The Legend of Zelda: Twilight Princess [GC/Wii]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kent William er hard på karakterene ja, så den nieren der betyr mye.

Jeg er forøvrig også til dels sterkt uenig i tierne på Oblivion, Gears og San Andreas, forresten.
 
SITAT
Det er sjelden jeg engasjerer meg så mye i noe at jeg blir frustrert av å ikke kunne spille det absolutt hele tida. Twilight Princess er slik. På sitt beste er det snakk om en av mitt livs største spillopplevelser – på sitt verste er det aldri mindre enn engasjerende. [/b]
Dette sier mer enn ett hvilket som helst tall :elsk:
 
Fikk wii-en min i går, og kan ikke si annet enn at jeg er veldig veldig fornøyd med de få(fire) timene jeg har brukt på zelda, gled dere folkens!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(kilik @ 07.12.06, 18.17) 40110
Spillet er ute på onsdag i USA og neste fredag i Norge.
[/b]
Noen som vet hva slags Freeloader man trenger for å spille NTSC-versjonen av Zelda på GC? Har det kommet en ny siden 1,8-utgaven?
 

Kilik

Lokal moderator
1,8? Er det ikke 1.06b som er den siste versjonen? Det ser forresten ut til at Freeloader ikke fungerer på PAL Wii: .
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Yetipants @ 07.12.06, 21.35) 40185
Kent William er hard på karakterene ja, så den nieren der betyr mye.

Jeg er forøvrig også til dels sterkt uenig i tierne på Oblivion, Gears og San Andreas, forresten.
[/b]
Ikke at det er relevant til denne tråden i det hele tatt, tieren på GoW er jeg faktisk enig i, men Oblivion og San Andreas er ubegripelig.

Kan noen som har kjøpt Wii og Zelda fortelle litt om hva de synes om kontrollene? Har hørt mye forskjellig rundt om kring
 

Lodin

Der Waaaah
Her er kort hva jeg syns etter noen timer.

Link har mer personlighet enn noensinne. Selvom han aldri kommer til å prate så utvikler han en egen måte å være på. Særlig når han er ulv for første gang og Midna vil på ridetur merker man det. Det starta i Windwaker og fortsetter her og det gjør meg ikke en snute. Si hva du vil om Ocraina of Time, men protagonisten var tom som en melk på søndag.

Midna err en dick fra fiteria.

Alle de som sier at eneste forskjellen mellom Wii og GC er widescreen og invert kan ta seg et tak. I det ene spillet sitter man daff og trykker på en knapp for å svinge sverdet, i det andre vifter man med diverse dingser for å få det samme til å skje. Forskjellen er at man blir en god del mer involvert når det faktisk krever litt fysisk innlevelse for å delta. Mer eller mindre samme grunn til at jeg liker Red Steel.

Han ene ungen som snakker med lav stemme eier.
 
Vet at mange er uenig med meg, men jeg synes faktisk spillet burde hatt voiceacting (ikke nødvendigvis på Link, men de andre). Det ville gjort spillet litt mindre klaustrofobisk, vet ikke hvorfor jeg føler det sånn.

Spillet er uansett knall foreløpig, har spillt 3 timer.
 

Lodin

Der Waaaah
Vil tippe de ikke tok med voicing fordi det egentlig skulle døttes på en GC disk. Blir ikke grusomt overaska om vi får stemmer i Legend of Zelda: The snout of Ganon.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
jeg blir bare overlykkelig når det ikke er voiceacting i et spill.
Det er en av grunnene til at jeg sluttet å spille final fantasy.
Jeg har alltid vært glad i å lese teksten og lage min egne stemmer inne i hodet. Det at de forskjellige personene rundt omkring har en slags "Eeyyeeeh" eller "hmmm" når de snakker gjør at jeg klarer å innbille meg stemmen veldig bra uten at det blir dårlig voiceacting.

Nei.

Det er ikke mange spill med bra voiceacting, og i mine øyne er det som oftest en ulempe.

sånn ellers om twilight princess.
hittil etter 5timer spilt. Hvis spillet utvikler seg på samme måte som det har gjort hittil så er det mye bedre enn ocarina. og som Lodin sa. Link har en skikkelig personlighet denne gangen. Det er så deilig å se at han blir genuint glad når han får en ting. at han går rundt og kan klappe på sauene. at han er litt irritert på og redd for midna på en gang, helt til han skjønner at hun skal hjelpe han. Likte også veldig godt hvordan man styrer Link som ulv. Bevegelsene er super sensitive og det er skikkelig deilig. deilig deilig deilig. Aaa... .


snufs. elsker spillet. sikle***
 

Lodin

Der Waaaah
En grusom tanke slo meg i går kveld, men heldigvis var dette den verste crossover fanarten jeg greide å finne. Relativt uskyldige saker.

 
Har spillt Zelda i 5 timer nå, og det er helt fantastisk følelse å spille det. Skal prøve å ikke spoile alt for mye, men i det *noen* forteller Link hva han egentlig er, ah, for en følelse. <3
 
Er 27 timer inn i Zelda nå.. og det hele har rett å slett vært ganske fantastisk. Sist jeg spilte et spill så mye over relativt få dager var med Zelda - The Wind Waker.
 
Topp