Har sett gjennom alle filmene på IGN nå. Dette ser ut til å bli det beste Zelda spillet hittiln etter min mening i allefall. Byen man starter i er så koselig ^_^ , etter det japanerne sa starter man på en Geitefarm, hvor Link er en "Cowboy", dette kallte de han fordi de i japan ikke har et godt ord for en som geter geiter ellerno. Ikke sånn Clint Eastwood cowboy med andre ord. Var også kos å høre epona melodien igjen *drømme*
Item menyen har også fått en oppgradering. Før kunne man se hvor mange Items man kunne få totalt, med å se på de tomme slotene igjen. Nå er Item menyen rund, og utvides etterhvert. De har lovet mange nye items, og gamele med en oppgradering

.
Noen skrev noe om at de var redd for at spilletk om til å bli for mørkt. Det gjør ikke mye når man har Lantern :ler: , det bare øket spenningen i spillet. Som når man gikk rundt med Ashley kun utstyrt med lommelykta i Resident Evil 4. Jeg tror også at heste-kampsystemet kommer til å bli meget kult. Charge framover på hesten og lade opp spinattack med sverdet og den klassiske "Schwing" lyden når sverdet er klart
Gleder meg ekstremt til dette spillet. Men jeg prøver å legge følelsene mine på hylla inntil videre. Liker ikke å sitte å glede meg så voldsomt til noe som ikke kommer før i November *grine*... Mange av de som hadde testet den spillbare demoen på E3 sa det gikk over alle forhåpninger, så dette lover godt. Cant wait :tommelopp: