The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Opprinnelig skrevet av Xenon@25.04.2005, 19.58
Ser at Cuckoos er med denne gangen også.
Tror dere det er samme effekten hvis du angriper en Cuckoo her som i Ocarnia of Time?

Men uansett, gleder meg sykt til dette spillet.
211517​
Sikkert, det skjer vel i alle spillene de er med i. så ivertfall på et bilde at man kan "fly" med de i dette spille også

Nye(?) bilder:

Irriterende laber kvalitet, men man skjønner vel omtrent hva det går i. Forsåvidt vil jeg anbefale skuelystne å ta turen over til zeldauniverse.net - de virker særdeles oppegående og er forholdsvis kjapt ute med nytt materiale når det dukker opp.

Forøvrig: Zelda. Med sverd. Dette tiltaler meg.

Neh, tror neppe vi får styre henne. Mer sannsynelig at hun hjelper deg enkelte ganger i spillet, det ville jo ikke vært første gangen.

Opprinnelig skrevet av Shigsy@30.04.2005, 00.21
Snublet nettopp over noen nye screens (eller scans, om du vil). (eller i hvert fall noen ikke jeg har sett før)

213710​

jeux-france.com kommer hele tiden med nye scans og info.
disse bildene har lagt der en stund nå.

mulig det bare er meg da som så ofte er inne på siden å kikker på bildene, får en slags følelse at de har ligget der i en evighet :p

Noen som vet en dato for når nintendo presenterer spillet på e3??

Opprinnelig skrevet av Kjøttfanten@30.04.2005, 16.39
Huff, de bildene skremte meg litt, en tubby link med SANDALER!
Enda bra han ikke hadde sokker i dem...
213944​
Det er bare bondedrakten til Link. Personlig likte jeg drakten ganske godt. Er i hvert fall bedre enn en Felleskjøpet-dress. :p Men det blir vel akkurat som i Wind Waker, altså at man får den tradisjonelle drakten svært tidlig i spillet.

Ouch! Jeg skjønner ikke hvordan i all verden denne lille jenta her skal klare å verne seg mot bilder\informasjon\trailere osv når det er snakk om et slikt jævli stort spill?! :svette:
Men sånn helt seriøst; Lurer på om Nintendo gir oss dette spiller fordi nesten hele spillverden skriker etter et slik spill eller at de faktisk går sin egen vei? Tanken på at Nintendo har alltid vært slik at de styres etter hva de selv ønsker, noe som jeg synes er velig genialt at de gjør. Er dette et skrik for at Cuben skal overleve spillmarkedet?

" .......................... "

Kanskje jeg er litt pessimistisk?
(Funker bra med denne selvmordssangen som surrer på WinAMP'en =p )

Kilik

Lokal moderator
Interessant tanke det der. Det virker som om Nintendo er veldig interessert i å gjøre fansen til lags denne gangen ved å gi oss Ocarina of Time på nytt. Betyr dette at Nintendo indirekte mener at Wind Waker var et feilgrep, og at de komersielle ønskene går foran deres egen kreativitet? Uansett, så gleder jeg meg stort. Spillet ser meget strøkent ut...

Litt pre-E3 info her:

Den offisielle tittelen blir The Legend of Zelda: Twilight Princess og kommer ut skatteåret 2006. Skatteåret gå fra 1.april 2005 til 31.mars 2006. Zelda kommer altså senest mars neste år...

Eller er Super Mario Strikers (fotballspill) og Battalion Wars de eneste nyannonserte Nintendo-spilet til GC.

Foreløpig ser det ut til at Nintendo har gått tilbake til det fansen vil ha. Realistisk grafikk, stor verden som består av land, og hest. Så gjennstår det å se om spillet blir unik og annerledes på andre måter. Det kan fortsatt hende at spillet byr masse nytt og unikt gameplay. Tiden vil vise.

Navnet var ganske greit. Som cube-europe nevner, kan spillets tittel indikere at Zelda er varulven som ble vist i GDC traileren.

Kilik, du glemte forresten Mario Party 7. :p (stopp, Nintendo, stopp nå :( )