The Legend of Zelda: Twilight Princess [GC/Wii]

Lodin

Der Waaaah
#62
Hihi, søtt at dere små barna klarer å si at nye Zelda er gøth. Dere har litt å gå på for å si det sånn.
 

Kilik

Lokal moderator
#63
IGN
SITAT
Instead the final GameCube game is scheduled to hit retailers across North America December 11. [...] Previously, Nintendo had asserted that both versions of the game would be in stores simultaneously. It isn't clear whether the GameCube version of the game required more development time or whether this was a deliberate move on Nintendo's part to position Twilight Princess as the Wii's premier launch title. Currently, the GameCube version of the game is only scheduled to be released in North America.[/b]
Nå som også Super Paper Mario kommer til Wii i stedet, ser det ut til at Gamecube er så og si død i Europa. Det kommer vel et FIFA-spill og noen andre ubetydeligheter og så er det slutt. RE4 var vel det siste virkelig store spillet og det kom ut for 1,5 år siden... Må si Nintendo er dårlige til å støtte konsollene sine etter at de har nådd toppen. Det samme skjedde jo med N64 på slutten...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#64
Helt enig. Nå fikk jo GameCube noen uforglemmelige eksklusive spill - langt flere enn N64, for eksempel - men det er litt synd at det ikke kom noe mer av verdi etter RE4.

Jaja... hvil i fred, min favorittkonsoll. :grine:
 
#65
NOOOOOOOOOOO! *gråte* :grine: *blar rundt i internett*

Vi har jo Baiten Kaitos Origin! Eh... og mange andre, ikke like store som Eragon, Need for Speed Carbon, Fifa 07, The Grim Adventures of Billy & Mandy, Zatch Bell! Mamodo Fury, Avatar: The Last Airbender og The Sims 2 Pets!

.....

Akk, så mange b-titler... :grine: Muligens jeg må gi opp <3Cuben... :grine:
 
#67
GameCube er ikke helt død for min del, for jeg skal ha Baten Kaitos Origins.

Forøvrig kan det godt være den vil leve litt lengre om man bare skaffer seg en Freeloader. Kururin Squash og Radilgy er verdt å plukke opp (i hvert fall til prisen på Play-Asia).
 
#70
Bare et rask spørsmål, har ikke fulgt med på dette spillet og gidder ikke å lete igjennom tråden. Kommer spillet fortsatt på GC eller har de pushet hele greien opp på Wii?
 

Lodin

Der Waaaah
#71
Det kommer fortsatt til GC. Europeisk dato er ikke sikker, men det blir nok som i statene, noen uker etter Wii launch.
 
#73
GC-utgavens europeiske og japanske lokalisering har visst blitt kansellert så nå er det bare i USA den kommer ut (og det virker litt som det spøker for den også).
 
#75
Går dårlig med det gitt. Var egentlig noe à la det her jeg hadde tenkt til å poste, men det ryktet ble visst
debunka igår og den europeiske slippdatoen (som er en eller annen gang midt i desember) gjelder fortsatt.

Skjønner jeg bør lese litt mer en et par sippete emnenavn på GameFAQS neste gang før jeg antar noe sånt no stemmer :p
 
#77
Jeg nekter å tro at de speilvender hele spillet, istedet for å bare speilvende 3D-modellen til Link. Det er jo unødvendig tungvindt for utviklerne, og ... idiotisk.
 

Lodin

Der Waaaah
#78
Det spekuleres i om Wii utgaven lar en velge hvilken hånd man vil holde hvilken dings i og tilpasser hvordan Link bruker sverd og skjold. Alt for at de sære venstrehendte gnurrene skal kunne spille. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Hett tips, folkens! Så vanskelig som dette er det å speilvende en 3D-modell når man programmerer:
Kode:
-
Med andre ord er det ikke tilfeldig at Mirror Mode ofte er en hemmelig bonus i bilspill. :p
 
#80
SITAT(Gekko @ 18.09.06, 05.34) 24267
NOOOOOOOOOOO! *gråte* :grine: *blar rundt i internett*

Vi har jo Baiten Kaitos Origin! Eh... og mange andre, ikke like store som Eragon, Need for Speed Carbon, Fifa 07, The Grim Adventures of Billy & Mandy, Zatch Bell! Mamodo Fury, Avatar: The Last Airbender og The Sims 2 Pets!

.....

Akk, så mange b-titler... :grine: Muligens jeg må gi opp <3Cuben... :grine:
[/b]
Avatar: The last airbender [<3] kommer jo til Wii, med en deilig kontroll. Da er det jo ingen grunn til å kjøpe den til GC. :blunk: