The Witcher 2: The Witchest

Men man gikk glipp av veldig viktige ting, leste jeg på wikkien. Men kanskje jeg bare fortsetter, jeg gjorde så mye :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei, veit du hva? Det gjør ikke noe. Du kan fortsatt fullføre questen, du må bare følge et annet spor. Jeg dreit meg ut hardt på den jeg også, men jeg fikk klinka gjennom likevel.
 
Fint, fint. Vanligvis pleier slike drastiske forskjellige utkomster i quests å bety ganske mye i slike spill. Får fortsette i morgen!
 
Vet det å banne i kjerka, men jeg må si at jeg er skuffet over at CD Project Red ikke har klart å fikse det slik at jeg slipper på plukke opp hver jævla eneste lille filleting hvis jeg bruker X360 controlleren, som spillet i seg selv er tilnærmet spesialdesignet for. Gjør hele den såkalte "støtten for X360 kontroller" helt ubrukelig for min del. Får håpe dette er en av tingene som blir implementert i PC oppdateringen.
 

Lodin

Der Waaaah
:eng: Å plukke opp alt som finnes i verden er mer ment for å for assburgerne der ute. Du trenger ikke 90% av dritten som ligger å slenger siden du bare selger det for rusk uansett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vet det å banne i kjerka, men jeg må si at jeg er skuffet over at CD Project Red ikke har klart å fikse det slik at jeg slipper på plukke opp hver jævla eneste lille filleting hvis jeg bruker X360 controlleren, som spillet i seg selv er tilnærmet spesialdesignet for. Gjør hele den såkalte "støtten for X360 kontroller" helt ubrukelig for min del. Får håpe dette er en av tingene som blir implementert i PC oppdateringen.
Hallo, prøvd å trykke på Space når du har loot-vinduet oppe? Ikke det, nei.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prøv alle.
 
Problemet er at du aldri får opp noe loot-vindu når du bruker X360 kontrolleren. Du bare plukker automatisk med deg alt.

Har du i det hele tatt prøvd spillet med X360 kontrolleren?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, fordi jeg ikke er gæærn. Trykk space.
 
The Witcher 2 var åpenbart designet med kontroller i tankene, og X360 port i planene. Det skryter også av å ha støtte for kontroller, men desverre er ikke støtten komplett og derfor relativt meningsløs.

Edit: ah, det er du som er tilbakestående og tror at jeg ikke ønsker å plukke opp en og en ting, men alt på en gang. Problemet er motsatt... med det kommer aldri opp noe loot-vindu når du spiller med X360 kontrolleren, og da får du heller ikke valgt tingene du plukker opp. Du plukker altså opp alt helt automatisk uten å spørre, så fort du trykker X (som er loot-

Skal jeg si det en gang til for sikkerhetsskyld?

Med X360 kontroller lar ikke spillet deg plukke opp kun noen av tingene, men du plukker ALLTID med deg ALT som ligger på bakken. Dette problemet finnes ikke med mus og tastatur, ettersom du får opp et vindu hvor du kan selv velge hvilke ting du vil plukke opp når du looter.

Så, for det første gjør space knappen akkurat det motsatte av det jeg ønsker, og for det andre spurte jeg ikke om hjelp til mus og tastatur. X360 kontroller har kun en Loot All knapp (X), og det ser jeg på som en grov blemme som CDPR fortsatt ikke har fikset opp i - og gjør spillet uspillbart med X360 kontroller spør du meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, vi får Enhanced Edition på tirsdag (kan preloades nå), så da spørs det nok om ikke den forbedrede kontrollerstøtten også dukker opp. Mista jo også The Witcher 2-saven min da harddisken tok kvelden på nyåret, så jeg ser igrunn fram til å få spilt det om igjen med myyye bedre grafikk. ^^
 
En 13GB patch. Gratis. CDProject ass ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Må jo ha med polske og russiske voiceovers vettu.
 
Jeg fikk ikke velge bort franske og tyske. Så der forsvinner 1,5gb på ubrukelig møl.
 
Hva er greie med å ikke kunne velge vekk andre språk enn polsk? Godt jeg har 6 megabait i sekundet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg fikk ikke velge bort franske og tyske. Så der forsvinner 1,5gb på ubrukelig møl.
Installert fra før av, ergo må de oppdateres til nyeste versjon. Klag litt mer'a.
 
Fikk ikke velge bort når jeg installerte heller tror jeg. Ellers hadde jeg ikke hatt.