The Legend of Zelda: Twilight Princess [GC/Wii]

Zelda er kanskje personen til venstre, som vil si at Midna og Zelda ikke er samme person ettersom du ser Midna til høgre. Jeg har ikke følgt med noe særlig på diskusjonene på NF, men jeg tror det har vært diskutert om Zelda og Mifna kan være samme person. Ikke vet jeg hva som egentlig stemmer.
 
Så da er det en spoiler som ødelegger hva? Spekulasjoner som sikkert ikke har dritt med det endelige spillet å gjøre?

SPOILER!






At Midna ikke er Zelda, og at hun er ond (hvor enn dere trakk det ifra i denne sammenheng), er ikke så forbanna vanskelig å se uansett. Man ser klart og tydelig at hun er fra den derre mørke, slemme verdenen, og hun oppfører seg ganske anderledes ifra Zelda.
 
SITAT(NiloPilo @ 02.11.06, 22.30) 31902
Dark Nemesis..har du sett den 6.sans?...... Bruce er dø hele tiden! ...fant ikke på noe bedre! Men jeg føler meg bedre og håper du ikke har sett filmen :D
[/b]
:p
Har ikke sett den. Og har jeg enda mindre lsyt til å se den. :
 
IGN-Matt har lekt seg i Hyrule i hele ti timer og er sånn midt-på-treet-fornøyd: http://wii.ign.com/articles/744/744044p1.html


Jeg siterer:

"After I spent 10 hours with the game, I barely managed to squeak by two temples, with the third so far off that I could scarcely imagine getting there, let alone approach the objective"

"Now, slashing Link's sword with the remote feels very good and using the device to aim and target with weapons like the Hero's Bow and Gale Boomerang absolutely demolishes the traditional configuration. There really is no comparison - and there's no going back."

"Twilight Princess features a huge, sprawling world - one of the biggest I've seen in any adventure game, and I've only witnessed portions of the universe so far."

"As for difficulty, the game is undeniably harder than Wind Waker and on par with Ocarina of Time and Majora's Mask, if it's not more challenging yet. To give you some examples, you need to collect five heart pieces, not four, to up your life count. Restorative hearts are fewer and farther between. And enemies generally inflict greater damage on Link than they did in Wind Waker."

"I'm 10 hours through Twilight Princess and I still feel as though I've just gotten started. The game kicks off to a quick start and the action and challenges rarely relent. The result is an incredibly fun and rewarding experience that both feels like every Zelda we've played before and also completely new."




Jeg er klissen i trusa mi. 8 desember er alt for langt unna.
 
Det virker mer som han er i himmelen enn bare midt på treet.

SITAT
And when the gameplay session came to its too-early end, everybody in attendance agreed that the Wii remote and nunchuk combo performed beautifully. Nobody's arms were tired. [/b]
Denne likte jeg. Nå er det vel ikke mange igjen som tror de vil dø av utmattelse mens de spiller.
 
Jeg gleder meg så sykt mye til dette spillet. Har så utrolig høye forventninger, og jeg ville omtrent betalt envær pris bare for og få spilt dette spillet. Utrolig synd at det kommer midt i min eksamens periode.. men jeg får bare peise på med en 30-40 timers non stop gaming periode for å få gjort det unna.
 
Alex: Hvordan fikk du "sånn midt-på-treet fornøyd" ut av den previewen?
Det eneste "negative" jeg kunne se var at spillet var så jævlig langt, og var designet for den erfarne gamer.
Kanskje litt kjipt for nybegynnere, men for folk som frekventerer fora som Spillegal er jo dette bare et pluss.
 

Lodin

Der Waaaah
En ting. Er det bare jeg som seriøst vurderer å etterhvert få tak i en billig kopi av spillet til GC, utelukkende for å kunne spille gjennom hele greia speilvendt? Vil jo nesten være et new game +. :$
 

Endre

Ødela forumet
Dere husker hvordan Hyrule field er i OoT? Når man kommer ut av Kokiri Forest har man Zora's River og Domain til høyre ... hvis Hyrule i TP skal minne om det i OoT, så vil jo Wii-versjonen ødelegge alt. :grine: For å svare på spørsmålet ... nei, jeg er nok ikke så hardcore, selvom det er litt fristende.
 
Men igjen så kan man jo sutre over at Hyrule er ca. speilvendt i Ocarina of Time også, i forhold til A Link to the Past ihvertfall.
 

Endre

Ødela forumet
Greit nok, det har jeg ikke spilt ordentlig ...

I et desperat forsøk på å skrive noe fornuftig: Jeg gleder meg til Zelda: TP, og har sånn halvveis sikret meg en amerikansk Wii. :D
 
SITAT(Endre @ 07.11.06, 22.00) 33138
Greit nok, det har jeg ikke spilt ordentlig ...

I et desperat forsøk på å skrive noe fornuftig: Jeg gleder meg til Zelda: TP, og har sånn halvveis sikret meg en amerikansk Wii. :D
[/b]
ut av nysgjerrighet, hvorfra?
 
I et langt ifra godt nok forsøk på å skrive noe nyttig:
SITAT(Endre @ 07.11.06, 22.00) 33138
Jeg gleder meg til Zelda: TP, og har sånn halvveis sikret meg en amerikansk Wii. :D
[/b]
H8 U!*


*Gjelder kun hvis du får spilt Twilight Princess før meg.
 
SITAT(Carlito @ 07.11.06, 22.01) 33140
Blir litt kjipt å gå glipp av dette spillet. Føler nesten at jeg må skaffe Wii bare pga Zelda...
[/b]
Det er jo egentlig hva jeg gjør, i første omgang. Det er nemlig ingen andre spill tilgjengelige ved launchen jeg føler jeg må kjøpe. Men så er jo kontrollen i seg selv verdt interessen min.
 

Kilik

Lokal moderator
SITAT(Lodin @ 07.11.06, 20.32) 33099
En ting. Er det bare jeg som seriøst vurderer å etterhvert få tak i en billig kopi av spillet til GC, utelukkende for å kunne spille gjennom hele greia speilvendt? Vil jo nesten være et new game +. :$
[/b]
Jeg har en stygg følelse av at Nintendo vil underprioritere GC-versjonen kraftig med tanke på antall eksemplarer som trykkes opp. Blir ikke overrasket GC-versjonen ender opp som en rimelig dyr collectors item på Ebay...