TETRIS TETRIS TETRIS... TIL DS

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men Tetris, dere. Fy faen for et spill, hæ?

D

Deleted member 1518

Gjest
Er det ikke Yetipants som klager på at spill aldri blir fornyet, men bare driver det samme gamle konseptet noen museskritt (oh yeah) videre :rulleøyne:

Tetris er genialt. Man trenger ikke fetere grafikk, bedre animasjoner og CGI for at det skal være bra.

De kan sikkert lage Tetris i 20 år til uten problemer.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Send noen blikk over på Bomberman360, så ser man det jeg helst ikke vil se skje med Tetris. Nintendo viser gang på gang at de vet å ta riktige avgjørelser med oppfølgere, og jeg tviler sterkt på at Tetris DS slår feil. Har jeg penger, kjøper jeg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det ikke Yetipants som klager på at spill aldri blir fornyet, men bare driver det samme gamle konseptet noen museskritt (oh yeah) videre :rulleøyne:[/b]
Ja, for det er såklart ingen forskjell på å komme med en oppfølger etter seks år og å gi ut samme spillet på nytt hvert år. Nisse.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Å herre Kristus, gidd å lese resten av tråden plz. :rulleøyne:

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
men så har ikke FIFA-spillene vært på alskens forskjellige ting som mobiltelefoner, flash, nøkkelringer, 50-in-one og et uendelig antall andre formater.
[/b]
Nåh. Jeg har da FIFA på mobiltelefonen, jeg.

CyberK

Finner ikke på noe.
Og jeg vet at det er tilgjengelig på en sånn "stikke-du-plugger-inn-i-tven-og-så-kan-du-spille-ræva/gamle-spill"-greie.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Genialt! Det var noe annet enn den jævla Zelda-rappen.
Why oh why har jeg røde tall på kontoen..