The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Opprinnelig skrevet av blizzy@15.03.2005, 09.46
Enig der Shigsy, har du også lagt merke til måten Link går på? når han L-Targeter? han sklir på en merkelig måte.
190283​
Er nok det jeg sikter til, ja. Link's Moonwalker blir kanskje tittelen til spillet? Nei, jeg håper virkelig det blir fikset. Michael Jackson's Moonwalker til Mega Drive eide, men tror ikke Zelda med Moonwalking blir like bra :p
 
Opprinnelig skrevet av Ghaz@14.03.2005, 23.42
Det jeg aller, aller helst vil ha er ett spill med størrelse som Ocarina. Wind Waker og Majora er altfor korte. Underholdenende, ja, men altfor korte.
190180​
Bryr meg lite om spillet er 10, 20 eller 30 timer langt så lenge det er underholdning fra begynnelse til slutt. Skjønner ikke hvorfor folk henger seg så veldig opp i lengden på spillet ... De fleste som passerer 25-30 timer blir bare kjedelige utover det. Men om dem riktignok klarer å lage et spill som er underholdene og variert hele veien gjennom i 30+ timer, så skal jeg ikke klage.

Jeg håper forresten på en forandring i kampsystemet i dette Zelda-spillet. Jeg synes kampsystemet i Wind Waker (og i Ocarina of Time også) er noe stivt.
 
Du skjønner, jeg veit ikke med de andre her, mne jeg spiller 8-12 timer om dagen, og jeg vil ikke at Zelda skal bli runda etter 3 dager. Jeg vil ha et spill som VARER!
 
Da får du slutte å spille så mye hver dag. Det blir bare teit å strekke ut lengden på et spill bare fordi det skal være langt. The WindWaker hadde en perfekt lengde, 20 timer med bunnsolid gameplay er mye nå til dags.

Mantis:
Jeg tviler på ta de forandrer på kampsystemet, men det ser jo ut til at det vil være stor fokus på slåssing mens en rir, så de kommer vel med litt ekstra variasjon der. Selv må jeg da erlig innrømme at jeg elsker kampsystemet sånn som det er nå. Enkelt, tilfredsstillende og raskt, men desverre alt for lett. Ikke noe Ninja Gaiden, men langt over gjennomsnits-standaren. Det jeg håper at de gjør i dette spillet, er å gi oss muligheten til å ta vare på et eller to våpen som fiendene mister (noe alà Halo), og at de faktisk byr på mer enn ett angrep denne gangen.
 
Opprinnelig skrevet av blizzy@15.03.2005, 17.44
Du skjønner, jeg veit ikke med de andre her, mne jeg spiller 8-12 timer om dagen, og jeg vil ikke at Zelda skal bli runda etter 3 dager. Jeg vil ha et spill som VARER!
190536​
8-12 timer om dagen?!

Nå går dette veldig off-topic, men gjør du noe annet enn å spille og sove?

Jeg spiller kanskje 2 timer i snitt per dag. De gangene jeg spiller mer enn 2 timer daglig er de gangene jeg får meg et nytt spill som jeg ikke klarer å legge fra meg.
 
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+15.03.2005, 18.42-->
<!--QuoteBegin-blizzy
@15.03.2005, 17.44
Du skjønner, jeg veit ikke med de andre her, mne jeg spiller 8-12 timer om dagen, og jeg vil ikke at Zelda skal bli runda etter 3 dager. Jeg vil ha et spill som VARER!
190536​
8-12 timer om dagen?!

Nå går dette veldig off-topic, men gjør du noe annet enn å spille og sove?

Jeg spiller kanskje 2 timer i snitt per dag. De gangene jeg spiller mer enn 2 timer daglig er de gangene jeg får meg et nytt spill som jeg ikke klarer å legge fra meg.
190577​
[/b]

Jeg er oppe 7-8 hver dag, ikke skole, ikke jobb. når kvelden kommer er jeg med salamando og øver med bandet. Ja off topic.

Men det virker som om jeg bør slutte med denne harde spillinga mi hvis jeg vil ha mer ut av spillene. Men nå har det jo seg slik at jeg runder samme spill 2-3 ganger før jeg blir lei. Uansett om det er bra eller dårlig.
 

Lodin

Der Waaaah
Syns Windwaker hadde en grei lengde. Hadde ikke klaga hvis de pælma inn to dungeons til, men men. 20 timer holder lenge for meg.
 
ja, windwaker sin lengde var helt topp synes nå jeg. ang. dette nye zelda, så det utrolig positivt ut. jeg kommer til å kjøpe det på releasen, og får jeg et zelda som skuffer, blir jeg..... skuffet. noe som kom relativt frem på traileren er at det er relativt mørkt og dystert, men jeg håper bare ikke at alt den gode zelda humoren er gone.
 
Windwaker hadde veldig fin lengde....hadde blitt lei om det skulle vært veldig lengre.....ocarina og windwaker er da vel ikke veldig forskjellige på lengden? =/
 
Noen påstår at Ocarina of Time varte i 60 timer, noe som er litt vel drøyt etter min mening. Men det er absolutt lengre enn The Wind Waker.
 
Ocarina of Time tar kanskje 30 timer første gang. Da har man nok ikke gjort alle sidequests og slikt, men Wind Waker blir også betraktelig lengre hvis man er ute etter å finne absolutt alt. Ocarina of Time er lengre, men det er ikke så veldig. Har forresten sett en speedrun der en fyr spiller gjennom Ocarina of Time på 5 og en halv time, det var slitsomt å se på i lengden. ^_^
 
ocarina of time virker som om det varer utrolig lenge mens du spiller det for det ender med at du bare går rundt og nyter spillet, rir på epona osv... hadde vi bare straight gått rett gjennom spillet hadde det nok ikke virket så uhyre langt, men langt er det
 
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@19.03.2005, 01.28
The Legend Of Zelda Majora's Mask 2??

Se på dette! (IGN)
192667​
Så det i går, og må bare si at jeg ikke synes det er den minste tvil om at det er månen fra MM.
I tilegg til det, synes jeg det mest spennende var det med at der Link svømmer, går han på bakken ved en senere anledning med det trollet. Jeg antar og tror at det er en annen dimensjon, akuratt som i Metroid Prime 2, med Dark og Light worlds. Veldig spennende informasjon, og jeg ser nå ufattelig frem til spillet!
 
Opprinnelig skrevet av Ghaz@19.03.2005, 13.00
Så det i går, og må bare si at jeg ikke synes det er den minste tvil om at det er månen fra MM.
192764​
Du tror faktisk at det er månen fra Majoras Mask? Hvorfor det? Jeg fatter rett og slett ikke hvordan folk kan dra den konklusjonen ut av dette:


Er det bare jeg som ikke synes at det der ligner på et fjes for fem flate øre?

Hele den artikkelen var teit, bare teit. Full av dumme spekulasjoner og helt uintresant og unyttig informasjon. Teite IGN.

Og de to trærne som ligner, mest sannsynelig er det bare Nintendo som har brukt samme modellen to ganger for å spare tid og så forandret litt på den ene. Jeg skal ikke avskrive muligheten om at det vil være en eller annen form for dimensjons/tids-reise, men det vill ikke akkurat vært noe nytt til serien?
 
Hm, jeg var helt enig med månen jeg og, helt til jeg så traileren og fulgte med. Da så det virkelig ut som om det var et fjes der, og at månen.. smilte! xD; se traileren, følg med, ikke se på det bilde der.