Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

oma

Village Drunk
hmm de sa tekken 5 kom 22. eller 24. juni på platon i bergen. platon skal og ha en turnering i sammsvar med utgivelsen :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av oma@28.05.2005, 22.43
hmm de sa tekken 5 kom 22. eller 24. juni på platon i bergen. platon skal og ha en turnering i sammsvar med utgivelsen :tommelopp:
227110​
Blir turneringen i helga da?:S
Dama bor i Bergen så en tur skader ikke hvis det blir tekken også :D
 

oma

Village Drunk
vet ikke helt NÅR turneringen blir men jeg poster det når jeg finner ut
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av RPG_Ruler@31.05.2005, 02.20
Ifølge Tothegame er dato for release nå blitt flytta fra 29.juni til 8.juni.
227992​
Nå er den satt til 22.juni... Og på spiderman står det 29.juni.
Tror vi får anta at det kommer en gang i juni ihvertfall.
 
Eh? Kødd eller sannhet? Jeg trodde at datoen var 24 juni..
Jeg syns det er rart, med tanke på at Havok annonserte at det skal være en turnering 11 juni.. :ehm...:
 
Vi skulle ha konkurransen før spillet ble sluppet, så fant vi ut at det var kulere hvis vi ikke hadde finalen med en gang, siden det blir et problem med tid. Så ble plutselig spillet utsatt, og vi måtte finne en ny dato. Så det ble 29 (når spillet slippes), hvis folk har problemer med å komme beklager jeg dette. Men det er det eneste som passer for Spider-Man og Savegame.
Ifølge Havok, i det andre emnet, turnering...
 
Opprinnelig skrevet av risinguppercut@01.06.2005, 11.41
Var på spiderman i dag, de sa at nordiskfilm gir den ut 6 juni?
Til mandag altso..
228509​
Noen som har sjekket om det faktisk er ute idag?
 
Hva er det med folk og gi fullstendig faen i postene mine...lol...
 
Hmmm.. På lørdag fant jeg en liten "flyer" på et utested i Trondheim der det stod at Spaceworld selger spillet fra 24.00 den 23, altså natt til 24... Og at en får 50 kr i rabatt.

Hmm.. Det er visst turnering på Fifth Avenue fra klokka 20.00 den 23, men det er 18-årsgrense. (Trondheim)
 
Hvem var det som vant tekken 3 turneringa i norge?

Og det var han derre JINsama fyren som vant tekken 4 nm? hvor langt kom han a? vm??

ps: jin kazama er den beste spilleren lezom... :tommelopp:
 
Hei folkens.
lurte på om noen visste datoen til tekken 5 NM?
skal være med
Lurer på om premien er bedre i år?
...psp :D
 
NM er satt til 10 september, og man må kvalifisere seg. Er turneringer for dette litt underveis.
 

EagleJin

Bear Necessity
Så var det dette med nye som ikke gidder å søke litt da...

10. september.

Står også på forsiden til Spider-man, som er blant dem som holder kvalifiseringsrundene til NM.

*EDIT: Bah.. Dumme hauker flyr for fort :( :svette:
 

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av EagleJin@17.06.2005, 00.19
Så var det dette med nye som ikke gidder å søke litt da...

10. september.

Står også på forsiden til Spider-man, som er blant dem som holder kvalifiseringsrundene til NM.
233816​
De er de rette å kontakte for info om NM (eller nordisk film selv).


*EDIT: Noodalls har gjort litt veggforskning, og kommet frem til dette:
While having a quick play around with Law, I found that u/f+1 gives enough frames on hit to allow a second u/f+1 to be guaranteed. It spaces out, unless if you are right up against a wall. Now, because of Tekken's blocking system, you can block but nothing else before your negative frames are up. Hence, if you are hit by u/f+1 and the Law keeps repeating it, if you neutral guard, duck or anything else you will keep getting hit by it, but if you active block you can stop them.

BUT. If you hit them in the following way

_______________________________________________Wall
<-----Them <-----You

then it appears to be a true infinite. The wall seems to hold them in place so that you can keep hitting them. This is dead easy to setup in practice mode, but it's not the kind of thing that's likely to happen in a match. I did look for setups (BT 1, after throws etc.) but never found anything that seemed realistic. Mind you I know dick all about Law.

Playing around a bit more, I found out that if you hit them while they are facing towards the wall (not facing along the wall like in the above example), they kind of hit the wall and then spin away. That means that you can't really apply the above setup to a situation like that. However, it can set some intersting stuff up.

Christie with opponent pressed against the wall.
b+2 (opponent stands or rising attacks) b+3+4 d/f+1~1 (W!) 2+4. The b+2 knocks them down as per usual, feet away face up. As far as I can see, so long as you didn't get unlucky and they got hit a decent distance back, most times b+3+4 is guaranteed (hits side rollers, standers, attackers and stay downers). If they stand or attack, they will be stood up BT facing the wall (with or without a CH). From here, nothing is going to interrupt a d/f+1~1 and if they don't turn around it will smack them into the wall. They do a funny spin coming off the wall, and if you throw and connect, it will generally hit them on their side, netting you a side throw. On odd occasions, they will spin without being displaced to the side, and you get a backthrow, but this is rare.

Also, sometimes you can get it positioned just perfectly, so that you can loop d/f+1~1 one after the other, and it keeps hitting them into the wall so they have to spin again. I haven't tried blocking this yet, but I suspect it's true. In any case, when they finally do spin out of it, they get pushed miles away.

Also, I managed to get a death combo with Christie against a BT opponent against the wall, similar to the Law setup. Again, it's not exactly something you can just bust out in a match, although with the above setup it may happen, or at least a few repetitions of it. In any case, I was happy to find a death combo for Christie having found one for not one of my own characters (I tested both of these with controller and command record, and couldn't get out of them.)
Litt skuffende? Synes jeg.. Var i en tro av at bare Raven ahdde wall infinite, men i teorien har han en som er lettere å utføre enn andre. Med riktig vinkel kan Kaz fullføre en runde med ewgf, w!, ewgf, w!, ewgf, w!, ewgf(...). Men nå er det ikke noe nytt at vegger + Tekken = baderom..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.