Tekken6

SITAT
Uansett ser det ut som jeg har tråkket på en del tær her. Det var ikke meningen. Jeg sa bare min personlige mening. Jeg vet ikke helt på hvilken måte jeg synes tekken er tregere enn de andre. Det bare funker ikke like bra synes jeg. Og jo, jeg kan kontrollene godt nok til å vite det.[/b]
Nei, du har ikke tråkket på noe tær her, du sier bare din personlige mening. Selvom jeg er uenig der:p Det er bare det at hvis du skal sammenlingne Sc & og Tekken, og du skal finne ut hva som er det "treigeste" spillet.
Så er det Tekken, men det kun hvis du ikke har mestret Tekken ordentlig. Det kommer helt ann på hvilket nivå du sitter på. Sc er mer first timer player friendly enn tekken. Spilte faktisk spillet igår hos en kompis, og nei, for meg føltes det ikke akkurat slik at Tekken var treigere. Husker når jeg først startet å spille Tekken5, og jeg bare wow. Først så føltes det ut som om det gikk treigere enn Tekken4, men etter en stund, så føltes det nesten raskere enn Tekken4...

Grunnen til dette var nok at jeg ikke hadde full kontroll på alt, men spill videre, gjerne kom på noen Tekken5 turneringer som det blir noe av i sommern, så kan se selv bedømme..

EagleJin

Bear Necessity
Griever: Jeg er enig i at Tekken kan virke treigt etter å ha spilt visse fightingspill, men ikke etter en anne 3D-fighter. Om en spiller Gulity Gear, Street Fighter eller lignende 2D-fightere kan man umulig si at hurtighetsfølelsen fremdeles er i Tekken de første kampene. Forskjellen er faktisk veldig stor.

Tekken er et actionorientert spill, men ikke i like stor grad som SC. I hvert fall virker det slik. I Tekken-spillene må en spiller komme innpå motstanderen. Man har ingen angrepsdistanseforlenger (les "våpen" :p) eller lignende, og de fleste distanseangrepene er nesten ubrukelige i motsetning til SC der flere av karakterene er avhengige av riktig avstand for å spilles effektivt. Derfor tror jeg spillets helhet kan virke tregere enn andre spill der muligheten for angrep over større område bidrar til økt actionnivå.

Jeg deler Nilos oppfatning av SC. Er stor sjanse for at det skyldes for lite kunnskap om spillets muligheter, men i mine øyne går kampene for tregt til at det kan fenge.

SITAT(EagleJin @ 18.05.2006, 11.38) 4628
Tekken er et actionorientert spill, men ikke i like stor grad som SC. I hvert fall virker det slik. I Tekken-spillene må en spiller komme innpå motstanderen. Man har ingen angrepsdistanseforlenger (les "våpen" :p) eller lignende, og de fleste distanseangrepene er nesten ubrukelige i motsetning til SC der flere av karakterene er avhengige av riktig avstand for å spilles effektivt. Derfor tror jeg spillets helhet kan virke tregere enn andre spill der muligheten for angrep over større område bidrar til økt actionnivå.
[/b]
Det der er jeg helt enig i. Det kan være det som gjør at jeg føler det går tregere. Fordi man må nesten helt innpå hverandre med mange av angrepene i Tekken. Jeg synes også det var lettere å få kontroll over karakterene i SC, det virket litt mer kronglete i Tekken. Måten de gikk på, osv. Men det har muligens bare med teknikk å gjøre. Som sagt tidligere, jeg er ikke noe flink i Tekken, eller fightere generelt. Det er bare følelsen av det. Tror gjerne på at intensiteten og farten i kampene går mye opp når det er mer erfarne folk som spiller.

EagleJin

Bear Necessity
znaak: Lang og tøff den der, men du er to sider sen:
SITAT(Hugs @ 12.05.2006, 23.56) 3137
De fleste av dere har sikkert sett denne videon men til de som ikke har så ja her er den:

http://www.360box.co.uk/e3/tekken.htm#

Det er T6 videoen fra E3 men her er hele ikke kun 10 sek... den er over 4.30 min lang så ja kos dere
Love Hugs
[/b]
^^

Sitat Hugs :elsk:

Dette varmer meget EagleJin...

Og til alle sammen.. Gå inn på RBN og last ned RBN teaser ^^

Love Hugs

SITAT(EagleJin @ 22.05.2006, 17.18) 5380
znaak: Lang og tøff den der, men du er to sider sen:
^^
[/b]
La ikke merke til det, nei. Beklager så mye. :$

EagleJin

Bear Necessity
Yoshi: haha :p

Om vi noen gang ser Jinpachi som spillbar figur kommer alle til å slutte å spille Tekken. Ingen vits i å spille når alt du trenger erto triks:
- stun
- jab
Utfallet av en Tekkenkamp skal komme på grunn av spillerenes ferdigheter til å lokke frem åpne situasjoner, og ikke av vill hamring på tilfeldige knapper, som leder til uovervinnelige triks.

Heldigvis vet namco bedre enn å putte inn en tilnærmet gud i et fightingspill (Ogres var med demoner, var de ikke? :p).

Det er sant EagleJin...

Men namco kan jo bare fjerne de overdrevne triksa, da blir han bare enda en Mishima sier Kranimal... B)

Love Hugs :elsk:

EagleJin

Bear Necessity
Sant det.. Enda en Mishima, men med ws wgf/tgf i stedet for f,N,d,d/f eller f,N,d/f...
Det får holde med 4 spillbare Mishimas i et og samme spill :S
Bortkastet plass av figurrute. Bruk heller tiden på å finpusse de som allerede er der :D

Namco Bandai Games, er ikke det de som tok av seg Dragon Ball? Har sett de på noen anime filmer før med veldig bra historie. Kanskje dette blir bra? Noen som har noe info om dem?

SITAT(EagleJin @ 30.05.2006, 16.39) 6741
Sant det.. Enda en Mishima, men med ws wgf/tgf i stedet for f,N,d,d/f eller f,N,d/f...
Det får holde med 4 spillbare Mishimas i et og samme spill :S
Bortkastet plass av figurrute. Bruk heller tiden på å finpusse de som allerede er der :D
[/b]
Det er bare 2 spillbare Mishima's i Tekken sier Kranimal, Jin er en Kazama og Devil Jin er en Gosain sier Kranimal... :D

Nja, er faktisk litt ening der Hugsy.

jeg syntes Kaz, Hei og Devil Jin kan fjernes. Istede for kaz, sett inn Devil, hei burde bare dø og Jin burde klare å kontrolere devil gene inni seg. Eller bare sette sammen begge stiler, Devil Jin og Jin

Roger Jr er Mohammad Khalil sier profeten Mohammed, han har også tegnet en tegning, hva sier kram the man nå. :elsk:

Tegning av Mohammad Khalil som poser foran cam...han liker å TEASE :p

Du er vel litt off topic nå sier Kram the man aka DrugLord...

Hvor er Frenzy når vi trenger han sier Kranimal! :hehe:

Hugs i cutieform er Hugie, Nilo^^

Vi må ta en clan match før turneringa hero, Refue-Gene VS Team Kasa..
Ikke kom med det standard greiene dine, "dere suger" og alt det andre...

EagleJin

Bear Necessity
Hugs: Når ble Jin en Kazama? :p
Jeg synes også at Jin burde regnes som noe annet, men folk sier enda at han er en "Mishima" :p.

Kan heller ikke fjerne noen av de tre gjenstående Mishimaene.. Teknikkene deres har fått såpass forskjellige egenskaper at de kan spilles som tre vidt forskjellige karakterer. Til og med ewgf/tgf har ulike egenskaper.
:D

SITAT(EagleJin @ 31.05.2006, 16.20) 6981
Hugs: Når ble Jin en Kazama? :p
Jeg synes også at Jin burde regnes som noe annet, men folk sier enda at han er en "Mishima" :p.
[/b]

Det er Kranimal som sa at Jin er en Kazama og han er jo det... Hjelper ikke hva folk sier når han heter Jin Kazama :p

Det blir det samme som å si at nicket ditt ikke er EagleJin men EaglePad fordi folk sier det :hehe:
Så skjønner Kranimal veit best...