[Multi] The Witcher 3: Heks, heksere, heksest

Lodin

Der Waaaah
#41
Kom hjem med fysisk utgave til PS4 nå så det står å patcher. Uansett var denne ganske staselig til standardutgave å være. Følger med kart, en liten guide til settingen og heksere, soundtrack og klistremerker. Det følger tilogmed en liten lapp med hvor CDPR takker deg for å ha kjøpt spillet. ^^
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#42
Henta akkurat mitt i postkassa fra CDON. Tyngste spillcoveret jeg har vært borti fordi det er såpass fyllt til randen.

 
#43
SLI funker ikke på PC for meg med den nyeste driveren. Men jeg testa Ass Creed Unity profilen i Inspector og da fikk jeg ca 20 FPS mer, men det var hvite flickers som fy, så nytter ikke bruke den.

Digg sang når du trasker rundt i rommet til Yennifer!
 

Lodin

Der Waaaah
#44
:eng: Om du vil ha spørsmål om hva som skjedde i de forrige spilla må du velge å simulere når du starter nytt game. Om ikke bare velger CDPR for deg.
 
#45
Ble akkurat minnet på at jeg skulle hjelpe en kamerat å bære materialer opp til hytta hans i dag. Helt jævla passelig da dama skal på klubb og jeg kunne satt meg ned å gamet til sengetid. Faen ta at jeg er så grei!

*Prøve å finne en måte å sike seg unna hjelpinga på*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
SLI funker ikke på PC for meg med den nyeste driveren. Men jeg testa Ass Creed Unity profilen i Inspector og da fikk jeg ca 20 FPS mer, men det var hvite flickers som fy, så nytter ikke bruke den.

Digg sang når du trasker rundt i rommet til Yennifer!
Denne du testa? Kom ut i går, går under navnet "Game Ready Driver for The Witcher 3". Verdt å sjekke ut hvis du testa med en eldre.
 

Lodin

Der Waaaah
#47
Spillet ser helt ålreit ut på PS4 og kjører sånn passe også så jeg kan leve med det. Ihvertfall mye bedre enn 1 og 2 da de kom ut siden PCene mine absolutt ikke var klar for det. Grafikken er ganske blass, men det er ihvertfall farger så vann og himmel er blå imotsetning til alle andre spill gitt ut de fem siste åra av andre enn Nintendo og indier ca.
Slåssesystemet er en god del bedre nå, men det mangler fortsatt en del. Det virker som de vil ha sverdinga til å være som Batman og Souls, men problemet er at animasjonene fortsatt er veldig tilfeldige og kaotiske. Om ikke annet veier det opp at sign og alle tinga man kan forberede som potions og oils fortsatt spiller en viktig rolle og på bosser er helt nødvendig.
Sånn ellers, lol, hesten til Geralt er kalt opp etter han kjipingen med hatten fra 2.
Og lol, de spiller Magic the Gathering i middelalderen. Gi meg heller terningpoker og Fight Club hver dag.
 
#48
Denne du testa? Kom ut i går, går under navnet "Game Ready Driver for The Witcher 3". Verdt å sjekke ut hvis du testa med en eldre.
Den ja. Ser ut som det funker for de fleste med SLI når de har installert den der, men pussig nok ikke her. Skal sies at GTA 5 flyter bedre og har høyere FPS enn tidligere for meg, mulig denne driveren hjalp. Så SLI funker på andre spill her. Sendte en mail til GOG support, men de er sikkert bra travle nå:p
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#49
Herreguud dette spillet er så braaaa!

Ved å gnøh litt med touchpadden på DS4 fant jeg ut at du kan gå direkte til kartet ved å dra fingeren nedover på den. Hvis du vil direkte til inventory, hold nede touchpad-knappen.


Jeg liker hvordan sidequests i dette spillet er små historier og ikke bare "gå hit/drep/hent/gå tilbake etter belønning"
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Jepp. Har bare spilt et par timer, men hovedkvisten dro rett ut av vinduet fordi det - tradisjonen tro - er mye kulere å dille med sidequests siden dette er The Witcher. Påminnelse om at andreakt i The Witcher 2 lot deg starte med å få et alkoholisert troll på vannvogna, bøste en smuglerring og etterforske skrømt i et nedbrent sinnssykehus midt i svarte skauen.

Liker hvordan Witcher Senses nå er en greie du holder inne en knapp for å bruke, istedenfor maset i TW2. Liker at hesten styrer seg selv bare du holder inne en knapp. Liker at kampene er blitt mer strømlinjeformet men samtidig beholder rytmeaction-greiene som har vært noe av et varemerke siden eneren. Liker at det skal ekstremt lite til før du blir eid hvis du ikke passer på. Liker at du som regel finner en liten historie bare du utforsker litt og drar til et sted som ser spennende ut. Liker at det er behagelig og fint å spille med kontroller.

Liker ikke at det ikke autosaver med jevne mellomrom samt at saving er såpass knølete, at Geralt som regel tar ett skritt for mye når jeg vil at han skal stoppe og at noen av trærne blåser litt vel mye i vinden. Det er vel det eneste hittil.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#51
Dere som har spilt de forrige, jeg må si dette stock-systemet gir null mening ovenfor meg. Såeh, jeg trengte bomber for å sprenge et monsterrede, men jeg hadde ingen. Så jeg fant en herbalist og kjøpte den siste greia jeg trengte og mekket bomber. Men, jeg gikk tom. Og man går ikke inn i alkymien for å alkymisere flere bomber fordi "you already have this item". Istedet fyller Geralt opp potions og bomber mens han mediterer, men bare hvis du har alkohol i inventory? Hæ?


(De trærne som blåser i vinden høres helt fantastisk ut på 5.1-systemet mitt)
 

Lodin

Der Waaaah
#52
Har du hørt om homeopati? Det virker som Geralt er homeopat nå, bare med sprit. Han er blitt den verste new-ageren og det er ingen som skjønner åssen det fungerer.
Bare ha nok dvergesprit så kan du lage potions...

Jeg drepte griffen! :yoshi:
 

demake

Seksuelt godteri
#53

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Sikker på at det ikke er vinden som blåser?
Jeg var trøtt. Greia er uansett at trær langt unna bøyer seg ekstremt mye i vinden. Uansett er den vindshaderen helt koko bananas fet så det får gå.
Dere som har spilt de forrige, jeg må si dette stock-systemet gir null mening ovenfor meg. Såeh, jeg trengte bomber for å sprenge et monsterrede, men jeg hadde ingen. Så jeg fant en herbalist og kjøpte den siste greia jeg trengte og mekket bomber. Men, jeg gikk tom. Og man går ikke inn i alkymien for å alkymisere flere bomber fordi "you already have this item". Istedet fyller Geralt opp potions og bomber mens han mediterer, men bare hvis du har alkohol i inventory? Hæ?
I De To Forrige Spilla(TM) funka det sånn at du slang sammen det du skulle brygge og/eller mekke i crafting-biten, og så måtte Geralt meditere/arbeide for å faktisk mekke sakene. Har ikke testa det i TW3 ennå da, men trenger en Grapeshot og noe Spectre Oil så det blir snart.

Kan jo utdype og si at alkymi i TW-serien som regel har krevd en grunnkomponent (for å skille mellom drikker, sverdoljer og bomber) og så ingredienser som bestemmer hva slags greie du lager. Leser rundt her at i TW3 er det blitt forenklet slik at du bare trenger å mekke en ting en gang, og så fylles det opp hvis du mediterer med alkohol. Sånn at du slipper å brygge hele tida liksom. Det er jo greit.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#56
Hadde foretrukket å kunne crafte noe i en fei istedenfor å måtte ta en meditasjonspause, det blir litt for nært potion refill-systemet fra Dragon Age 3. :argh: Men greit, det gir mening in-universe. Og du slipper å vandre til en camp. En annen ting som gir mening er at spillet antar at Geralt putter alle tingene han bærer på hesten istedenfor å bære tjue sverd på ryggen.
 
#57
Ikke nok med at jeg såvidt fikk rørt denne spillen i går pga. vennetjenester så har dama invitert svigers på middag i ettermiddag. Det er ikke ment at jeg skal få testet dette tydligvis! Noen ganger kunne det vært godt å være singel...
 
#58
Har lyst til å spille dette men er litt skeptisk siden jeg av en eller annen grunn ikke klarer å like 1 og 2. Også kommer sikkert pcen min til å eksplodere om jeg prøver å kjøre det uansett.
 

Lodin

Der Waaaah
#60
Fra Digital Foundry sin titt: On average, 10,000 to 40,000 strands of tessellated hair are applied to HairWorks-enhanced models at combat view distances, with up to 60,00 applied to the game's furriest creatures. Up close, when creatures are futilely trying to end Geralt's life, hair counts are cranked up to ensure maximum fidelity, bringing the 40,000 average up to 125,000 in some cases. As they then flee for their lives, hair counts are dynamically scaled back until the enemy is a mere dot in the distance. On Geralt, hair counts average at 30,000, and scale up to 115,000, with around 6,000 hairs just for his beard.



To jævla Titaner greier ikke få det håret til å kjøre i 60FPS. XD