The Elder Scrolls IV: Oblivion

Er det noen som har en kode til Xbox 360 versjonen der jeg kan få Grand Soul gems. Har ikke orket å spille spillet i ferien pågrunn av det sinnsykt kjedlige vampyr oppdraget. Har vært i sikkert 25 forskjellige huler, gravkamre, ruiner osv. Finner ingenting. I magesguildene må jeg ha lockpicks, noe jeg ikke finner nok av.

*Frustrert* :(
 
ELLER rundt omkring i Imperial City, i diverse kasser osv. Eller bare komme seg til lvl 10 og hente Skeleton key. =)


Anyway, jeg syns spillet var kjedelig og spille som en rett frem warrior. Spilte til lvl 15 med en, og syntes det var bedritent kjedelig. Skal teste ut en custom class jeg kaller "Summoner" og sjekke hvordan jeg klarer meg fremover.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Skeleton Key er nok det greieste. Jeg var selv møkklei lockpicks, så løp til den daedra shrinen med én gang jeg rakk level ti og skaffet meg den. Grand Soul Gems finner du som regel minst én av i hver Oblivion Gate, og Oblivion Gates er det nok av.

Jeg synes magi er det dølleste som finnes både på dette og alle andre spill. Har derfor nå hoppa til level 100 på Speed, Acrobatics, Athletics, Agility, Marksman, Sneak, Security og snart Light Armor, så jeg møter god motstand i skauen og koser meg med nesten alle oppdrag jeg får (ihvertfall de som ikke innebærer at jeg må stenge en Oblivion Gate utafor hver jævlig by i hele spillet).
 
Skeleton Key er nok det greieste. Jeg var selv møkklei lockpicks, så løp til den daedra shrinen med én gang jeg rakk level ti og skaffet meg den. Grand Soul Gems finner du som regel minst én av i hver Oblivion Gate, og Oblivion Gates er det nok av.

Jeg synes magi er det dølleste som finnes både på dette og alle andre spill. Har derfor nå hoppa til level 100 på Speed, Acrobatics, Athletics, Agility, Marksman, Sneak, Security og snart Light Armor, så jeg møter god motstand i skauen og koser meg med nesten alle oppdrag jeg får (ihvertfall de som ikke innebærer at jeg må stenge en Oblivion Gate utafor hver jævlig by i hele spillet).
[/b]
Dette Daedra Shrine-oppdraget.. Hva går det ut på? Og denne skeleton key, brekker den aldri?
 
Ikke noe spesielt, bare snike litt og sånn. Ikke noe farlige greier i det hele tatt. Du slipper tilogmed og ofre ting :] du trenger bare komme dit om natten! Og for å snakke om Skeleton key, den brekker aldri nei, og den gir også 40+ på security :D
 
D

Doctor Downs

Gjest
Kan du beskrive characteren din litt detaljert Aguila? litt nysgjerrig bare ;)
[/b]
Plutselig hadde jeg glemt hvor SG-ish du var, og da er det ikke godt å si om det er sarkasme eller ikke :p

Jeg er ihvertfall en Nord, under fødseltegnet Thief og av Thief-klasse (Marksman, Speachcraft, Light Armor, Sneak, Security, Acrobatics, Merchantile og... tror det var det. Er nå level 28 tror jeg.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Har Ebony Bow nå som jeg bruker for det meste. Tar det meste med ett, eller i værste fall to skudd, hvis jeg sniker meg innpå, noe som aldri er et problem når man får bygd opp skills litt. Bruker et sverd jeg ikke husker hva heter. Ligner på Elven Shortsword, bare med Fire Damage. Har et Daedric sverd som er en del bedre, men det er så stygt at jeg kvier meg for å bruke det :flau:
 
Skeleton Key er nok det greieste. Jeg var selv møkklei lockpicks, så løp til den daedra shrinen med én gang jeg rakk level ti og skaffet meg den. Grand Soul Gems finner du som regel minst én av i hver Oblivion Gate, og Oblivion Gates er det nok av.

Jeg synes magi er det dølleste som finnes både på dette og alle andre spill. Har derfor nå hoppa til level 100 på Speed, Acrobatics, Athletics, Agility, Marksman, Sneak, Security og snart Light Armor, så jeg møter god motstand i skauen og koser meg med nesten alle oppdrag jeg får (ihvertfall de som ikke innebærer at jeg må stenge en Oblivion Gate utafor hver jævlig by i hele spillet).
[/b]

Takk takk. Nå blir de Oblivion på meg igjen.

Fuck off you evil vampire-quest..
 
Neeeeeeeeeeeeei! hør her folkens hva som skjedde:


En kamerat av meg lånte oblivion (vi var begge på en camping plass i påsken, og han hadde også med seg sin 360)

Når han skulle dra, og jeg var borte en dag, la han igjen Oblivion coveret på bordet i hytta vi lånte, men glemte og legge selve spillet i esken etter seg!!

Og han kameraten er en fjern slektning som jeg ikke ser så ofte =/
 
D

Doctor Downs

Gjest
Be ham sende det i et CD-cover eller annen trygg innpakning i posten. Den slags skal man ikke finne seg i.
 
Jeg vedder på at han gjorde det med vilje. Smart triks, egentlig.

Jeg lurer på noe. Er det noen som har en komplett liste hvor det står når de forskjellige armorene og våpenene begynner å vise seg? Jeg at Iron, Steel og Silver kommer i de fem første levelene, og Dwarven har jeg funnet i level 9. Men når kan jeg finne Glass?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Kanskje han selger det =D

Nei, seriøst, bare ring ham og be ham sende det i posten, så har du det om et par dager.