The Elder Scrolls IV: Oblivion

24.? Wohoo! Lønningsdagen!

Er det noen som vet om noen butikker i nærheten av Sandefjord som får inn spill fort ? Helst ikke lenger unna enn Tønsberg eller Larvik. Vet ikke om noen butikker i Sandefjord som er flinke til sånt.

Hvis ikke kan jeg jo ty til nettbutikk, men det er så irriterende å ikke få den på dagen :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Oblivion er foreløbig den eneste grunnen for å kjøpe en Xbox360 hittil for min del. Mulig det blir en i løpet av sommeren hvis spillutvalget imponerer litt mer. Hva med pc-release, er det i nær fremtid det også?
 
Er ikke pc-releasen samtidig som Xbox360-releasen da? Det var iallefall sånn jeg oppfattet artikkelen Darkstorm linket til. Håper da det, eier ikke 360 :)
 

Lodin

Der Waaaah
De skal slippes samtidig, men det hjelper jo meg lite. 360 driter jeg i og noe særlig grom PC har jeg ikke.
Får finne en eller annen måte å teste det til PC og se om det er litt spillbart i det minste. :(
 
Ai, den er verre. Da er det nok greit å teste det først ja. Ellers kan du jo kjøpe CE og leke kron-og-Septim da :)
 
Hva skal dere spille som? Jeg kommer selv til å kjøre som en Fighter/Mage, med medium armor. :) I begynnelsen skal jeg bare stjele alt jeg ser, selge det, og kjøpe/stjele en god rustning og kjøpe noe gode spells.
 
Blir vel standard barsk viking her :ler: Og for å skaffe cæsh får jo vi se om man må ty til kronisk kleptomani(merkli ord.. ekke sikker på om det er rett :p )
 
Bah, da må jeg droppe tre av filmene jeg skulle kjøpe for mars-lønna. Gleder meg veldig mye til spillet, håper bare maskina mi takler det sånn nogenlunde uten å voldta alt av det grafiske.
 

Lodin

Der Waaaah
As I mentioned at the beginning of this review I played Oblivion on a top of the range PC. The game played extremely smoothly. Load screens between different areas (for instance entering dungeons) lasted only a few seconds, so short I couldn’t even read the hints on the load screen itself. Similarly Bethesda have done a great job of not requiring any load screens when exploring the wilderness. All loading is done in the background and there’s no stopping and starting as you load different sections of the wilderness. It makes for some real smooth playing.

But for those of us who aren’t willing to sell their bodies to science for top of the range PCs there are a number of different graphical changes that can be made in the game’s options to better optimise the game for your system. There’s normal things like screen resolution, view distance and item rendering distance and then a few more advanced options.

While the game obviously won’t look as good on lower spec systems I’m sure you’ll be happy with the compromise in graphics and performance.[/b]
Kanskje det er håp alikevel? :flau:
 
er det online på 360 versjonen.? spill uten online er ikke verdt å kjøpe syns jeg
 
Du kan ikke spille online med andre, men det skal være mulig å laste ned nye ting til spillet.
 
er det online på 360 versjonen.? spill uten online er ikke verdt å kjøpe syns jeg
[/b]
Du er teit som synes det. For det første heter det "Live", ikke online. Og for det andre så kommer dette til å knuse de fleste andre rollespill som kommer til konsoll uten Live, tilogmed noen med. Dette spillet er det første som vil markere starten på tredjegenerasjons spilling, tro meg. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tredjegenerasjons spilling?!
Moar liek sjuende, amirite?