The Elder Scrolls IV: Oblivion

Nå tok nettopp Dark Brotherhood en svært dramatisk vending! Skal jeg virkelig drepe dem? Snakker om en Quest av fyren som inviterte deg til familien.
 

K999

Keystone State Of Mind
Det queste du snakte om med adamus. det er jeg på :D
Jeg savet når jeg fikk queste og har vært på Kino siden, så nå skal jeg gjøre det :D
 
Lykke til, men jeg skal gi deg et tips: Stå et sted hvor ikke den forbanna livvakten hans kan se ugjerningen du gjør.
 
Ja, som jeg sa tidligere bak noen busker eller en stein. :)

Jeg føler at spillet for min del går på skinner for tiden. Jeg sitter nesten aldri fast lenger, og jeg har etterhvert blitt en røver på å eie mobs med bua.

Noen her som har kommet igjennom hele Thieves Guild? Jeg har nå solgt ting til en verdi av 700 G til Fence folka, ( SPOILER: Altså jeg har tatt et oppdrag for The Gray Fox.) Er det da lenge igjen til jeg er ferdig?
 
Ja, som jeg sa tidligere bak noen busker eller en stein. :)

Jeg føler at spillet for min del går på skinner for tiden. Jeg sitter nesten aldri fast lenger, og jeg har etterhvert blitt en røver på å eie mobs med bua.

Noen her som har kommet igjennom hele Thieves Guild? Jeg har nå solgt ting til en verdi av 700 G til Fence folka, ( SPOILER: Altså jeg har tatt et oppdrag for The Gray Fox.) Er det da lenge igjen til jeg er ferdig?
[/b]

Er et par til, gled deg til siste. :)
 
Thieves Guild.. går det bare ut på å stjele ting til en viss verdi? Er det ingen gjennomtenkte oppdrag som Dark Brotherhood-questa?
 
Revan: Jo, men ikke like dramatiske.
Blant annet så er det en leder-vakt som holder av et viktig sted hvor thieves-guild holder til slik at alle må hjemme seg for dem, dermed får jobben til å gå rimelig sent... så du skal stjele en eller annen stav slik at dem sender ham og vennene sine hjem...

Dette var ganske spoiler fritt, ettersom at du ikke fikk de riktig juicey-detaljene ;)

Men det går i slike ting. Skikkelig kjekke ting.
Mages guild er også kjekt, og der har jeg jo som oftest lov til å drepe ting .. hurra!

Tror jeg snart skal joine darkbrotherhood ettersom at jeg er ganske satan fra før av ... uten å mene det :(
Gjetter meg til at det er fordi jeg rømte fra et fengsel, angrep en vakt og stjal en del som gjorde at jeg endte opp med 500 i bounty. På si har jeg og vært i fengsel et par ganger, og rømt hver gang. Tror faktisk en vakt har måtte bøtet med livet en gang ... ikke helt sikker...

Men jeg begynner å bli litt småirritert ovenfor 'balansen' i spillet..
Jeg forstår at dem vil at vi skal kunne utforske verdenen uavhengi av level... men jeg irriteres når Arven-arrows tar like mye skade som Iron-arrow gjorde før...
Og stealth-attacks dreper bare rotter og svake imps og orcs uten armor...
Blir nærmest tvungen til å bli bedre i melee..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg tror jeg er litt utafor her. Så langt har jeg brukt det aller, aller meste av tiden min på å loke rundt i skau og fjell på jakt etter uriner, fort-fort, this-whole-city-is-mines og huler. Dessuten har jeg innsett at heavy armor suger esellem, så nå trenger jeg litt tips om noen handelsmenn som selger noe mer vettugt enn Fur og Leather.

Foreslå Steel, så skal jeg foreslå en passende kroppsåpning du kan stappe det stålkyrasset hen til gjengjeld.

Og en ting til. Hvordan får jeg ladet opp charges på de tragiske våpnene mine? Min Blazing Katana of Ass-Kicking lengter etter å gløde igjen. :(

HeroinMortis: Hvor mye har du på Sneak da? Og uansett er det da rimelig tett ikke å velge seg en melée-skill du kan ha som backup.

PS: Gutter og jenter, dagens lille ytelsestips. Dersom du skrur opp View Distance, men slår AV Distant Trees, da skarru se at FPS-en kommer seg. Det ser ikke så enormt mye mer ræva ut heller, selv om vi ikke snakker postkort akkurat.
 
Mages guild har slike glødenevermenn som kan glødeneve våpene dine så de gløder.
Og dersom du gjør Dark Brotherhood-questene får du jo først en slik deilig gothy BDSMLSAMSMMDSMAS-REPSEX outfit, og senere en riktig så deilig helsort robe.
 

Lodin

Der Waaaah
Dagens Protip: De steinene man får for å stenge Oblivion porter er tilfeldig genererte. Save før du tar den og du kan bare reloade hvis du får en du ikke vil ha.
 
I tilegg til hovedportene i steder som Kvatch spawner et visst antall porter på tilfeldige steder så selv om du stenger en kommer det alltid en ny. Det er med andre ord rimelig håpløst å prøve å stenge dem en for en. :p
Bare fortsett på hoved-questen så kanskje det skjer noe.
[/b]

Jeg finner porter hele tiden jeg, så er fult klar over at de dukker opp overalt. Det er foressten en port like bak Kvatch. Så den midt på "natten".....skummelt :ehm...:
 
<div class='quotemain'>
I tilegg til hovedportene i steder som Kvatch spawner et visst antall porter på tilfeldige steder så selv om du stenger en kommer det alltid en ny. Det er med andre ord rimelig håpløst å prøve å stenge dem en for en. :p
Bare fortsett på hoved-questen så kanskje det skjer noe.
[/b]

Jeg finner porter hele tiden jeg, så er fult klar over at de dukker opp overalt. Det er foressten en port like bak Kvatch. Så den midt på "natten".....skummelt :ehm...:
[/b][/quote]

Amen!!














*SPOILER*












I main questet har jeg kommet meg til der hvor du skal varsle alle lederne i Cyrodiil eller hva faen du skal gjøre. Har faktisk ikke spilt så mye på "Main fila" mi i det siste, har gått mest i og teste ut andre raser, class, kombinasjoner, osv osv.
















*Spoiler end*