[Multi] The Witcher 3: Heks, heksere, heksest

#21
Jeg har HD7850 og jeg ser at minimumskrava er HD7870. Alle andre krava er innafor?

Betyr det at jeg ikke får kjørt spillet?
Hvis du liker å kjøre alt ned på low i 1080p så fungerer det nok.
TW3 er Nvidia sponset også, det betyr som regel at det er dårlig optimalisert for AMD.

Tror ellers i7-5820K og gtx 980 SLI oppsettet mitt skal greie å spise dette spillet rimelig greit i gloriøs 1440p.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
 

Lodin

Der Waaaah
#23
PCen min erke bra nok om jeg kjenner disse spilla rett. :argh:
Skal oppgradere diverse i juli, men til da blire å hekse på pisspoor.
 
#24
Endelig skal man få kjørt det nye skjermkortet til PC-en smelter.
 
#27
Gutsy move, men tenker de har tro på produktet sitt nok til at de vet folk som ville kjøpt det kjøper det i utgangspunktet.
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Nja, det er mer en del av CDPR sin filosofi med GOG, de skal ikke ha ubrukelig piratbeskyttelse som uansett blir knekt etter noen dager og bare ødelegger for de som betaler. De fikk ikke gjøre det med W2, men her har det vært et av krava deres. De har og over en million forhåndsbestillinger på diverse platformer å lene seg på så de sliter ikke.
Dette blir uten tvil årets mest snuska spill, men de velger å leve med det siden de er trygge på at det og blir kjøpt i lass. Den europeiske versjonen til PS4 (som jeg må sjøpe) har forøvrig med masse dritt som kart, soundtrack, prospektbilder og klistremerker. :yoshi:

Metacriticen til PS4-versjonen ligger på 92 selvom alle klager på en del buggz. Den eneste som hater det er Jeff Girthman og det fordi det var en del buggz.

E: fra twattern: Your @witchergame pre-loads hit 220 Gbps (27.5 GB/s) when leaving our servers - that makes for 1 installation per second! #galaxybeta
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Du verden, det var en troverdig kilde.

Men ja, græffiksa er blitt nedskalert og det er konsollene sin skyld, hva annet er nytt? Har ikke tenkt å skippe spillet bare på grunn av noe mongo dramapiss. Om noe så burde det være mulig å få klemt ting ganske høyt på min middels/fete rigg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Har en GTX 780, 16GB RAM og en i5 av noe slag. Drar GTA V på High iallfall.

Uansett!

 
#33
Hvordan har det seg at den største kanalen på Twitch akkurat nå er Witcher 3? Ble det sluppet tidligere noe annet sted?
 
#35
Det var bare så voldsomt, i tillegg er kanalen promotert av Twitch så jeg tenkte at det kanskje var mulig å få tak i det i dag.
 

Lodin

Der Waaaah
#36
Flere av de større Twitcher og Tuberne som Dodger og Jesse Cox var borti Polen å testa spillet for noen uker siden og mekka videoer. Egentlig skal de såklart informere om dette, men det er det ikke alle som gidder.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Noe reviewings tikker inn.

Essential fra Eurogamer;
It is crass in some places and overreaching in others, but despite its grandeur and its fantastical setting, it is a game made by, for and about human beings. It's lewd and perverse and poetic and hot-blooded. It's huge yet crafted; its systems are purposeful and it doesn't have a whiff of design by committee. It will last you months, yet not waste your time. Above all, it has a vivid, enduring personality, something that is exceedingly rare among its breed of mega-budget open-world epics (and that will probably be rarer still once Hideo Kojima and Konami part ways later this year). For my money, it's the greatest role-playing game in years.
8/10 fra Polygon;
The result is still a game that often feels like a stunningly confident, competent shot across the bow of the open world genre, folding in an incredibly strong narrative and a good sense of consequence to the decisions that present themselves throughout, presenting a fun bit of combat creativity into a genre that desperately needs it. With that going for it, The Witcher 3 is a great game though it isn't a classic — and it can carry a somewhat qualified recommendation.
Kommer sikkert flere etter hvert men det var de jeg fikk på fjasern og gadd å gløtte på iallfall. GOG-utgaven låses opp klokka ett i natt, tror neppe jeg gidder å sitte oppe pga. jobb i morra men er stoked for i morra kveld iallfall.
 

Lodin

Der Waaaah
#39
Det er vistnok en Bard helt på starten som synger en episk balade om alt Geralt gjorde i de forrige spilla og man kan avbryte ham om man vil rette på deler av historien.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Testa så vidt, introen starter med at en stillestående kis straight up kapper huet av en galopperende hest før ei kråke flyr inn i - og gjennom - huet hans. Så joda, sterk start.