The Legend Of Zelda: Twilight Princess

Mario Party- serien er så oppbrukt nå at det er en skam.

Jeg ble personlig ikke så positivt overrasket over tittelen, den skilte seg litt vel mye ut i Zelda- sammenheng... Men jeg liket heller ikke tittelen "The Windwaker" i sin tid, men synes nå den er genial. Det kan hende med denne tittelen også :)

Vil anbefale alle å sjekke ut Hyrule Times på IGN, meget god lesning. Spesielt stilig er tanken om at Zelda kan ha en nogenlunde lik setting som i filmen Ladyhawke. At Link ufrivillig blir varulv i tid og utid og må finne en kur eller noe. Ser ut til at spillet vil ha stor fokus på interaktivitet med dyr, slik som vinden var viktig i Wind Waker og maskene i Majoras Mask. Så langt ser det ut til å bli det beste Zelda spillet siden A Link To The Past, men nå er jo jeg en av dem som kun synes at Ocarina Of Time er "ganske så bra" og ikke "VERDENS BESTE SPILL!!!", så min mening er kanskje litt eksklusiv.

Der er jeg faktisk helt enig med deg, plan_9.

Jeg tok forresten en kikk i Hyrule Times tidligere i dag. Det jeg la spesielt godt merke til der, var at Matt Casamassina skriver om at Link kan gjøre seg om til varulv og tar det som et bekreftet faktum, selv om Nintendo ikke har sagt noe om dette. Kanskje han rett og slett bare vet mer enn oss andre? Link som varulv tror jeg kunne blitt veldig stas. Det er masse potensiale i en slik mekanikk.

Det hadde jo vært flott hvis denne varulv scenarioen hadde kommet. Men jeg vil ikke ta alt som et faktum dersom nintendo ikke har bekreftet det. Jeg tror jeg holder alle muligheter åpne til jeg får se alt selv =)

Varulv-scenarioet høres ganske übertøft ut, men det å si at dette kan bli det beste Zelda-spillet siden ALttP blir litt forhastet. Det eneste vi vet om spillet er tittelen, det vi har sett fra bilder, trailere og en liten demo som noen andre har spilt og fortalt om. Resten er rykter. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke skjekke dette emnet, eller andre ting om spillet, men det er jævlig vanskelig. Jeg tviler ikke på at spillet blir bra, men hvi det virkelig blir det beste siden ALttP blir jeg overlykkelig.

Er det bare meg som synes at ideen om en varulv-Link høres ytterst tullete og tåpelig ut? Herre, hva kan man bedrive som en ulv, da? Hadde vært noe helt annet dersom man hadde muligheten til å kontrollere dyr, noe jeg synes høres langt mer fornuftig ut.

Å se Link transformeres til diverse dyr er ikke noe denne karen er tilhenger av, det er nå helt sikkert. Godt mulig jeg er fanget i en svart/hvit firkantet konservativ spillverden, men la nå Link få være bare Link.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Varulv som hovedperson har ikke blitt gjort ofte nok, og de gangene det har blitt gjort har det vært fett (Altered Beast, Werewolf til NES).

Og var ikke transformasjonsmaskene i Majoras Mask den kuleste delen av spillet? Ingenting slo å svømme rundt som en zora. Ingenting!

Opprinnelig skrevet av Thinaran@16.05.2005, 01.17
Og var ikke transformasjonsmaskene i Majoras Mask den kuleste delen av spillet? Ingenting slo å svømme rundt som en zora. Ingenting!
220869​
Hear, hear! Skjønt; jeg må si at Goron Link var artigst. Svær og diger, tung og deilig. Garrrh... Og, rulle rundt som en gigantisk ball rundt omkring i Terminia var dyrisk deilig. Spesielt spennende er det når de svære piggene spretter frem. For ett farlig vesen. It's like my spirit in a nutshell. ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det forresten bare jeg som synes Link's Awakening er det delt beste Zelda-spillet hittil (førsteplass sammen med Wind Waker)...? :p
Og ja, varulv-konseptet høres gull ut! Ser for meg noen rimelig klimaktiske kamper der man må balansere mellom å ta vare på sin menneskelighet (alvehet? :p) og å utnytte sine dyriske krefter... Om det er sant, da. ;)

ingen her som syns noe særlig om Ocarina Of Time? <_<
...som etter min mening er det desidert beste Zelda-spillet! :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ocarina of Time er bra det, men det er også ganske mye piss tilstede som trekker ned. Det har du ikke i Awakening og Wind Waker.
Ja, jeg likte seilinga. :)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg likte kampsystemet i Wind Waker. Man hadde jo stålkontroll på Link og kampene var bare deilige!

Det nye spillet kommer det til gc eller til den nye Nintendo maskinen?