Jeg må ha- ah, aaah, haaa (huff, så deilige screenshots) dette spillet. Skal kjøpe den til søsken, en kompis og til meg selv. Da kan vi kose oss via wifi. Ultrakult!
Er det ikke Yetipants som klager på at spill aldri blir fornyet, men bare driver det samme gamle konseptet noen museskritt (oh yeah) videre :rulleøyne:
Send noen blikk over på Bomberman360, så ser man det jeg helst ikke vil se skje med Tetris. Nintendo viser gang på gang at de vet å ta riktige avgjørelser med oppfølgere, og jeg tviler sterkt på at Tetris DS slår feil. Har jeg penger, kjøper jeg.
Er det ikke Yetipants som klager på at spill aldri blir fornyet, men bare driver det samme gamle konseptet noen museskritt (oh yeah) videre :rulleøyne:[/b]
<div class='quotemain'>Er det ikke Yetipants som klager på at spill aldri blir fornyet, men bare driver det samme gamle konseptet noen museskritt (oh yeah) videre :rulleøyne:[/b]
men så har ikke FIFA-spillene vært på alskens forskjellige ting som mobiltelefoner, flash, nøkkelringer, 50-in-one og et uendelig antall andre formater.
[/b]