Hvor fikk jeg husmodden fra? Aner ikke. For omtrent et år sida lasta jeg ned en torrent med over 1 gig med modder og beholdt omtrent halvparten av disse.
De gjør alt fra å slenge inn haugevis av nye våpen og rustninger, lage nye quests, la deg kommandere folk man bestemmer over (Jeg er kaptein i Imperial Guard og kan beordre omtrent hvem som helst i armeen til å følge etter meg), fikser modellene i spillet så de ikke ser så jævlige ut og omtrent 500 andre ting.
For Guds skyld, Goku fra DBZ bor like nord for Balmora i min versjon!
Kan ikke si noe annet enn at de linkene Darkstorm posta kan hjelpe deg med å skaffe mesteparten av disse moddene. Det blir at helt annet spill og sinnsykt mye bedre av dem.
De gjør alt fra å slenge inn haugevis av nye våpen og rustninger, lage nye quests, la deg kommandere folk man bestemmer over (Jeg er kaptein i Imperial Guard og kan beordre omtrent hvem som helst i armeen til å følge etter meg), fikser modellene i spillet så de ikke ser så jævlige ut og omtrent 500 andre ting.
For Guds skyld, Goku fra DBZ bor like nord for Balmora i min versjon!
Kan ikke si noe annet enn at de linkene Darkstorm posta kan hjelpe deg med å skaffe mesteparten av disse moddene. Det blir at helt annet spill og sinnsykt mye bedre av dem.

Hva syntes dere om den tanken, bra eller bare "dask på pungen" tanke?
Men skal jeg putte inn "smakebiter" her? Så kan jeg bare laste opp den ferdige versjonen når den tid kommer ^_^ Stusser litt på om jeg skal skrive den på engelsk eller norsk
Norsk = kjedeligt men lett Engelsk = Mer spennende ord men lengre tid å skrive..