The Sims 2

#61
Hvorfor kan jeg gjøre alt selvom jeg ikke har kjøpt det?
 
#62
Fordi det er den første cracken som kom som gjorde at man ikke kunne bygge.. Alle nyere cracker og releaser er fri for den begrensningen.
Forresten vil jeg ha minst mulig prat om piratkopierte spill. Bare å diskutere, men det å snakke om den selve piratkopierte releasen er uheldig..
 
D

Deleted member 365

Gjest
#64
Ok.. Som vanlig har jeg (som den n00ben jeg er), et par spørsmål.
Når man laster ned skins til sims 2. hvor legger man de? Dvs. jeg har ikke sånne skin installers. jeg har istedet mange packages filer. jeg har ikke peiling på hvor jeg skal legge dem. HELP!
 
D

Deleted member 365

Gjest
#65
Ja... For de av dere som ikke har fått det med seg, har teamet bak Red VS blue begynt å lage en serie ved hjelp av Sims2.
De kaller det Strangerhood. Hittil er det kun kommet en trailer. men det ser ganske morsomt ut!

Strangerhood
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Det ser kult ut, men jeg lurer på om de klarer å synche leppebevegelsene dems. Dette var jo aldri noe problem i RvsB.

Skins og sånn legges i:
C:sukk:Documents and Settings\bruker\Mine dokumenter\EA Games\The Sims 2\Downloads
 
D

Deleted member 91

Gjest
#68
Eeey, det ser jo egentlig ganske lovende ut. Amerikansk til de grader, men det kan sikkert bli noe trivelig ut av det ... Selv om jeg gleder meg mer til Red vs. Blue V.2 - hvis det kommer, så klart.