The Legend Of Zelda: Twilight Princess

De tilligere spillene i Zelda serien har ikke skuffet og jeg har derfor forventninger til dette nye spillet =D Men som dere hyppig har diskutert tilligere...Ikke FOR store forventninger
 
Jeg var litt bekymret at spillet skulle komme for tett på x360-launchen, slik at jeg ikke ville ha penger til spillet. Men på en annen side, hva skal Nintendo selge til jul i år da?
 
Opprinnelig skrevet av Camrot@16.08.2005, 13.06
Jeg var litt bekymret at spillet skulle komme for tett på x360-launchen, slik at jeg ikke ville ha penger til spillet. Men på en annen side, hva skal Nintendo selge til jul i år da?
251894​

Det blir vel Pokémon XD, Battlion Wars, Fire Emblem: Path of Radiance og det nye Kirby-spillet til GC (som enda ikke har noen navn), i tillegg til noen tredjepartsspill som Prince of Persia 3, King Kong og From Russia With Love. Allikevel, utsettelsen av Twilight Princess svei kraftig. >_<
 
Jeg synes vel egentlig det er positivt at de tar seg tid med spillet, og ikke haster ut slik de gjorde med WindWaker ( ikke misforstå, jeg synes Windwaker var et strålende spill, men noen ekstra måneder for å friske opp triforce jakten hadde nok gjort seg). Hvis spillet lanseres senere kan dette også kanskje hjelpe på Revelution salget, siden folk som ville ha kjøpt en GameCube for å spille spillet, isteden kjøper en Revelution. Julesalget kan desverre se ut til å bli en trist affære for GC sin del...
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy@16.08.2005, 13.18
Det blir vel Pokémon XD, Battlion Wars, Fire Emblem: Path of Radiance og det nye Kirby-spillet til GC (som enda ikke har noen navn), i tillegg til noen tredjepartsspill som Prince of Persia 3, King Kong og From Russia With Love. Allikevel, utsettelsen av Twilight Princess svei kraftig.  >_<
251897​
Urk, forventer virkelig Nintendo at vi skal sitte og spille 2002-2004-utgivelsesspillene til vi dør? I 2005 har vi kun fått Resident Evil 4 (som også snart finnes til PS2), Killer 7 (som også finnes til PS2) og kanskje Fire Emblem: Path of Radiance og Kirby Adventure som potensielle kjøpespill. Det er jo helt forferdelig svakt. Nei, Nintendo har mye å lære av DS-satsingen sin, for innen hjemmekonsollmarkedet er de desidert dårligst.
 

Kilik

Lokal moderator
"A delayed game is eventually good, but a bad game is bad forever". -Shigeru Miyamoto 9-21-04-

Kan ikke si jeg er overrasket. Det samme skjedde jo med Zelda: OoT og Zelda: WW. Og hvem her er ikke enige i at de var verdt utsettelsene?

Spillet kommer tidligst 2.kvartal 2006 (da det nye skattemessige året til Nintendo begynner). Det kan vel tyde på at det er en rimelig lang utsettelse det er snakk om her. Å rushe ut et spill av dette kaliberet kun for å konkurrere om julemarkedet, ville kanskje vært smart økonomisk, men vi forbrukere får et bedre og mer gjennomarbeidet produkt nå.

Forresten, så kan dette også være et strategisk grep fra Nintendo for å forlenge levetiden til Gamecube. Hvis Zelda hadde kommet ut i november ville det trolig blitt det siste profilerte GC-spillet og Gamecube ville mest sannsynlig forsvunnet fra butikkene etter juletider. Og slik ståa er nå, ser det ut til at Revolution ikke dukker opp før sommeren/høsten 2006. Det betyr at Nintendo ville hatt nesten et år uten en konsoll på markedet.
 
Dette gjør meg absolutt ingenting. Joda, det er spillet jeg gleder meg aller mest til for tiden, men det kommer alltid massevis av gode spill før jul så dette betyr bare at jeg får råd til en av de andre kremtittlene i tilleg. Og når grunnen er a de skal legge inn flere feautures, vel, da svir det bare enda mindre.

Nintendo ga forøvrig ut 7 nye bilder i sammenheng med annonseringen.
De nederste

 
ja
det er vel bedre å vente, det gjør en i hvert fall ikke forgjeves
spillet blir nok vanviottig bra
likte bildene
er det sikkert at grafikken blir slik?
da er det nesten i seg selv grunn nok til å kjøpe gamecube-....360
 
D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av Gud@16.08.2005, 18.16
ja
det er vel bedre å vente, det gjør en i hvert fall ikke forgjeves
spillet blir nok vanviottig bra
likte bildene
er det sikkert at grafikken blir slik?
da er det nesten i seg selv grunn nok til å kjøpe gamecube-....360
251987​
Den nye Nintendo-maskinen heter Nintendo Revolution, og Zelda: Twilight Princess kommer ikke til den.

Klarer ikke legge nok vekt på hvor viktig finpussing av et spill er for opplevelsen. At Zelda ble utsatt til Q2 2006 er for meg en god ting. Flyt og feel er det viktigste et storspill kan ha å by på.
 
Regner med at de kommer til å fikse de grøtete teksturene da ... håper ihvertfall det. Jeg syns også at noen av bevegelsene til Link har sett noe unaturlige ut på noen av filmene, f.eks. at han "sklir" litt over bakken når han beveger seg mens han sikter på noe.

Synsrekkevidden er litt piss på det bildet noen innlegg ovenfor, men det må vel til for at frameraten holder seg fin ... :(
 
Fikk nettop med meg den triste nyheten jeg. Men det må vel til for å pusse ned kantene. Bare de ikke plutselig finner ut at de heller skal slippe det ut på relasen av Revolution, ergo mer venting. :usikker:
 
Haha, IMDB har gjort det igjen. Først lister de opp Richard Simmons som stemmen til Tingle (kunne for så vidt vært en person med samme navn som treningslegenden), men nå har de listet opp 50 Cent som stemmen til Epona og Reginald Fils-Aime som stemmen til "The Man", hvem nå enn det måtte være. Noen skal få lov til å skyte meg hvis denne infoen stemmer. :ler: