The Elder Scrolls IV: Oblivion

Du kan la være og gi Azuras Star til Martin, så lenge du gir han et Daedric Artifact. Det er ikke vanskeligere enn å ta et par Daedric Shrines og gi han en av de ubrukelige belønningene du får.
 
Du kan la være og gi Azuras Star til Martin, så lenge du gir han et Daedric Artifact. Det er ikke vanskeligere enn å ta et par Daedric Shrines og gi han en av de ubrukelige belønningene du får.
[/b]
Ok. I see. :tommelopp:
 
Lagde den selv? Man trenger ikke 100 i Alteration en gang. :)
"Laurentius' Spectral Key" eier Skeleton key asssss. :p

noe som:
Open very hard lock, 10 feet, 130 magicka eller noe. :)

EDIT: Hva pokker er i veien med quick-edit funksjonen? :confused:
 
Ja, jeg fant lett huset hans, men den hemmelige kjellerdøren gjemt under klær og stuff, den var ikke så lett å finne! =D
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Veldig sexy Lodin, veldig!

Jeg har problemer med loading av saves jeg :( Oblivion knekker sammen når jeg loader... Har klart å lage en ny char da iom. at jeg ikke får lagret de gamle savesene. Oblivion knakk sammen da jeg prøvde å loade den også i stad så jeg håper ikke den også har mugnet...
 
Dette er ikke helt det samme, men det lagger litt når jeg blar nedover mellom de sju savene jeg har. Har savet over 500 ganger, men har bare to saver til hver character.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Grønn Zebra: Akkurat det der skjedde med meg også. (Klikker på "Yes" for å loade, også... skjedde ingenting. Spillet krasjet også om jeg prøvde å avslutte på vanlig måte). Etter utallige reinstallasjoner og annet dill (slette alle filer som hadde noe som helst med Oblivion å gjøre, tømme registeret for alt jeg kunne finne som var relatert osv.), ble siste utvei å installere windows på nytt. Da virket alt som før, uten at jeg ble noe klokere.
 
Har nå en kjekk mage-warrior-thief som eier.
Fant et sattanist-hammer i en eller annen hule sammen med en waterbreath-hjelm. Var ikke store jobben å få slaktet ned eieren, men vennene med fire og ice bows var litt mer innpåslitne...
Spessielt for en lvl3 char...
 
Er det noen som vet om man kan få med seg folk som hjelper deg, som han fyren du kunne leie i Murnhold i Tribunal? Eller kan du ta med deg folk ut når du er i høy rank i en Guild?
 
Jeg har høyeste rang i både Fighters og Mages Guild, og har ingen mulighet for å drasse med meg unge uvitere for å ta seg av slåssingen for meg.
 

Lodin

Der Waaaah
Kan vel alltids ta arenaen og slepe med seg han fanboyen? :p
Men jeg tror man kan få med seg folk hvis man tar fighters og mages guild.

EDIT: eller ikke... :(
 
Shit da. Det var litt jævligt. Jeg har en egen plan for fanboyen. Jeg skal kjøpe hus, og få ham til å vente der. Tjeneren min. :p

Hvor selger de fine hus billig? Huset i Anvil kan dere bare glemme, det er hunted.
 
Er bare å fullføre questen, så har du et fint lite hus du kan kose deg med. Spøkelsene er så snille at de rydder opp og skaffer møbler før de stikker av. ^_^

Nå har jeg spilt i ca 60 timer totalt, og som følger av spillets levelskalering er jeg nå stinn av gryn, uten å ha rørt main-questen.
Nå har jeg kjøpt huset i Skingrad og skaffet meg min egen lille slire-tjener, som forøvrig var det tidligere pulehullet til en av byens handelsmenn.
Huset kostet 25 000 om jeg husker korrekt, og slira kostet 150 gull. Ikke billig med andre ord.
(Huset var dyrt, slira var billig :p )
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Huset er jaktet? :D
Haunted = hjemsøkt. :tommelopp:

Uansett, kåken i Bruma koster 10.000 etter hva jeg veit... i Cheydinhal mener jeg å huske at du får kjøpt et krypinn til 5.000.