Eyh ok, har nettopp begynt å spille, og har verken lyst eller fysiske/psykiske ferdigheter til å lese igjennom hele tråden, men skriver da likevel
Lagde meg det jeg kaller en neger, tror det hter Redguard, fikk han til å ligne litt på meg selv (med corn-rows å hele pakka!), og har etter å ha spilt litt valgt å være en warrior.
Har kommet meg ut av kloakken, og skal levere brevet til han karen, og tenkte: Gi meg hints og tips! Hva bør jeg se etter, hva bør jeg gjøre, hva bør jeg ikke gjøre, er det noen spesifikke skills eller noe som egentlig er mer nyttige enn de andre, og er det noen triks man kan bruke for å booste seg selv litt?

En kamerat av meg sa f.eks. at hvis han snek seg etter vakter om natta, i et par timer, og hadde etter det sånn sneaking skill nok resten av spillet
Ellers har jeg jo spilt -en smule- World of Warcraft, og det ligner kanskje på en måte muligens litt, bortsett fra det opplagte (single player), og at dette generelt
føles mye bedre. Jeg liker å bevege meg rundt i denne verden tingen!
Men ja, tar gjerne imot kommentarer fra dere som har spilt i mer enn en halvtime! B)
Edit: Spiller på 360 btw!