Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.
JINsama: Sant, Feng er veldig kjip i begynnelsen, men etter hvert som man begynner å eksperimentere litt med han finner man fort ut noe annet. Prøv å spill med han, og glem Christie. Hu/Eddy blir snart blant de jeg takler best (å spille med) så da skal du bare ligge unna (som takk for hjelpen jeg har fått med henne :p)

EagleJin

Bear Necessity
Hawk: Jeg tror ikke poenget er at han er kjip å spille med, men mot.. Hørte snakk om at hans reversal ikke kan kontres med chicken, noe som blir surt. Ble det for meg mot Dukes Feng på GP, da han enten har syk reaksjon eller bare er veldig god til å lese..

Er enig med deg i at han er fengende (ahahahaha) å spille med :D

JIN, Hawk: Gleder meg til å se Christie vs Eddy showdown ;)

Feng er da ikke så kjip å spille mot..................... (.................................:p)

Skal egentlig ikke så alt for stort til mot Feng... Bare å kunne personen man spiller mot... Duke = Skulder - Reversal :p no disrespect... Men fikk nesten inn supern på deg fordi du gjorde sånn... lall... Selvom "unchickanable" suger max.. Må lære meg å bruke reversal selv egentlig, som f.eks. med Wang... Som jeg har funnet ut ganske genial juggle til...

EagleJin

Bear Necessity
En bedre juggle enn den du allerede har? :confused:
Må sees!

Jeg starter på T5 MCJV (mixed character juggle vid) i morgen, og tar gjerne i mot idèer!

Opprinnelig skrevet av EagleJin@10.03.2005, 02.04
En bedre juggle enn den du allerede har? :confused:
Må sees!

Jeg starter på T5 MCJV (mixed character juggle vid) i morgen, og tar gjerne i mot idèer!
187634​
Imorra??! Sånn må du si ifra om tidligere, kom deg på msn ffs!

Har skrevet ned to til King og to til Wang hittil....

Edit: Make that King = 2, Wang = 3 :p

Vel rett og slett at den er regnet som dårlig, høy tier ting er bedre.

oma

Village Drunk
hvem regnes for å være "best" da? hvem har den høyeste tieren? kan like godt spørre om en "ranking" av characters?

EagleJin

Bear Necessity
oma: Nina og Steve er ranka som topp 2 tror jeg. Husker ikke hele lista i hodet... MEN! Det er alltids folk med andre oppfatninger, så om du spiller bra med en "lavt ranka" karakter er du med å sette vedkommende høyere på lista.

supermario: Du er lat. Om du hadde giddi å lese de to første sidene, eller et annet emne som hndler om nettep det du spør om, ville du fort sett at T5 IKKE lanseres til noe annet enn ps2.

Opprinnelig skrevet av EagleJin@11.03.2005, 15.51
oma: Nina og Steve er ranka som topp 2 tror jeg. Husker ikke hele lista i hodet... MEN! Det er alltids folk med andre oppfatninger, så om du spiller bra med en "lavt ranka" karakter er du med å sette vedkommende høyere på lista.

supermario: Du er lat. Om du hadde giddi å lese de to første sidene, eller et annet emne som hndler om nettep det du spør om, ville du fort sett at T5 IKKE lanseres til noe annet enn ps2.
188356​
Har ikke bredbånd eller noe slik, OG jeg skulle på trening da jeg spurte om dette, så jeg hadde ikke mye tid, BTW det hadde gått rykter om at TK5 skulle komme på gc og xbox. Ikke bli så forbanna, takk. ;)

oma

Village Drunk
jeg spiller med, steve, law, ja, er vel de jeg kunne hatt sjangs mot dere med (ikke sikkert jeg hadde hatt sjangs selvom men..) jeg kan ikke skjønne at lei er god, er bare å vente til han skifter stilling så slår du ham lissom, ok varierte triks men alikavel

Er ikke "bare bare" i enkelte stillinger så whiffer du med "bare bare" å slå han, eller så prøver du å "bare bare" slå han men han treffer først pga. prioriteter så får han inn nok til herpe deg helt opp..

oma

Village Drunk
jaja, muligens jeg sier det pga jeg ikke har spilt mot en gor lei, men jeg greier nå å ta ham lett når han skifter i de stillingene mot maskinen...(det er jo 4'eren jeg snakker om da)

Ahhh... Jeg har gitt opp 4'rn for lengst jeg :p Jaja, du får enten skaffe deg ntsc maskin og spill.. Eller vente til oktober eller når enn det blir..

Lei er farlig i 5'ern, men selvfølgelig bare hvis personen er flink med han..

oma

Village Drunk
håper maskinen er vanskeligere i 5eren enn i 4eren

muligens en kompis skal chippe, da blir det nok saker i posten fra namco

hohohoho

Maskina er mye værre i t5 enn t4 osv.... Den er mye mer irriternde som vet hva du skal gjøre uansett... Forbanna dritt.. Umulig å få enkelte rankings :p

Status
Stengt for ytterligere svar.