The Elder Scrolls IV: Oblivion

#81
Herregud!
Nå ble jeg seriøst imponert! :sikle:
Hvis ikke det kan overtale folk til å kjøpe Xbox 360, så kan ingenting det"

*gleder seg til jul*
 
#82
Laster ned nå! Oj oj oj oj...spennans!

EDIT: Det er det råeste jeg har sett på lenge...Det var Xbox360 versjonen vi så der og det ser helt sykt bra ut! Det får spill som WOW,Guildwars og nesten EQ2 til å se ut som det er 100 år gammelt....

EDIT: Det må nevnes at det ligger en DVD ute som ble brukt på E3. Har ikke lastet den ned for jeg vil ikke se for mye lissom. Men om noen vil se den så ligger den ute som torrent. Hvor vet dere nok selv.. ;)
 
#88
Noen som vet hva som kreves av pcn for å kjøre spillet.

Jeg spilte morrowind på pc, å tenkte det dette sikkert var forferdelig på xbox så derfor vil jeg spille dette på pc også.
 
#89
Morrowind fungerte ganske så bra på Xbox, litt framerate problemer her og der, men ellers så gikk det greit. Og når det kommer til Oblivion på Xbox 360, tror jeg det kommer til å kjøre enda bedre. Uansett det er ikke satt noen systemkrav på Oblivion for pc ennå, men for å kjøre spillet på fullt tror jeg nok du trenger en rimelig så heftig pc.
 
#91
Jeg tror nok du skal kunne spille det fint, bare ikke på full grafikk. Bethesda har tydeligvis tatt hensyn til de som ikke har en fullt så kraftig pc også, så du skal kunne spille det uten noen større problemer.
 
#93
Nah...dette skal kun spilles på Xbox360 for min del. Da vet jeg at jeg får en konge opplevelse igjenom hele spillet.

Jeg har en P4 HT 3Ghz, 1gb DDR 400Mhz ram og et Radeon XT9800 256DDR som hardware og det er alt for dårlig.

Hvorfor bruke mange tusen på å få Oblivion til å gå som en varm kniv i smør når jeg kan kjøpe en Xbox360?

Ser rettogslett ikke pointet med det altså...

EDIT: Oblivion blir ikke en Xbox360 lanserings titel... står litt i bloggen min om det...( hva? vil jeg ha folk in der? Næhhhhh...hehe )
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@14.10.2005, 21.12
Hvorfor bruke mange tusen på å få Oblivion til å gå som en varm kniv i smør når jeg kan kjøpe en Xbox360?
269054​
Hæhæhæhæææ! :D
Nei, si det du! XBox 360 kommer som kjent til å bli gratis.
For min del tenker jeg heller å kjøpe nytt skjermkort til kassa på nyåret fremfor ny konsoll. Flere og billigere spill med større variasjon og fetere grafikk, jatakk. :)

PS: Oblivion skal såklart skaffes på PC. Da kan jeg bruke mods også. Blir stilig. :)
 
#95
Opprinnelig skrevet av Yetipants+14.10.2005, 21.03-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@14.10.2005, 21.12
Hvorfor bruke mange tusen på å få Oblivion til å gå som en varm kniv i smør når jeg kan kjøpe en Xbox360?
269054​
Hæhæhæhæææ! :D
Nei, si det du! XBox 360 kommer som kjent til å bli gratis.
For min del tenker jeg heller å kjøpe nytt skjermkort til kassa på nyåret fremfor ny konsoll. Flere og billigere spill med større variasjon og fetere grafikk, jatakk. :)

PS: Oblivion skal såklart skaffes på PC. Da kan jeg bruke mods også. Blir stilig. :)
269076​
[/b]
Vel jeg er slik at jeg må kjøre spill uten hakking og med di fleste setting slått på. Og det tviler jeg sterkt jeg kan gjøre selv med den maskinen jeg har.

Og skal en ha et fett skjermkort som skal være nextgen så koster den fort fra 3500,- men helst 1000,- mere for et skikkelig fett et. Og da må en jo ha PCI Expres kort...å da må en ha et nytt hovedkort osv osv...

Stopper aldri... Jeg satt sammens en ny maskin på dell som var i samma løype som Xbox360 men et par hakk kraftigere vil jeg nok tro. Det kom på i underkant av 18.000,-

Vet selvf at dell er ikke billig men det er meget bra....nei fremtiden er konsoll. Eller jeg håper det er konsoll....
 
#96
Steike altså....det ser voldsomt bra ut. Jeg gleder meg til å gå rundt å utforske verdenen i spillet. Bare tenk dere om dette hadde vært et MMORPG spill....det hadde vært helt sinsykt....
 
#98
In the past couple days, an unfinished build of Oblivion was leaked to a Russian gaming site. You may have seen screenshots and information about this build online. The site in question was not authorized in any way to post the information that it did. The build in question was not in any way intended to be used for the purposes of demoing the game.

The screenshots that got posted clearly show that the game was not properly configured by whoever was playing. The ini file alone contains over 300 settings that can be used to customize the visuals and performance of the game, and we tweak and test and change these settings daily. Because the build they are using was not one that we locked away for the specific purposes of demonstration, the likelyhood that any number of those options are incorrectly configured is very high. This can result in any manner of aberrant behavior from the game including improper visuals and reduced performance.

The upshot is that we feel the quality of the screenshots released is very far from the final game. This combined with the fact that the they are completely unauthorized by anyone representing Bethesda to publish screenshots or info means that we have to shut down threads relating to this leak.

Hopefully soon, as we get closer to release, you will see legit sites posting previews based on actual preview builds of the final game.