Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
Red Hawk: mdj brukte 3 forsøk med hwo før han gikk tom for credits da han testet mot Jinpachi for første gang. Det skal sies at maskinen var stilt inn på hard/very hard vanskelighetsgrad, men jp ser ut til å være smerte i bakenden. =D

BlooDHunTeR: Sjekk innboksen din..

Jeg hylgriner inni meg. Jinpachi er så ubeskrivelig annoying å møte med characters du bare ikke VIL lære deg. Xiaoyu.... XIAOYU!!! AHH!!!!!!!!

Hva er rewarden for å spille gjennom Story Mode med alle chars, forresten? Kunne man jo bare sjekket på GameFAQs, men Jinpachi har ødelagt fingerne mine.

Jeg sleit ikke sånn innmari med Jinpachi, bortsett fra når jeg var Steve, Kuma/Panda og Xiaoyu. Ellers gikk det greit med stort sett alle... Paul var den det gikk greiest med! Tok vel 3-4 sekunder så var Jinpachi støv.

Noen som vet om man kan unlock'e Jinpachi? Ikke det at jeg vil spille han da.. men det mangler liksom 2 character bokser i hvert topp hjørnet.

Opprinnelig skrevet av JINsama@01.03.2005, 00.00
Jeg sleit ikke sånn innmari med Jinpachi, bortsett fra når jeg var Steve, Kuma/Panda og Xiaoyu. Ellers gikk det greit med stort sett alle... Paul var den det gikk greiest med! Tok vel 3-4 sekunder så var Jinpachi støv.

Noen som vet om man kan unlock'e Jinpachi? Ikke det at jeg vil spille han da.. men det mangler liksom 2 character bokser i hvert topp hjørnet.
183194​
People like you don't count. ;)

hei. gidder ikke lese gjennom hele tråden for å spørre om dette.

Er spillet bra?
Hvordan er det i forhold til t4?
er det mye bugs?
mye forandringer?

EagleJin

Bear Necessity
!! Har akkurat fått spillet nå, og JUBLER bare med tanken på at jeg skal spille det snart :D.

1. JA
2. Mye bedre! Gamle Jugglesystemet er tilbake :D
3. Vet bare om en foreløpig..
4. Mange, men de mest elementære kan du lese om på tekken-official.jp, f.eks. dash throw. Ellers har du jo de nye karakterene :p

Din heldige /insert masse banneord....

Seff jeg får det vel ikke får en mnd. det er released i europa jeg vel med flaksen min... faen ta :p

Værste er vel at jeg VEIT bilen ikke starter idag pga. jeg glemte å ha i motorvarmeren igår kveld :p

Jaja have fun.... Jeg veit jeg ikke får det :p

oma

Village Drunk
det virker som det er mye mer lakt vekt på juggeling i femmeren en i fireren er dette sant? det gamle juggeling systemet mener du da tag?

SHDR

Gullmedlem
Hyul: Hva synes du om Jinpachi, da? Irriterende, no?

Jeg merker det samme som Jinsama her ... Paul er den enkleste, ikke bare fordi han er den eneste characteren jeg egentlig har noen særlig greie på, men fordi han har så mye sway og knockback-moves. Jeg har forresten unlocket Devil Jin, uten helt å vite hvordan det gikk til. Jeg bare fikk ham all of a sudden. Sikkert bare en time unlock. Foreløpig mest frustrerende Jinpachi-kamp: Roger Jr. Nå er jeg riktignok såpass inni the loop at jeg klarer det på et par forsøk med selv de mest udugelige characters, men Roger Jr. tok fem forsøk. Roger Jr. er forresten en av de aller mest verdiløse karakterene jeg har vært uheldig nok til å spille med evahr. Han spiller som King på mammadrops og rødsprit. Han er også litt vanskelig å beregne rangen til, men det er kanskje fordi jeg har montert svømmeføtter på den verdiløse kenguruskrotten ...

Hva synes folket om de nye characterne, da? Jeg tenkte jeg skulle forsøke å ha litt Feng og Asuka-skillz innabords til treffet, for å se om ikke jeg kan overraske folk litt.

Er det bare jeg som har sett disse syke pixel-stretching-bugsene i enkelte karakterers cut-scenes, 5. kamp i Story Mode? Kanskje bare jeg som har giddet å se gjennom noen av dem. Det ser ut som trynet dras ut mot skjermen, og det flimrer and whatnot.

Et spørsmål, hvis jeg kjøper ntsc Tekken 5 på playasia.com, kan jeg da spille det på min kommende pal ps2?

Ok, hvordan har det seg at det virker for Shadar, har han en ntsc eller moddet den?

Ok, takker hvis jeg kjøper denne, tror dere at det hjelper?
Det virker som den er til tv'en, må jeg da ha enda en dings til ps2'en?

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@01.03.2005, 16.17
Ok, takker hvis jeg kjøper denne, tror dere at det hjelper?
Det virker som den er til tv'en, må jeg da ha enda en dings til ps2'en?
183402​
Dessverre, den boksen der konverterer bare video-signalet du får fra maskinen din. Problemet ligger i hardwaren i selve maskinen, med en fastlåst sone for Europa(PAL), på hvilke spill den tar. Den sender også ut et PAL video-signal.

Amerikanske og Japanske maskiner benytter seg av NTSC-spill, og sender ut NTSC-signal. Allikevel er det også forskjell på NTSC-U/C (USA/Canada) og NTSC-J (Japan) på selve spillene, slik at du ikke får spilt japanske spill på en amerikansk maskin, og omvendt.

Det som hadde skjedd hvis du koblet til den boksen der, er... absolutt ingenting. Hvis du derimot hadde en PS2-maskin som tok amerikanske eller japanske spill, og en TV som ikke likte NTSC-signaler (dette må du sjekke selv i manualen til TV-en eller lignende) ville den boksen konvertert video-signalet til PAL, slik at du fikk sett det på TV-en i farger, og med fryd og gammen.

Grunnen til at det fungerer for noen av oss er såre enkel... Noen av oss er så heldige at vi har amerikansk, japansk eller moddet maskin, som nevnt over. Edit: Ellers er det jo også noen som har gode erfaring med "Swap Magic".

Ok, den versjonen fra playasia nstc-u/c
Argh så problematisk.

Kilik

Lokal moderator
Tecmos alltid deilig arrogante Dead or Alive-produsent Tomonobu Itagaki er igjen ikke nådig mot Tekken. Her fra intervju med 1up.com hvor konkurrenten Tekken 5 ble diskutert:

When asked whether Namco "chickened out of the online arena", Itagaki-san indicated that Namco's dalliance over online was symptomatic of their "weirdness".

"First they put in all of these half-finished 'features', then they take them right out again. Tag fights, elevation differences, walls. I don't know if it's because they're impatient, or because they lack the ability, but no matter the reason those guys are a pretty weird bunch," he told 1UP.

"Oh, and come on guys, let's quit trying to hide the prehistoric nature of the main product by tacking on some absurd 'bonus game'. I have been saying this for five years, haven't I? If you have the time to make an action-style 'bonus game', why don't you create an honest-to-god action game and sell it as a standalone product?""

Tja, det er jo noe sannhet i det, men ironisk nok er jo hans nyeste spill, Dead or Alive Ultimate, en remake av 4-5 år gamle Dead or Alive 2...

oma

Village Drunk
jeg blir helt gal, det er ikke komt en combo exebition av Steve Fox enda!!

er det noe annet sted enn tekken-official og tekken zaibatzu jeg kan se filmer, av steve?(ikke det at det er filmer av steve på tz men...!!!)

Opprinnelig skrevet av oma@01.03.2005, 16.38
jeg blir helt gal, det er ikke komt en combo exebition av Steve Fox enda!!

er det noe annet sted enn tekken-official og tekken zaibatzu jeg kan se filmer, av steve?(ikke det at det er filmer av steve på tz men...!!!)
183477​
http://www.kensou.homestead.com/fil.../vids/steve.zip
Right click save as

Eneste jeg har sett hittil

Status
Stengt for ytterligere svar.