The Legend Of Zelda: Twilight Princess

ah godt:p , slipper jeg og kjøpe enda en maskin bare for og kunne spille zelda:p. takker :)

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av ritz@19.05.2005, 01.28
NB ! masse spoilere  |  http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs

!NB : trykk på linken så velg Legend Of Zelda - gameplay video - den velger du på høre side

Enjoy :)     

vell etter at miyamoto slapp  jobben å forhandle med 3 party utviklere og kun konsentere seg om dette spillet ... har nok hjulpet endel på ja ...

se filmen ..., dette er ikke noe "majoras mask eller Wind Waker piss" ... dette er skigelige saker :D
222991​
Sånn.

epp

firm and correct
Hmm.. altså ikke en action-adventure som de foregående? (med unntak av Zelda 2: The Adventure Of Link for NES).

Tror ikke det betyr så alt for mye at det har blitt kalt et rpg, det ser jo ikke ut som om det er noen dramatiske forandringer i gamplayet fra tidligere 3d Zelda spill. Det har vel også hendt før i historien at tiden utviklerne oppgir som lengden på spillet, og tiden en gjennomsnittlig gamer bruker er noe sprikende.

Gleder meg verkeleg til dette spillet :tommelopp: . Alle filmane eg har sett så ser spillet heilt fantastisk ut. Får håpe eg ikkje får for store forhåpningar no då slik at det ikkje lever opp til det hehe.

Gleder meg helt sykt til dette spillet. Stilig at Link kan bli til en Ulv.
Dette er det beste spillet til GC ever tror jeg.

akk får bare mere og mere lyst på spillet !!! når er Releasen ?

Den datoen er neppe til å stole på. Nettbutikker setter bare inn en dato fordi systemet deres krever det (eller noe slikt). Det er bare en dato de tror kan være realistisk. Spillet kommer kanskje rundt den tiden i USA. De bør i hvert fall ha sluppet det også i Europa innen jul.

Har sett gjennom alle filmene på IGN nå. Dette ser ut til å bli det beste Zelda spillet hittiln etter min mening i allefall. Byen man starter i er så koselig ^_^ , etter det japanerne sa starter man på en Geitefarm, hvor Link er en "Cowboy", dette kallte de han fordi de i japan ikke har et godt ord for en som geter geiter ellerno. Ikke sånn Clint Eastwood cowboy med andre ord. Var også kos å høre epona melodien igjen *drømme*

Item menyen har også fått en oppgradering. Før kunne man se hvor mange Items man kunne få totalt, med å se på de tomme slotene igjen. Nå er Item menyen rund, og utvides etterhvert. De har lovet mange nye items, og gamele med en oppgradering :).

Noen skrev noe om at de var redd for at spilletk om til å bli for mørkt. Det gjør ikke mye når man har Lantern :ler: , det bare øket spenningen i spillet. Som når man gikk rundt med Ashley kun utstyrt med lommelykta i Resident Evil 4. Jeg tror også at heste-kampsystemet kommer til å bli meget kult. Charge framover på hesten og lade opp spinattack med sverdet og den klassiske "Schwing" lyden når sverdet er klart :D

Gleder meg ekstremt til dette spillet. Men jeg prøver å legge følelsene mine på hylla inntil videre. Liker ikke å sitte å glede meg så voldsomt til noe som ikke kommer før i November *grine*... Mange av de som hadde testet den spillbare demoen på E3 sa det gikk over alle forhåpninger, så dette lover godt. Cant wait :tommelopp:

Får bare håpe, både for vår og Nintendos skyld, at de klarer å release det i samtlige territorier før jul. Uansett skal jeg ha US versjon, om det ikke er veldig liten tid mellom US og EU release.