I OoT var vel Water Temple det vanskeligste, med senking av vann og alt. Men man følte seg liksom litt ensom der, det var ikke akkurat en pletora av fiender. Fire Temple likedan. Goron's Cave var litt mer gøy, mer fiender sammen med hjernetrimmen. Samme i Deku-treet. Jabu Jabu var litt meh. Tempelet uti ørkenen (Spirit Temple?) var også gøyalt og litt vanskelig, men litt få fiender igjen. Shadow Temple var bånn i bøtta, men den hadde en gøyal boss som de tilogmed stjal og dytta inn i TWW. Jeg storkoste meg med Ganons tårn, dog. Forest temple synes jeg også egentlig var veldig bra, men til tider litt ugjennomført og kort. Selv om det var det jeg sleit mest med (det var en stige jeg ikke fant. Hysj).
Så, ja. Jeg liker interaktiviteten i Zelda i at jeg kan hilse på litt flere folk over en bred verden som i TWW, men det blir lett litt kjeisamt når gode 90% av verden er vann, vann, vann og mer vann. Og bare inneholder en nevnbar dungeon (Ganons tårn med Skyggeganon-jakting og sverdkamp med sjef ond himself). Flere dungeons betyr ikke nødvendigvis at spillet blir bra, men hvis de er noen hjerneutfordrende jævler, samtidig med at jeg får leke meg en del med sverdet, blir jeg glad.