The Elder Scrolls III: Morrowind

Oh noes, nå ser jeg meg ofte over skulderen og forestiller megselv at en skikkelse kommer der.

Men det er alltid bare en rotte.

Æsj, alle tutorialene jeg finner sier det er massevis av dem i guard quarters, men jeg finner ikke en eneste en selvom jeg har åpnet alt som er der og rundstjålet alle som er der.

Opprinnelig skrevet av dodraugen2k@14.04.2005, 21.27
Æsj, alle tutorialene jeg finner sier det er massevis av dem i guard quarters, men jeg finner ikke en eneste en selvom jeg har åpnet alt som er der og rundstjålet alle som er der.
206797​
Hmmm.... Jeg troor jeg husker det missionet. Sjekk skapet til mr. Arobar himself på rommet hans. Tror den ligger der.

Idag fant jeg ut to nye, fantastiske ting. De fleste her vet at jeg liker å innrede hus, drepe butikkeiere og selge til meg mange tusen Morrowind-spenn, så dette kommer sikkert ikke som noen bombe.

Redguard. Uff som jeg elsker den svarte negeren (no offence) min. Første tingen jeg fant ut av Adrenalin Rush - som gjør at jeg løper dritfort og kan bære masse ting. (500 lissom, inventory) Også når jeg skal flytte alle tingene mine fra et hus til et annet, tar jeg bare og bruker Adrenalin Rush. Når det går slutt på krefter, så trykker jeg på "T", og hviler meg til krefter.

^_^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
RASISME?!?! IPRANGE-BAN I TRE MILLENNIER, DIN SKITNE NIGGERJØDE!!!!

Redguard er digg, +15 på longsword gjør virkelig susen.

Lillebroren min har også en innrede hus fetish. Han holder på i timevis med å fylle borda med øl, skapene med våpen osv. En hylle til hver itemtype, skikkelig system. Skjønner ikke at han gidder.

Lodin

Der Waaaah
Pøh! Alle vet at det er Nords som river.
Særlig siden det er så deilig ironisk når en Nord blir Nerevar. :p

Opprinnelig skrevet av Kjøttfanten@17.04.2005, 22.02
Redguard er digg, +15 på longsword gjør virkelig susen.

Lillebroren min har også en innrede hus fetish. Han holder på i timevis med å fylle borda med øl, skapene med våpen osv. En hylle til hver itemtype, skikkelig system. Skjønner ikke at han gidder.
208028​
Det skjønner jeg. :rulleøyne:

Lodin, er enig med deg der. Nord og Redguard er favorittene.

Hvor finner jeg Fiend Kantana?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vet dere, jeg er kommet skitkort i Morrowind og jeg har allerede skjønt (av meg selv mens jeg spilte, ikke av denne tråden) at meningen med spillet er å bli Nerevarine.
Er jeg supersmart da?

Lodin

Der Waaaah
Neivel, så skal man helt konkret fylle kravene til å være den gjenfødte Lord Nerevar, skaffe seg tittelen The Nerevarine og redde møkkalvene fra Dagoth Ur og dommedagshjertet hans. :rulleøyne:
Eller man kan gå å gjøre noe helt annet...
Opprinnelig skrevet av MattMan@18.04.2005, 19.30
Hvorfor blir det så idiotisk når noen andre en dark elf blir nerevarine? Tror ikke dere har fulgt helt med.  :)
208361​
Er ikke alle rasene det er teit med, men feks. en Argonian, en Ork eller en av de furryene funker liksom ikke helt som Jesus.

Gjett hvor jeg bor nå, helt for meg selv? I Mage's Guild i Balmora. Dritfett sted. ^_^

Prøvde noe rart nå nettopp.. Jeg drepte fyren du skulle levere pakken til helt i begynnelsen av spillet. Savet først, selvfølgelig. Da kom det opp noe med at verden kom til å forandre seg.. ? MattMan, har du svar?

jeg har svar, du kan ikke lenger fullføre viktige quests i hovedhistorien, med andre ord, du kan ikke fullføre spillet...

or you can live in the doomed world you have created =D

For en skjebne.. Daske rund i Morrowind verden uten mål og mening :p Personelig likte jeg å være nord/Lycantrop ^_^ Ingenting er som å daske guards med bare klørne, Rive slite å dra dem istykker =D

Revan, du har den mest finurlige måten å runne morrowind på av alle. Dekorere hus ved hjelp av Redguard'ens adrenaline rush, drepe alle i alle byene, og "håpe" en vampyr dukker opp. :blunk: