The Elder Scrolls III: Morrowind

Raziel? Er det han jeg tror det er?

Uansett, velkommen inn i diskusjonen. :)

Buggz: Jeg skal sjekke. Du skjønner, jeg så en video på den offisielle Elder Scrolls-siden, og der lagte fyren som demonstrerte i videoen en NPC, og deretter trykket han på bakken, og NPC-en falt ned.
 
Oblivion ser deilig ut....har sikkert enorme system krav orker ikke drive og fikle med pcen min for...dyrt.
Skal heller ha det til xbox 360 eller ps3 :)


Hørte det var mulig og lane morriwind via et program.
Noen som vet noe om dette?
 

Lodin

Der Waaaah
Det er noen som driver å lager en multiplayer mod ja.
Men jeg tviler på at det skjer så mye på den fronten for sida deres hadde ikke blitt oppdater på over et år sist jeg sjekka. :ehm...:
 
Noen som vet om gode House-Plugins til vanlige Morrowind, uten ekspansjoner? Denne siden har noen fete Plugins. Anbefaler Caldera Warehouse Tower fra den siden. Denne siden her har et stort utvalg av Plugins. Søk på "Houses" der hvor du kan velge kategori, og finn resultater etter "Downloads". Abandoned Flat og Sauron's Abode er de to første Plugins'ene som dukker opp, og jeg anbefaler begge. I Sauron's Abode finner du mange fete items, nye og vanlige. Blandt annet en ring med constant water-breathing. Den er grei å ha. :) Denne kniven anbefales også.. av meg. Den er ikke spesielt god, men pen er den. Og til slutt denne, som gjør det mulig å kjøpe ditt eget hus i Morrowind.

Men dere. Hvis jeg har laget min egen Plugin, er det da bare til å sende den til en person over MSN?
 
Aha. Du vet jo at man kan klikke på linker til f.eks. en Plug-In, så kommer det opp om man vil lagre den. Kan jeg legge ut en slik link her?
 
Hvis Plug-In'en din inneholder nye Textures, Sounds, Meshes osv. Så må du også sende de filene, ellers så vises ikke f.eks det nye våpenet ditt i plug-in'en. Hvis den inneholder bare f.eks en ny NPC som ligger i Databasen allerede så trengs bare Plug-In Filen.

Hva mener du med å legge en link her? Hvis du skal ha en link til plug-in'en din så må du jo uploade den et sted. Unless den allerede er opplastet et sted.
 
Si at jeg har ommøblert et hus i Ald-Ruhn. Dette vil jeg etter at jeg er ferdig kopiere, og lime inn i Balmora. Men problemet er døren. Inn og ut. Gidder noen å si hva jeg må gjøre?

Jeg prøvde å gjøre det jeg skrev. Lime huset inn i Balmora. Men når jeg trykket på døra, så bare snudde den seg halvveis, og jeg så rett gjennom huset. Og når jeg gikk inn i det i dets opprinnelige plass i Ald-Ruhn, så gikk det bra. Men når jeg gikk ut, så var jeg plutselig ved tempelet i Balmora..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg ville tippe at dørutgangen inne i huset fortsatt peker mot Ballemora. Endre det til å peke til Aldri-Ruhn isteden, så er du supergreen.
 
Du trykker på døren din som skal brukes, så kommer opp en meny. Derfra krysser du av ''Teleport'' hvis det ikke allerede er det, og velger ''Load Cell''. Der velger du stedet ''Dørmarkøren'' være. Som i ditt tilfelle skal være i Balmora (-2, -2). Og velger ''Select Marker'', så skal du ende opp i Balmora med en Doormarker. Deretter flytter du den Doormarkeren du fikk til huset ditt, og legger den utafor Døren.

Så funker forhåpentligvis det. :)
 
Det er meningen at jeg skal finne en egg mine i Sheogorad, der det skal være syv gullegg jeg skal finne. Minen heter Painab, og ligger ett eller annet sted mellom Dagon Fel og Ald Redaynia. Men nå har jeg rett og slett funnet ut at jeg må spørre noen som har gjort questen før meg, for jeg er litt lei av å lete <_< noen som kan si meg hvor denne minen befinner seg? :D Søkt andre steder på nettet også, men ingen sider der det sto om det.

Hilsen Ash :tommelopp:
 
Takk Darkstorm. Men jeg tenkte bare at hvis man hadde med seg doormarkeren, og satte den rett utforbi døra til huset, så kom du ut der. (Doormarker som tilhører huset, selvsagt.) Er det slik det virker?
 
I teorien burde det funke så... Go Ahead! Er usikker, lenge siden jeg har gjort det der, men det burde funke. Hvis du ikke allerede har prøvd da. Noe av greiene med C S, er å prøve seg fram litt.