The Elder Scrolls IV: Oblivion

Håper ikke det kommer etter Q1 2004 iallfall. Er på vinteren jeg koser meg mest med rpg.

Edit: 2006, ja :svette:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er stygt redd for at med mindre Bethesda innehar evnen til å reise i tid så kommer nok spillet etter Q1 2004, gitt.
 
<div class='quotemain'>
Oblivion til 360 blir utsatt til 2006 i Europa?

http://www.playerone.be/news_details.php?id_news=3617
http://www.xboxmatch.com/news/index.php?news_num=2661

Bethesda har enda ikke kommentert dette.
[/b]
Huffda...men er bedre dem bruker mere tid slik at det blir bra en at dem kaster det ut for tidlig som så mange andre har gjort gjennom tidene.
[/b][/quote]
Vel, hvis det bare er den Europeiske versjonen som blir utsatt så er det nok på grunn av at det skal oversettes til flere språk her. Ikke fordi det ikke er ferdig.
 

Lodin

Der Waaaah
Ding ding ding! Utsettelsen jeg hele tiden har spådd går nå som et ild-rykte i tørt gress på visse forum.
2006 en gang er ikke utenkelig.
Men Bethesda kommer nok ikke til å fortelle om dette for Lillemyk trenger 360 salg. :ehm...:

Men ja, tidlig 2006 virker meget sansynlig akkurat nå.

EDIT: Dette er hva Bethsoft folka selv har å si om saken:

 
Er det snakk om at både PC- og xbox-versjonen blir utsatt, eller kun sistnevnte?
 

Lodin

Der Waaaah
Begge deler antas det. Er egentlig veldig vagt, men i praksis kom en design fyr inn på SA og sa at det snart kommer noen triste nyheter angående slippdatoen. Rett etter dukker en grafiker opp og poster den ungen. At det ikke kommer før 2006 er ren spekulasjon, men hintene virker alvorlige nok til at det lyder logisk.
 
Jeg har ikke råd til en Xbox 360 før til den tid da Oblivion kommer, så jeg bryr meg ikke om spillet blir utsatt. Og det er jo bare positivt at de ikke lanserer et med en gang, fordi de må gjøre det ferdig, enn at de bare snekrer det sammen i siste liten.
 
Noen dager gammelt, men her er i hvert fall den offisielle grunnen til utsettelsen. Tatt ifra ElderScrolls.com

In short, the game is coming out in early 2006 because it isn't done yet. We still have things that need to be done before the game is released. So we continue to optimize, test, balance, etc. We've already gone way beyond what we did in any game previously in playtesting and balancing this game. Way beyond. But there is work that needs to be done and so development continues to go on pretty much around the clock. We will not put out a more specific date until we are certain we will be ready then. Like system specs, we aren't fans of putting out info that changes later on and only confuses or annoys our fans. We have a number of site updates planned between now and the game's release that we hope to do on a regular basis each week. We'll do the best we can to make it every week, but understand that sometimes PR/marketing stuff gets in the way of game development and so it has to get set aside sometimes for the good of the game (and the people making it). We'll be updating the Codex in stages, adding new concept art, screens, etc. in the coming weeks and months. We're open to doing another fan interview in the coming weeks as well to let you ask what it is you think we aren't telling you. In short, we aren't holding out on you, we just don't want to be done telling you about the game before it comes out.[/b]
 
Synes det er kjempe bra at dem ikke lar seg presse til å slippe ut et uferdig produkt. Vi alle vet hvor irriterans slikt kan være for oss som skal spille disse spillene....
 
Litt synd, men det er vel bare bra at bruker litt ekstra tid på spillet. De nevnte jo forøvring på slutten av intervjuet/siden, at det har gått mye lengre med testing og balansering innen spillet. Lover godt. :)

"We've already gone way beyond what we did in any game previously in playtesting and balancing this game. Way beyond."
 
PCen min vil nok slite litt med å kjøre Oblivion, vil jeg tro. :svette: Heldighvis har jeg konfirmasjon om ikke så alt for lenge, da. :rulleøyne:
 
Den nye PC`en min kommer til å kjøre Oblivion smooth, det er jeg sikker på. Vi får håpe på at Bethesda ikke tar fokuset vekk fra det geniale gameplayet som har preget forgjengerne til fordel for faenskapelig herlig grafikk. Det er mange utviklere som har gått i den fella før, men jeg både tror og håper at Bethesda leverer nok et mesterverk.

*Sikle på EB games pre order lapp*