The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Jeg også enig i veldig mye av det han skriver. Det nye Zelda er på ingen måte så stilfult som Wind Waker. Ja, det ser rett og slett forferdelig generisk ut i forhold til Wind Waker. Jeg har tro på at det neste Zelda blir et bra spill, men det blir neppe slik som Wind Waker at jeg sitter og nyter grafikken mens jeg spiller.

Btw, genialt sitat fra 1337 (spesielt det som er uthevet):

Opprinnelig skrevet av 1337
Da Wind Waker ble vist frem for første gang, holdt fansen på å besvime. «LOL! KIDDYGRAFIX! GAYCUBE IS FOR BABIES!!!11!1» Reaksjonene var mange, og ekstremt overdrevet. Underskriftskampanjer på nettet ble satt i gang: «VI VIL HA EN REALISTISK LINK!». Hva er det folk tenker med? Her sitter man foran et leketøy og styrer prikker på en skjerm, og så er man så usikker på sin egen hobby at man må legitimere den ved å bare spille spill som ser voksne ut? Vi snakker her om usikre drittunger og mobbeofre som følger trender som sauer, og som ikke klarer å tenke selv.

Må si jeg er delvis enig, men ikke helt. Det stemmer nok at Nintendo gjør dette for å få opp salgstallene, men etter å ha sett traileren klarer jeg nå allikevel å være trist.

Alt som kan klages på settes på spissen (ypperlig journalistikk), men jeg tror nå fortsatt at vi ikke vil se Zelda med silikonpupper.

At "Link står på skøyter og sklir over gulvet i kampscenene" er jeg enig at ser dumt ut, men dette er det jo ikke usannsynlig at det blir gjort noe med før spillet blir lansert. Den lette joggingen foran kjempeedderkoppen ser også dum ut, men dette tror jeg ikke man vil merke stort til i spillet, siden man ikke ser link forfra.

Denne artikkelen er jo åpenbart skrivd for å skape irritasjon og debatt, og når jeg leser innleggene nedover har forfatteren i hvert fall oppnådd det målet.

Om spillet blir ”tidenes mest sjelløse Zelda-tittel” gjenstår det å se, men en ting er i hvert fall sikkert, det kan ikke bestemmes etter omtrent to minutter med film fra spillet.

1337 er noe av det beste som har skjedd ytterkantene av spillmiljøet. Jeg ler av de idiotene som prøver å argumentere mot han, og ikke ser at det er de som trenger hjelp, ikke han. Det hele er tatt på kornet, uten at det på noen måte blir direkte spekulativt eller feil. Det er ingenting som sier at det nye Zeldaspillet skal bli bra med utgangspunktet i den nye traileren, men troen på at Link atter vil seire er selvsagt urokkelig.

Jeg gleder meg allerede til neste slakterunde, hva det enn måtte bli det går utover...

Tsk, ble aldri spesielt imponert over grafikken til TWW. Jeg ser ikke helt hva som er så stort med den. Den er enkel og ganske udetaljert. Men den er også ren og pen, og ganske behagelig å se på. Men et enormt vakkert spill er det ikke. Jeg har sett bedre... kanskje ikke innen den type grafikk, men jeg foretrekker faktisk grafikken i spill som Jak and Daxter og Ratchet and Clank fremfor TWW.

Men men, når alt kommer til alt så er det ikke det som teller, og TWW var et bra spill, og vel verdt å få med seg. Likevel, jeg har ikke hatt spesielt lyst til å spille det igjen, det var noen ganske kjedelige partier i det spillet. Jeg ser veldig frem til å prøve det nye Zelda og ja, jeg er glad for at grafikken er mer realistisk. 1337 snakker om at det å like grafikken i TWW er å gå mot strømmen, men i det siste virker det som det er det motsatte som er tilfellet. Hvis du sier at du ikke likte grafikken i TWW i dag så blir du kalt idiot, mobbeoffer, suppehuer etc etc.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@24.03.2005, 21.22
Men et enormt vakkert spill er det ikke. Jeg har sett bedre... kanskje ikke innen den type grafikk, men jeg foretrekker faktisk grafikken i spill som Jak and Daxter og Ratchet and Clank fremfor TWW.
Om fem år vil grafikken i Jak 3 og R&C se ræv ut, men TWW vil fortsatt se ut som en vakker, vakker tegnefilm. :forelsket:

Jeg synes det nye Zelda spillet ser skikkelig trashy ut.
Jep, trashy.

Det virker som om Nintendo har slutt med nytenkningen og bøyet seg for fansen. Er det bare meg som finner dette trist? Jeg vil ikke ha samme "grafikk" som på N64, jeg vil ha noe nytt, noe bedre.

Ærlig talt begynner jeg å gå lei denne Zelda greia. "Besøk 3 templer, og finn den magiske nøttebøtten, gi den til kong Zalamus, så transporter han deg til en ond verden hvor Zelda er holdt fange. Så besøker du ørten templer til for å få sverdet som kan beseire all ondskap for evig tid..... til det det oppstår igjen, stjeler Zelda og sender Link ut på enda en reise gjennom 300 templer".

