The Elder Scrolls IV: Oblivion

Glass er vel når du er i lvl 20 trur jeg. Orcish også, eller så er det 25 eller tidligere, gi meg et par strakser skal jeg sjekke det opp i boka mi!
 

Lodin

Der Waaaah
Endelig har jeg begynt å finne daedric armour i Oblivion portene (er lvl. 21.) Har foreløpig greaves, cuiras og boots, mens resten enda bare er ebony.
Har og funnet en master blade trainer så mitt neste prosjekt blir vel å score 100 i blade så jeg kan få paralyserings striket.

EDIT: Den neste pay to play ad-onen The Orrery er vistnok ute på Xbox Live nå. Dukker sikkert opp til PC en gang i morra sånn som sist.
Er den mer verdt enn heste-rustninga? Det vil kun tiden vise, men den er billigere da.
 
Å picke locks er kjempelett hvis du er stø på hånda og har gode reaksjoner. Jeg er en Orc i level 3, med 13 i skill i Security. Jeg klarte nettopp en "Very hard"-lock. Det blir for lett..

Noen som vil chatte mens de spiller Oblivion? Legg til Bamsemumsen på Xbox Live! :D
 

Lodin

Der Waaaah
Hurra, Bethesda har gjort det igjen. Etter litt snoking omkring viser det seg at den nye ad-onen bare tar et kvarter å fullføre og det eneste man får for det er et stat-boost som varer i 60 sekunder.
Men man får vistnok og et lite stjernesystem som er veldig pent å se på da. :p
 
Å picke locks er kjempelett hvis du er stø på hånda og har gode reaksjoner. Jeg er en Orc i level 3, med 13 i skill i Security. Jeg klarte nettopp en "Very hard"-lock. Det blir for lett..

Noen som vil chatte mens de spiller Oblivion? Legg til Bamsemumsen på Xbox Live! :D
[/b]
Det har mye med hørsel og gjøre også...Jeg lerte meg tidlig at når fjeringa sier *kling* så funker et ei, men når det sier *ka-kling* funker det fett...Jeg elsker å dirke, har 76 i security nå...

Det er deilig å være Argonian og Thief-class...Kan puste under vann og de fleste fiendene suger på vannslossing, dessuten dør dem hvis du er lurer dem med under vann og blocker...Men mest skyter jeg med en fire-enchanted ebonybow hvor jeg bruker egne damage health potions... :pirat: :pirat:

For et konge spill, jeg er helt hekta i Assasins guild i allefall...Lucien er så kewl...
 
Man kan også vente til fjæringa går langsomt opp. Da sitter den en stund på toppen og gir god tid til å trykke. Men den teknikken klarte jeg låser på Very Hard før jeg så vidt hadde fått noen som helst erfaring :)
 
Fjøringa.. hva mener du? At hvis du lar den gå opp og ned et par ganger, så blir det lettere?

Lv2RedSlime: Lure folk ned under vann og la dem dø av seg selv.. Djevelsk god taktikk! :D
 
Alltid gøy med litt ondskap :) Noen som har funnet alle de ti Ayleid artifactene? synes det er dritkjedelig å gjennomsøke alle templene (ruinene) bare rotter å skyte...Fant den første i Vilverin, rett utenfor tutorialen...

Mange har klget på at levlingsystemet suger sånn fordi monstere blir så fort supersterke...Leste om en kar som denga en Vampire Matriarc pmed to cold touch på Lv2, men da han var level tjue sleit han masse med å denge en vanlig brunbjørn, brukte 400 mana i destruction spells og greier...

Jeg har ikke lagt særlig merke til at det blir så mye vanskeligere selv, synes det blir lettere og lettere å denge...Og nå har alle ebony og glass armor og jeg sikler etter den store verdien, men kan bare bære med meg 280 kilo *gråte*
 

Lodin

Der Waaaah
Personlig suger jeg i lockpicking så jeg er glad jeg fant en skeleton key. Den ødelegger hele minigamet siden man bare kan sitte å hamre på auto-knappen, men who cares.
Mitt mål for dagen er nå å finne Azura's Star. Lei av å gå tom for juice i Umbra nå så den hjelper sikkert litt. ^_^
 
Jeg fant en Azura's Star i går. Men det hører vel til på main questen? Ga den hvertfall bort til han Martin, tror jeg det var.
 
Alltid gøy med litt ondskap :) Noen som har funnet alle de ti Ayleid artifactene? synes det er dritkjedelig å gjennomsøke alle templene (ruinene) bare rotter å skyte...Fant den første i Vilverin, rett utenfor tutorialen...

Mange har klget på at levlingsystemet suger sånn fordi monstere blir så fort supersterke...Leste om en kar som denga en Vampire Matriarc pmed to cold touch på Lv2, men da han var level tjue sleit han masse med å denge en vanlig brunbjørn, brukte 400 mana i destruction spells og greier...

Jeg har ikke lagt særlig merke til at det blir så mye vanskeligere selv, synes det blir lettere og lettere å denge...Og nå har alle ebony og glass armor og jeg sikler etter den store verdien, men kan bare bære med meg 280 kilo *gråte*
[/b]
Slik det fungerer, så finner du dårlig armor og weapons i lav level, og fiendene er dumme og svake. Men i høy level er de sterke, men til gjengjeld finner du veldig bra armor. ^_^

Yes! Jeg klarte endelig Drop Dead-order nr. 2, nå skal jeg visst drepe en Khajiit i Bruma.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg fant en Azura's Star i går. Men det hører vel til på main questen? Ga den hvertfall bort til han Martin, tror jeg det var.
[/b]
Men det var da som bare faen da! Hva i satan skal han jævla gompen med den? <_<
 
Han skal vel bruke den i ritualet sitt, slik at han kan åpne en port til "paradise" ? Gutten som ikke har fulgt med? :p

Jeg var også så dum at jeg ga Azuras Star til Martin, men jeg angrer egentlig ikke så veldig på det nå, ettersom jeg ikke spiller så mye lenger, og har flust med Soul Gems.
 
Den er akuratt som en Soul Gem, bare at den fungerer et evig antall ganger. Altså; har du Azuras Star kan du fylle opp Charges på våpenet ditt så mange ganger du vil, uten å bekymre deg for å måtte finne nye Soul Gems.
 

Lodin

Der Waaaah
Han skal vel bruke den i ritualet sitt, slik at han kan åpne en port til "paradise" ? Gutten som ikke har fulgt med? :p[/b]
Gutten som ikke har gjort mer enn å følge Martin til det tempelet tenker jeg. :p
Er level 21 med noen og 70 timer så det er ikke det at jeg ikke har spilt, har bare ikke rørt main questen.
 
Den er akuratt som en Soul Gem, bare at den fungerer et evig antall ganger. Altså; har du Azuras Star kan du fylle opp Charges på våpenet ditt så mange ganger du vil, uten å bekymre deg for å måtte finne nye Soul Gems.
[/b]
Charges på våpenet mitt? Jeg har enchantet det med en Sigil Stone, men den går jo ut etterhvert, så må jeg recharge. Men kan jeg bruke Soul Gems til dette? Eller er det når du fanger en Soul i en Gem, så vil Gemen brekke når du fører Soulen over på sverdet, men Azura's Star fungerer som en Soul Gem som ikke brekker? :svette:
 
Men hvis man velger å ikke gi vekk Azura's Star til Martin, kan man da allikevel runde main questen? Er for sent for meg å ikke gi den uansett. Kanskje jeg finner den en annen plass.
Har spilt det i litt over 30 timer nå, men er kun i level 3. :ehm...: