The Legend of Zelda: Twilight Princess [GC/Wii]

#81
Hm... Jeg er lurer litt, vil det i det hele tatt være forskjeller mellom Cube-versjonen og Wii-versjonen annet enn kontrollen? Om cube-versjonen i det hele tatt kommer da... Hvis ikke, vurderer jeg å vente med Wii... dette er det eneste Lauch-spillet som jeg MÅ ha. Men, jeg har jo dimmepenger til jul, så er meget mulig jeg går amok med dem uansett.
 

Lodin

Der Waaaah
#82
Som bekreftet bare noen poster tidligere er fortsatt GC utgaven på vei. Eneste forskjellen er kontrollen og at Wii utgaven benytter seg av litt filtring og annet snacks som GCen ikke har tilgang på.
 

Lodin

Der Waaaah
#84
Også er kanskje Link høyrehendt i Wii versjonen.
Men med tanke på at han opplagt er ranger så er han ambidekstriøs og bruker begge hender like bra. :p
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#85
Tales har rett. Nintendo har faktisk speilvendt Wii-versjonen av Twilight Princess.

SITAT
The most obvious choice would be to flip Link's character model, but with the rest of the game designed around Link attacking from a southpaw stance that would be sure to change the way at least some of the fights worked. No, the quickest and easiest solution was to simply mirror the entire game![/b]
Kilde: WiiSourceOnline
 
#86
SITAT(Lodin @ 21.09.06, 18.42) 24626
Som bekreftet bare noen poster tidligere er fortsatt GC utgaven på vei. Eneste forskjellen er kontrollen og at Wii utgaven benytter seg av litt filtring og annet snacks som GCen ikke har tilgang på.
[/b]
Slik som hva? Den eneste forskjellen som er bekreftet er jo widescreen (hvis man ser bort i fra det nye kontrollsystemet da). Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Og forøvrig, Link = Ranger-vitsen er oppbrukt. Veeeeeldig oppbrukt.
 
#87
SITAT(Gekko @ 18.09.06, 07.34) 24267
NOOOOOOOOOOO! *gråte* :grine: *blar rundt i internett*

Vi har jo Baiten Kaitos Origin! Eh... og mange andre, ikke like store som Eragon, Need for Speed Carbon, Fifa 07, The Grim Adventures of Billy & Mandy, Zatch Bell! Mamodo Fury, Avatar: The Last Airbender og The Sims 2 Pets!

.....

Akk, så mange b-titler... :grine: Muligens jeg må gi opp <3Cuben... :grine:
[/b]
Bare for å være litt off-topic og gjøre ting enda verre:

Opprinnelig skrevet av Mreow NF
Baten Kaitos: Origins er faktisk ikke lisensiert for Europa enda, så det er faktisk en liten sjanse for at det ikke kommer i det hele tatt.
 

Kilik

Lokal moderator
#88
Jeg blir veldig overrasket hvis Baten Kaitos 2 dukker opp i Europa. Gamecube er død med unntak av rundt ti totalt uinteressante multiplattformspill, gjerne rettet mot yngre målgrupper som SpongeBob Squarepants og Shrek Smash 'n' Crash.

Dessverre.
 
#89
Joda, men snart kommer en tittel jeg sikler over: Naruote: Clash of Ninjas 2. Førje var en flopp, men forgjengeren har hittil fått god kritikk: Ign: 8.3. Det skal være over 20 spillbare, 4 player er med, og kampstilen skulle visst nok være kul. Bra sikker på at den ikke kommer til Europa, men da skal jeg se om jeg kan kjøpe den på Amazon eller Play(som har noe problemer?).
 
#90
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=121808

NYE SCANS!

- Eiji calls the King of Red Lions in TWW a father figure to Link who kept him on the right track. TP won’t have a father figure, but Link will have many friends in the game. There will be one grown-up girl that will be very helpful for him.
- No wii-connect24 or online support.
- The horse is faster than epona in OoT
- The GameCube version was nearly completed when they decided to put in the Wii controls.
- The transition from gc to wii control scheme was quite difficult and they changed it again recently. Now they can concentrate on fine tuning the game.
- When link becomes a wolf his scent becomes keener so that he can find hidden things that he coulnd’t find as normal link.
- Eiji vaguely hints that the Twilight Princess will be someone different from Zelda.
- The mention of Biggoron refers to Biggoron’s Sword only, which is similar in size to the Darknut’s sword.
- Link will have the horse at the beginning, but then when some accidents take place, the two are separated. Later on, Link will find the horse again, and that is when he can name it (at least that’s what the sentence structure implies, but it may be a mistake and we can still name her right at the beginning).
- While the light deity is strangely called a “bull” by the mag, there’s no reference being made to the Toaru goats or anything like that.
- About Midna, Eiji says she won’t be able to stop the Twilight Realm’s progression on her own, so that’s why Link is responsible to help her.
- About Phantom Hourglass, Eiji says something disturbing: “PH is often called a sequel of TWW - that’s not fully correct, as it merely makes use of the same graphics style.”
He also states that they didn’t include any storyline-wise connection between TP and PH, because the games are so different.
- The canoe will be used in other mini-games besides fishing.

The game is 70 hours, including all sidequests according to Eiji Aonuma
- The Wii version has unique controls
- Link is a Righty in the Wii version
- Link is Lefty in the GCN version
- The game has 9 temples
- It will release for Wii on December 8th, 2006 (Germany)
- The GameCube version will be released after Wii version, but still in 2006(Germany)
- They compare the sword of the Darknut to Phantom Ganon’s sword in The Wind Waker
- Reconfirms the title is after Ocarina of Time chronologically
- Those “bulls” at the beginning of the game, apparently one is a god or divine spirit.
- There’s an image which the magazine believes the “light spiral” near the waterfall is a portal to transform into the Wolf.
- Wolf Link can gain abilities as he progresses
www.gonintendo.com

Holy Crap.
 
#91
70 timer fordelt på 9 dungeons my ass.

Enten så kommer spillet til å ha noen forferdelig lange dungoens eller så blir det mye i mellom disse. Ellers klarer jeg ikke fatte hvordan et spill med 9 dungeons kan vare i 70 timer.
 
#93
9 dungeons = ca. 20 timer (slik var det ihvertfall i de eldre Zelda - spillene)

Så da har du tenkt å bruke 50 timer på sidequests?
Lyder ikke godt, dette er Zelda ikke Elder Scrolls.
 
#94
SITAT(Aleks @ 30.09.06, 16.00) 25720
9 dungeons = ca. 20 timer (slik var det ihvertfall i de eldre Zelda - spillene)

Så da har du tenkt å bruke 50 timer på sidequests?
Lyder ikke godt, dette er Zelda ikke Elder Scrolls.
[/b]
Du har rett. O-o


Also:

- "Our goal was obviousely to implement as many dungeons as possible in Twilight Princess. As for a number, we are planing to have the same number as in Ocarina of Time." (So it isn't 100% sure if there will be 9 dungeons or less/more)
- But he also mentions that some of them are totally different to those of Ocarina of Time whereas others may be similar. He also thinks that a lot of things will be familiar to someone who already played Ocarina of Time.

http://thehylia.com/index.php?subaction=sh...t_from=&ucat=1&
 

Kilik

Lokal moderator
#96
Både A Link to the Past og Ocarina of Time ble reklamert med 100 timer gameplay, så ta slike tider med en klype salt. Forøvrig vil jeg mye heller ha et spill på 20 timer som er bra i 100% av tiden enn et spill på 100 timer som er bra i 90% av tiden.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#97
Spesielt hvis det er de første 10 prosentene som er kjedelige. Da er spillet ikke verdt å spille.
 
#99
For min del kunne WW godt vært kortere. Sammenlagt brukte jeg ca like lang tid på seiling, som inne i templene. Og den delen hvor man skulle samle penger for å få Tingle til å dekode kartene samt delen hvor man skulle leite etter ørten Triforce-biter kunne de godt ha spart oss for. Hadde vært greit som et sidequest, men alt for tynt til å være en tvungen del.
 

Lodin

Der Waaaah
SITAT(Lodin @ 05.09.06, 21.37) 22836
De som syntes det var for mye vann og seiling i WW har ikke rett til å kalle seg ekte nordmenn, så enkelt er det. Vikingblodet mitt banker bare av å tanken på å komme seg utpå med løvebåten igjen. :elsk:
[/b]
Var ikke for mye seiling og det vet du. :p