The Elder Scrolls IV: Oblivion

Det funker nå, selvom jeg ikke har gjort noe siden jeg testa sist.
Merkelig :/

Tror det er Arnold ja, i hvilken sammenheng vet jeg ikke.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Siden man ikke kan sikte skikkelig med buen selv med L-triggeren må jeg nok fortsette med crosshairs. Hadde det vært meg hadde jeg ikke holdt buen under skulderhøyde, men det er vel meg.
 
<div class='quotemain'>
Kjøpte faktisk den der guiden i går. Står egentlig masse interessant der. Skal kanskje teste ut en av de custom class som Bethesda selv anbefaler.
[/b]
Guide? Hvor selges den? Pris? Står det noe interessant i den, utenom hvordan man runner spillet?
[/b][/quote]


Står masse rart om historien i Oblivion liksom, Også om ideèr til custom classes, hvordan du kan bli en super 100% mage, thief, et eller annet....står masse rart der. Guild info/hjelp osv osv.

Jeg ga 195 kr for den på Ebgames.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror det er Arnold ja, i hvilken sammenheng vet jeg ikke.[/b]
Det er Arnold fra en japansk reklame der han reklamerer for en energidrikk kalt "Yosh" eller noe. Avataren din er fra slutten av hver reklame, der han har vunnet over noen bøller og gjør V-tegnet mens han sier "Boi-boiii!" eller i det minste noe som høres sånn ut. Så vet dere det. :smarting:
 
I dag fikk jeg en smekk på pungen. Første gang jeg tok Arenaen, da var jeg i level 1. Det var nesten for lett.

Andre gang derimot, da jeg var i level 4, da slet jeg!
 
Du tar feil. Alt avhenger av level, det er slik det fungerer. Hvis jeg er i level 1, så er Arenan.. Eh, jeg skjønner hva du mener, kampene blir vanskeligere og vanskeligere. Men når du er i level 1 og går til Arenaen, da er den lett. Veldig lett. Men hvis du går der i level 6, da er den dritvanskelig. :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
Har vel aller mest å si hvilken vanskelighetsgrad du spiller på. Tok alle kampene i én inning da jeg var på level 6 eller 7 tror jeg. Nå er jeg level 20 og stikker gjerne innom i ny og ne og banker tre Minotaur Lords uten å merke noe særlig. Bør kanskje sette opp vanskelighetsgradet litt? :ehm...:

Men HER er et spørsmål til dere: Har starta på main questen nå og er etterhvert bedt om å skaffe en "daedric artifact". Jeg har jo selvfølgelig skeleton key-en min, men ikke faen om jeg gir bort den til noe eksperiment. Stakk til en Oblivion Gate og henta litt skjold og sånt fra de Dremora-gutta og håpa at det skulle funke, men neida. Noen om vet hva det greieste å gi er? Bruker ikke heavy armor, så hvis det er mulig å få tak i en rustning eller noe?
 
Jeg har blitt vampyr. Og får å "vende tilbake" igjen, trenger jeg fem empty Grand Soul Gems. Jeg har fem Grand Soul Gems, men kun to av dem er empty. Er det mulig å "tømme" de andre, eller må jeg leite videre etter tre til som er empty? Prøvte å lade et våpen med en av dem for å tømme den, men da mistet jeg den.
 

Lodin

Der Waaaah
Men HER er et spørsmål til dere: Har starta på main questen nå og er etterhvert bedt om å skaffe en "daedric artifact". Jeg har jo selvfølgelig skeleton key-en min, men ikke faen om jeg gir bort den til noe eksperiment. Stakk til en Oblivion Gate og henta litt skjold og sånt fra de Dremora-gutta og håpa at det skulle funke, men neida. Noen om vet hva det greieste å gi er? Bruker ikke heavy armor, så hvis det er mulig å få tak i en rustning eller noe?
[/b]
Du får bare vente til du er høy nok level til at fiender begynner å spawne med daedric-stuff. Er level 18 og har enda ikke sett noe så det tar sikkert litt tid.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jeg er Level 20... Trodde Daedric-materiale var fra "Oblivion"? Kan det begynne å spawne ting som bærer den slags i villmarka?
 
Jeg har blitt vampyr. Og får å "vende tilbake" igjen, trenger jeg fem empty Grand Soul Gems. Jeg har fem Grand Soul Gems, men kun to av dem er empty. Er det mulig å "tømme" de andre, eller må jeg leite videre etter tre til som er empty? Prøvte å lade et våpen med en av dem for å tømme den, men da mistet jeg den.
[/b]
Du er nok nødt til å skaffe 3 til som er empty, fant affal ingen måte å tømme dem på da jeg drev på med det questet. Bare til å lete igjennom alle mages guild der man kan kjøpe eller "låne" et par stykker uten at noen savner dem :plystre:


Gå i Lejawin og spør folk om rumours. Før eller siden får du høre om to furrier som har shacka sammen og driver med noe snusk. Finn ut hvor de bor og det burde være mulig å komme videre.
[/b]
Gikk faen meg rundt i 2timer å spurte etter rumors, var heldig at jeg bomma og traff leyawin emne siden det var det man skulle trykke på. Fikk affal den info som trengtes på første der :svette:
 
Jeg er Level 20... Trodde Daedric-materiale var fra "Oblivion"? Kan det begynne å spawne ting som bærer den slags i villmarka?
[/b]
Jeg har en kompis som er i level 10, han har Daedric skjold. Men det fant han inni Gaten vel å merke.
 
<div class='quotemain'>
Jeg har blitt vampyr. Og får å "vende tilbake" igjen, trenger jeg fem empty Grand Soul Gems. Jeg har fem Grand Soul Gems, men kun to av dem er empty. Er det mulig å "tømme" de andre, eller må jeg leite videre etter tre til som er empty? Prøvte å lade et våpen med en av dem for å tømme den, men da mistet jeg den.
[/b]
Du er nok nødt til å skaffe 3 til som er empty, fant affal ingen måte å tømme dem på da jeg drev på med det questet. Bare til å lete igjennom alle mages guild der man kan kjøpe eller "låne" et par stykker uten at noen savner dem :plystre:


Gå i Lejawin og spør folk om rumours. Før eller siden får du høre om to furrier som har shacka sammen og driver med noe snusk. Finn ut hvor de bor og det burde være mulig å komme videre.
[/b]
Gikk faen meg rundt i 2timer å spurte etter rumors, var heldig at jeg bomma og traff leyawin emne siden det var det man skulle trykke på. Fikk affal den info som trengtes på første der :svette:
[/b][/quote]

Finner bare sånne petty soul gems og lesser soul gems i mages guildene. Hjelp meg. Er lei av å være vampyr....
 
Til dere som ikke finner Grand Soul Gems å ikke gidder å leite mer:

Trykk console knappen "|" og tast inn "player.additem 00015b8e 5"

Det er jo forsovid juks, men det er et jævla kjedeilg quest også!