Jeeez.

Hvem har bæsjet i salaten din da, Fru Negativ?

Du kan ikke kritisere enn ting uten å overfeie de gode argumentene og trekke en konklusjon.

Zelda To Come In Three Versions

According to Spong Nintendo intend to release three versions of the upcoming The Legend of Zelda title but apparently only two versions of the game will be released. Which begs the questions, why make three?

However Nintendo do intend to offer fans a treat if they pre-order The Legend of Zelda in the form of a bonus disc. While contents of said disc have not been discussed Nintendo did state “Of course there will be a bonus with Zelda. Nintendo understands its fans and knows what they want from a franchise this beloved and brilliant.”. The contents of the bonus disc will apparently be announced "shortly", which more than likely means at E3.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Men ikke se bort fra en bonusdisc likevel. Det er jo en genial måte å «tvinge» folk til å kjøpe spillet til fullpris. ;)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Thinaran@06.04.2005, 15.01
Men ikke se bort fra en bonusdisc likevel. Det er jo en genial måte å «tvinge» folk til å kjøpe spillet til fullpris. ;)
203081​
Hehe, er nok det! Veit at jeg kommer til å forhåndsbestille det hvis de kungjør en bonus-disk! Ingen som kan si at Nintendos markedsføring er heeeelt rævkjørt... :svette:

Huh, hva skulle egentlig vært på denne bonus-discen? Det bør jo være noe Zelda-relatert, men de har allerede gitt ut alle de gamle spillene sine på nytt. Jeg for min del er ikke veldig interesert i making-off dokumentarer eller demoer. Og å gjøre sånn som BioWare gjør med Jade Empire; å gi de som betaler 100kr ekstra innhold i spillet er bare sleskt. Men selvsagt skal jeg ha limiteden av Jade...

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De kunne gjerne lagt med en dreibar 3d-figur av link, eller bare en blank disc, jeg hadde vel kjøpt den uansett bare for å ha (enda en) Zelda - Limited Edition i hylla.. Nintendo's got the power.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@24.03.2005, 22.22
Tsk, ble aldri spesielt imponert over grafikken til TWW. Jeg ser ikke helt hva som er så stort med den. Den er enkel og ganske udetaljert. Men den er også ren og pen, og ganske behagelig å se på. Men et enormt vakkert spill er det ikke. Jeg har sett bedre... kanskje ikke innen den type grafikk, men jeg foretrekker faktisk grafikken i spill som Jak and Daxter og Ratchet and Clank fremfor TWW.
195414​
Må bare si jeg begynner å se et mønster her... du liker GT4 fordi det er realistisk, og synes generisk 3D-tjohoi er bedre enn stilisert. Du spiller flysimulatorer og Championship Manager, gjør du ikke? :D

jeg syns faktisk ww er det beste, men det nye spillet ser ganske fett ut, jeg gleder meg selfølgelig, men har ingen forventninger, for da blir man bare skuffet...
sannsynligvis blir det ikke sluppet før neste sommer
nintendo er eksperter på å utsette spill....

Opprinnelig skrevet av Yetipants+06.04.2005, 22.26-->
<!--QuoteBegin-LocoLennon
@24.03.2005, 22.22
195414​
Må bare si jeg begynner å se et mønster her... du liker GT4 fordi det er realistisk, og synes generisk 3D-tjohoi er bedre enn stilisert. Du spiller flysimulatorer og Championship Manager, gjør du ikke? :D
203272​
[/b]
Høhø, nei Championship Manager og flysimulatorer spiller jeg ikke. Skal jeg spille fotballmanager foretrekker jeg faktisk manager-delen i Sensible World of Soccer.

Og hvis du synes grafikken i Jak & Daxter og Ratchet & Clank er generisk, vel... da er det DITT problem. Det er ikke nødvendigvis generisk bare fordi det ikke bruker cell-shading. TWW har ærlig talt en middels dårlig cell-shading teknikk, og det er langt fra så detaljert som det kunne ha vært. Det kan virke som om det er Zelda navnet som blender, og man nekter å innse at grafikken burde vært bedre.

Uansett, enkelte spill kunne jeg godt ha sett i cell-shading. Jeg tror denne teknikke hadde passet ypperlig til point'n'click adventures blant annet, tenk dere Broken Sword 4 i denne grafikkstilen. Zelda derimot, trenger ikke gjøres mer barnslig enn det allerede er, og en cell-shading gjør det mer eller mindre seende ut som et spill beregnet på 8-åringer. Jeg bryr meg egentlig ikke om grafikken i spill så altfor mye, bare at når et spill er såpass bra at jeg bruker tiden på det, så føler jeg at de kan bli enda bedre med god grafikk.

Forøvig er vel kanskje ICO også generisk 3D grafikk for deg da kanskje?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Broken Sword 3 burde vært cellshadet. Fatter ikke hvorfor de gikk vekk fra den håndtegnede animasjonen, det var jo noe av det beste i de to første spilla. :ehm...: