The Witcher 2: The Witchest

Denne patchen gjelder for steam-versjonen og?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det går jeg da ut fra, kan hende det tar litt lenger tid før den dukker opp der.

Fikk ikke velge bort når jeg installerte heller tror jeg. Ellers hadde jeg ikke hatt.
Klag litt mer'a sa jeg.
Prøv å slette filene som heter de0.w2speech og fr0.w2speech i CookedPC-mappa. Ingen garantier om at det funker.
 
Bare for å glede deg, så skal jeg klage litt mer. Når jeg gikk og la meg igårkveld, slo jeg av pre-downloader'n, for å sette PC'en i dvalemodus. Fikk beskjed om at jeg kunne fortsette senere på oppdateringa, men nei, det skjedde ikke i dag.

Men får grei hastighet, så det er ikke krise. 1,23 mb/s er brukbart.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, nå ble jeg glad.
 
Oppdateringen burde lastes ned nå for alle steamere! Ifølge Steam nådde jeg 11,6 mb/s :eek: Var ikke klar over at jeg hadde et slikt nett.
 
Stareye: Joda, patchen begynner ca. der du avsluttet. Den består av mange filer, og det eneste du mister er det som gikk tapt av filen som ikke var ferdignedlastet. Total progress-baren tar utgangspunkt i de resterende filene når programmet starter opp, så det ser ut som det har begynt på nytt.
 
Et par dager for seint, men ja, fant ut av det. Uansett var det noe korrupt faenskap og dritt, så måtte avinstallere hele spillet. Da måtte jeg uansett laste ned hele spillet på nytt fra GOG, og det er ferdigpatcha.
 
På Steam fikk jeg noe error helt på slutten av oppdateringsfasen og "installing"-delen startet fra nytt, og når den var ferdig begynte den å installere fra bunn av igjen. Yess, tror nok jeg må reinstallere hele driten jeg og :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Restart launcheren så skal den korrumperte fila bli fiksa, sier CDPR.

Og hvis noen lurer på hvordan gutta kan være så snille og gi ut patchen helt gratis, kan de jo sjekke hvor mye rabatt man får på The Witcher 2 nå hos GOG.com. Ikke et rødt øre er korrekt. =D
 

Lodin

Der Waaaah
Lanserer dem ikke ny fysisk utgave borti statene til PC i dag? Utgivern gir dem sikkert ikke lov til å slå av på prisen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I andre nyheter kan vi som skjøpte spillen gjennom GOG sjekke ut ekstra-seksjonen til The Witcher 2 og se om vi finner noe interessant der. =D