER ute! Am. versjon.. PAL sies å komme tidlig i oktober.

Da er det mulig å laste ned endingene til Bruce og Bryan fra tekkenzaibatsu!

Om mulig Tekken 6 kommer..får vi se en annen Muay Thai fighter enn Bruce da? (Se Bruce's ending før dere svarer..)

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@27.02.2005, 15.44
182477​
Jeg vet det er ute, men lurte på når det kommer til europe.

EagleJin

Bear Necessity
Som sagt sies det at PAL-versjon kommer i oktober. Har også lest at det skal komme i mai, juli, august og september..

namco har ikke annonsert en offisiel lanseringsdato for PAL T5.

Nå er jeg ingen hardcore tekken spiller. Men så langt så ser det ut som om dette er det beste spillet i serien, ihvertfall for meg.
Må bare sette meg skikkelig inn i det. Men mangler konkurranse :(

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+27.02.2005, 22.22-->
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
@27.02.2005, 15.44
182477​
Jeg vet det er ute, men lurte på når det kommer til europe.
182674​
[/b]
i norge sier vi Europa, ikke Europe <.<

gleder meg til tekken 5.
"den blir gæærn. den klikker azz"
noen tar det vell med på treffet?

har ikke ntsc ps2 :tommelned:

EagleJin

Bear Necessity
Selvfølgelig blir det T5 på treffet :D

Du trenger ikke ha ntsc ps2.
http://www.swapmagic3.com
;) Ingen modifisering av maskina, og den funker med alle spill jeg har testet så langt, original og kopi.

Hvordan går det Hyul, har du og bror din fått brev i posten enda?

Jinpachi kan brenne!

Fy faen i helvete for en forpult vanskelig boss ahjrhjtrj!!11!)%(&#%/

Første gang jeg tok story mode med Hwoarang - 3 forsøk...easy as pie. På normal vanskelighetsgrad.

Så skulle jeg runde det med Paul. Var dritenkelt helt til Jinpachi, etter 25 forsøk ga jeg opp. 25 jævla forsøk. Han var komplett umulig selv på easy. Det er faktisk helt vanvittig hvor vanskelig han er. Det er mega-frustrerende. Men det er litt veldig tilfredstillende å banke han da :p

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@28.02.2005, 12.15
Selvfølgelig blir det T5 på treffet :D

Du trenger ikke ha ntsc ps2.
http://www.swapmagic3.com
;) Ingen modifisering av maskina, og den funker med alle spill jeg har testet så langt, original og kopi.
182817​
Du er sikker på dette?
Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny ps2 og få meg MGS snake eater og Tekken 5 skjønner du.

Funker helt fint med swap magic, så det skulle ikke være noe i veien.

Jinpachi kan da ikke være så ekstrem..bare å finne en teknikk eller noe... Tror ikke jeg skal si så veldig mye mer om det før jeg får prøvd selv akkurat da...

Faen heller min homo ps2 har klikka får ikke spilt T5 den gidder ikke lese t5 spille lenger. Må laste ned ny torrent fil :( . Ingen i Oslo/Drammen jeg kan få en copy av da ?

Status
Stengt for ytterligere svar.