The Elder Scrolls IV: Oblivion

Personlig så likte jeg ikke den enhjørningen, og samtidig så fikk jeg et quest hvor jeg måtte skaffe et enhjørninghorn, så hvorfor skulle jeg ikke slakte den? :p

D

Doctor Downs

Gjest
Ja, hørte om det oppdraget. Var derfor jeg var litt usikker på om beistet var verdt et lenger jockeyforhold før jeg til slutt blir nødt til å filitere ham. Men da ser det ut som jeg beholder Shadowmere litt til. Matcher mitt Shrouded Armor gjør han, óg.

Jeg har hørt dykter om en skeleton key som folk her har fått seg. Hvor pokker får jeg meg slik bling-bling?
Er lei av å gå tom for vanlige lockpicks >_<

Lodin

Der Waaaah
Jeg har funnet to Skeleton Keys. Den ene fikk jeg for å gjøre en daedra quest, den shrinen lå på østre elvebredd mellom Brawil og Lejawin.
Den andre fikk jeg for å gjøre en quest for en Argonier i Mages Guild i Brawil.

Den neste pay to play moden til Beth er forøvrig The Orrery.
The Orrery allows you to help the Mages Guild of Cyrodiil repair the Imperial Orrery, an ancient dwarven machine with mystical properties. Bandits have stolen a shipment of parts destined for the Arcane University; if you can return them, the Orrery will function once more.

Features
* A new, full-featured quest, including dialogue, journals, and rewards
* Access to the Imperial Orrery in the Arcane University, an incredible mechanical marvel
* New powers available for your character based on the phases of the moons [/b]
Blir vistnok billigere enn heste-skinnet og. :p
http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=348450

EDIT: LOL Monty Python.

Har nå tatt alle quests i Thieves guild :D
Utrolig tøffe quests om jeg får si det selv. Tenkte og mekke meg en character som er en skikkelig kriger nå :p

D

Doctor Downs

Gjest
Tippe det siste du spillte var en Oblivion Plane. Hater de stedene. Mørke og dystre og kjipe og balle. Æsj.

Uff, jeg ble så forferdelig lei av de Oblivion Plane stedene at jeg også la fra meg spillet i en ukes tid. Da jeg tok det opp fullførte jeg main questet, og nå har spillegleden nådd nye høyder. Det er ufattelig morsomt å utforske, og gjøre småquests for tilfeldige personer i de forskjellige byene. :D

Jeg vil ikke gjøre ferdig main questen før jeg har blitt lei av diverse guilds. Synes det er bra å ha main questen i bakhånd etter jeg har blitt ferdig med guildsene.

Main Quest er veldig kjedelig i forhold til å gjøre oppdrag for de forskjellige guildene, så hvis du er lei av å gjøre oppdrag for guildene da er det nok rimelig liten sjanse for at du kommer til å kose deg med Main Quest. Just my two cents. :)

Lodin

Der Waaaah
Har endelig begynt å komme litt inn i gamet igjen og er nå level 22. Føler jeg er sånn nogenlunde ferdig med alle småquester så jeg kommer kun til å fokusere på fighters guild oppdrag framover.
Mulig jeg tar en og annen daedra shrine og da siden de gir god avkastning.

I dag møtte jeg for første gang på en troll-liknende skapning. Har også funnet ut at Wood Elfen min suger, fordi han duger bare med bue på avstand. Hvis denne troll-liknende skapningen kommer nær min Wood Elf, da må jeg bare løpe vekk og snu meg som en feiging laaangt borte fra trollet.

Innlegg nummer 3000, hell yeah! :D

hei, har pc versjonen. er det noen som vet hvor man finner grand empty soul gems.
Brorn min har blitt vampyr, som er drit å være, og vil ikke være det lenger. HVa skal han gjøre for å finne de fem grandsoulgemstingene.

hei, har pc versjonen. er det noen som vet hvor man finner grand empty soul gems.
Brorn min har blitt vampyr, som er drit å være, og vil ikke være det lenger. HVa skal han gjøre for å finne de fem grandsoulgemstingene.
[/b]
Er det vanskelig å bruke spørsmålstegn eller?

Opprinnelig skrevet av Første side
Hjelp, å være vampyr suger!
For det første vil du virke normal for alle som ser deg hele dagen etter at du har drukket blod så snik deg på en uteligger eller noen i en guild mens de sover. Du tar heller ikke skade av solen den første dagen. Du er ikke like kraftig som en fullverdig vampyr, men du kan bevege deg fritt uten problemer. For å bli kvitt sykdommen må du oppsøke universitet som ligger på utsiden av Imperial City. Der vil du finne starten på en lang og kjedelig quest som vil ta deg evigheter å fullføre.
Mitt råd er å heller følge rådene i posten over og alltid ha en "Cure disease potion" med seg. Hvis du så våkner en dag og er vampyr kan du bare laste opp en litt eldre save fra før du sov og drikke potionen.
Gjør Questen. Hvis du ikke klarer det, så må du være vampyr.. forever!

Jeg har et spørsmål anngående Construction Set som kommer med PC-utgaven av Oblivion. Hvis du skal lage en ny NPC, hvordan gjør man dette? Får man opp Character Creation-ruten, den man får når man starter spillet?

[/b]

Hvis han ikke gidder å lete etter de, så kan han skrive "player.additem 00015b8e 5" consolen..

Lodin

Der Waaaah
Jeg har et spørsmål anngående Construction Set som kommer med PC-utgaven av Oblivion. Hvis du skal lage en ny NPC, hvordan gjør man dette? Får man opp Character Creation-ruten, den man får når man starter spillet?
[/b]
Ikke akkurat. CSet ser mer ut som en blanding av Photoshop og Excel. Har ikke testa så mye, men den så rimelig lik ut som den man brukte I Morrowind (som jeg mener å huske du har prøvd.)