The Elder Scrolls IV: Oblivion

Og så da? Gjør det så mye? Spillet ser ut til å bli veldig, veldig bra, og om gresset og skogen ser ræv ut fra avstand, så gjør ikke det allverdens.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, men om de framerate- og renderingsproblemene som jeg har linket til også er med i den utgitte versjonen av spillet, blir du da fryktelig happy? Om "Loading area... please wait" dukker opp hvert femtende sekund når du rir på hesten, og bygninger plutselig dukker opp to meter foran deg?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var det forresten noen innsjøer i Morrowind? Ikke mange hvertfall.[/b]
Nei, jeg veit ikke hva som ligger like ved siden av Pelagiad, jeg. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En rask kikk på kartet forteller meg at det finnes fire innsjøer - det vil si vannmasser som heter noe med "lake" - på Vvardenfell. Synes ikke det er så verst, med tanke på at det er en øy.
 
Mongis! Jeg elsker deg! :D
[/b]
Altså... mongis i person, og hun dama på bildet... de er ikke den samme :( ... kom som et sjokk på meg og :p

Oblivion er uansett et av de spillene jeg for øyeblikket, ser mest frem til... eneste grunnen til at jeg nesten har lyst på en 360.
 

Lodin

Der Waaaah
For de som kanskje ikke har muligheten til å spill den vanlige versjonen av Oblivion kan kanskje mobilutgaven være noe?
Vir2L is bringing Oblivion to mobile phones. According to Mobile Gaming News, it will be “a single-player game with 3rd person isometric view, the game is set within Tamriel’s capital province, Cyrodiil, where players will journey through cities, lairs, and dungeons. As players earn points working through the many varied levels, their skills will increase in attributes such as Strength, Intelligence, Willpower, Agility, Speed, Endurance, Personality, and Luck. Oblivion is the ultimate in mobile fantasy gaming.”[/b]
http://www.kotaku.com/gaming/cellular/mobi...vion-160917.php


:grine:
 

Kilik

Lokal moderator
<div class='quotemain'>
Gamespot har et interessant opplegg på søndag. Fra 03.00 til 15.00 kan man se Greg Kasavin spille Oblivion i tolv timer i strekk.
[/b]
Virker kult, vurderer nesten å bli medlem. Hvor mye koster dette og er det verdt det?
[/b][/quote]
Ca. 20 kroner for en måned eller rundt 200 kroner for et år. Et tips er jo å være medlem fra nå og til mai, så får man også med seg alle godsakene rundt E3.