The Elder Scrolls III: Morrowind

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Med retningen dette emnet tar, tenker jeg Rollespill-delforumet er mer passende. Dessuten finnes jo spillet på Xbox også, og er dermed ikke et PC-eksklusivt spill. Hoi! :)

Opprinnelig skrevet av Darkstorm+08.04.2005, 18.33-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@08.04.2005, 16.24
Noen som har en side som man kan laste ned alt av mods,hus,armors og slikt?
204173​

Du finner noen Offisielle Plugins fra Elder Scrolls Siden

Ellers finner du en del fete plugins på disse sidene:

Unforgotten Realms

Venymora (trykk på navnene øverst på siden)

Morrowind Summit

Dongle's Plugins
204218​
[/b]

Takker og bukker :tommelopp:

JokkiZ: Lag en blog. Det ville jeg gjort.

Yetipants: Men det er PC-versjonen vi snakker om her. Men, men, rollespill-seksjonen går fint.

Darkstorm: Tror det blir mer en personlig guide. Ikke en guide som de vanlige, som fører deg rett gjennom spillet, men en.. litt mer personlig guide. ^_^

Nå har jeg ikke orket å lese gjennom alt i denne tråden som omhandler Morrowind.

Jeg har bare et spørsmål. JEg kom over en GOTY xbox versjon av spillet og jeg lurer på om jeg skal kjøpe xbox verjsonen eller pc versjonen.

Jeg har begge versjonene, og begge har vær sine kvaliteter. Uansett jeg ville nok gått for PC Versjonen, da får du muligheten til å laste ned plugins, mindre loading (hvis du har grei data) og hvis du noen gang skulle komme over en bug eller noe slikt. Så kan du jo alltid fikse det med Console eller Construction Set. :)

Pc-Versjonen, da har du mange flere muligheter med modder,plugins og alt slikt.
Jeg var så heldig og få et morrowind eksemplar av brodern gratis ^_^
Så jeg skal få det installert når jeg har fått nytt skjermkort. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ah, da har man lagt inn Den Morsomme Vinden igjen. Står fortsatt fast på den jævla skuespill-questen, men mistenker sterkt at jeg driter i det. Har lært meg skuespillet nesten utenat, men når jeg sier "As, I hear, are all Telvanni" kommer en niggerpikk fra publikum og kvester meg på det groveste. Fysjom!

Opprinnelig skrevet av Yetipants@11.04.2005, 18.23
Ah, da har man lagt inn Den Morsomme Vinden igjen. Står fortsatt fast på den jævla skuespill-questen, men mistenker sterkt at jeg driter i det. Har lært meg skuespillet nesten utenat, men når jeg sier "As, I hear, are all Telvanni" kommer en niggerpikk fra publikum og kvester meg på det groveste. Fysjom!
205565​
Ja, det er ikke noen annen mulighet enn å drepe han støggingen, men dæven som han mumser opp livene dine. Jeg horet meg med levitation og spells.. Hvis man ikke klarer det, så bare unngå, tren som faen, og prøv på nytt.

Lodin

Der Waaaah
Denne modden ser sinnsyk ut. Over 2 års arbeid har resultert i masse nye øyer med nye monstre, våpen og bygninger og mye tettere fortelling enn hovedspillet. Gleder meg til å laste ned å starte opp. :D

Mens vi er inne på Store Mods så må jeg anbefale Sea of Destiny, Frostfall og Exile

De ligger her

Og de funker fint med Wizards Islands, Sea of Destiny ligger like under Wizards Islands, Frostfall gjør Sea of Destiny øyen større. Og Exile er en stor by under jorden.

Er det noe å gjøre i disse moddene for en lvl 78 person med 100 i alle skills?
jeg mener... får jeg utfordring? eller må jeg begynne på atter en ny person :p

Tja, blir vel rimelig enkelt og sånt når man tenker på Utfordring når man er lvl 78. Jeg spiller mods fordi jeg syns det er morsomt å se hvordan tingene ser ut og slikt. Så syns jeg det er alltid morsomt med quest uansett hvor enkle eller vanskelige de er.

The Sea of Destiny anbefales på det sterkeste. Vet ikke om de har updatet den siden siste jeg spillte var vel omtrent 1årsiden eller mer.. Var noen glitches der men ingen som ikke kunne fikses ^_^ Utsetter "The Diary of Morrowind" som jeg har navngitt prosjektet, vil spille igjennom IWD(icewind dale) og The Sea of Destiny modden før jeg fortsetter :) Har skrevet noen linjer om min char som er beskrevet som lider av kronisk kleptomani og voldelige tendenser :p (sikkert noen skrivefeil men pØh!)

Har startet å jobbe for Jim Stacey i Vivec og har fått beskjed om å stjele en "locket" som skal befinne seg i guards quarters i Venim Manor, Ald Runh. Har gått igjennom hele guard quaters og dirket opp alle låsene, men har ikke funnet noe hittil. Noen tips? Nå vet ikke jeg en gang helt hva en locket er, men jeg tror det er en slags amulett-gjenstand.

Kan kanskje hjelpe deg om en stund, holder også på med oppdrag fra diverse personer i Vivec.

Nå hørte jeg nettopp noe om at noen personer var blitt drept uten å ha gjort motstand, av en person med en dagger. Muligens en alv, som vitnet sa at det var. Hørte også noe om "vampyr", da hjertet mitt nesten sa stopp. Dette er det eneste jeg virkelig har sett frem til å prøve ut, å drepe eller bli en vampyr. Hvis det går ann, da. MattMan ville ikke fortelle meg noe om det, men det håper jeg dere kan gjøre.. Hvor finner man vampyrer til denne questen?