[Multi] Thi4f [PC, PS3, PS4, X360, Xbone]

#1
Jessjessjess, da var det altså (så godt som) bekrefta: Thief 4 er på vei, og siden jeg er Norges mest utstuderte Thief-runkerist tenkte jeg at vi trenger en tråd om det.

Foreløpig sier denna sida hos Eidos Montreal ganske lite, men i dag fikk jeg nemlig nyeste Edge i posten, og i en jobbannonse der går det veldig tydelig fram at det faktisk er Thief 4 det er snakk om, som det har ryktes rundt om en stund.



Jeg aner ikke hva vi har i vente, men siden det første spillet i serien er det beste spillet som finnes (etter den deilige KW-bestemmer-skalaen) og de to neste er innmari gromme saker, synes jeg dette er verdt å holde øya på.

For mer om Thief III kan jeg lede de svette pølseklikkerne deres hen på denne langdryge og ekstremt selvrettferdige detaljgnukket jeg presterte da jeg var ung og dum.

Detta er historien fram til nå:

Thief: The Dark Project (1998): STEIKE FETT / 10



Thief II: The Metal Age (2000): ARISTOKRATISK FETT / 10



Thief: Deadly Shadows (2004): NORMALMAPPINGLY FETT / 10



Hva trur SG-folket?
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Påminnelse om at på slutten av 3 er det ei småjente som prøver å bøffe fra Garret så det er sikkert hu man skal spille som. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Je trur detti kjem te å eie je ama.
 
#4
Hva er det som gjørThief-serien bedre enn f.eks Splinter Cell sett bort ifra en smakfull setting? Den eneste erfaringen jeg har med serien er demoen av Deadly Shadows som for meg mest av alt minnet om SC bare med noe friere leveldesign, som selvølgelig er en god ting. AIen på fiendene virket veldig lite dynamisk i forhold til hva vi ser i MGS-spillene så hva er det som gjør at serien har utmerket seg såpass innen stealth-sjangeren i forhold til konkurrentene?
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Vel hovedproblemet til Splinter Cell er at det... Damn it Fisher, some random asshole saw you for a third time som I'm calling this whole mission off! Start again.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#6
MAN KAN STJÆLE TING
DET ÆR PC SPILL
GARRET ER HOT FISHER ER NOT
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Næh, men poenget er at hvis Sam Fisher promper og noen hører det må man starte på nytt, men hvis noe oppdager Snake eller Garret trenger de bare å finne et sted å gjemme seg. Ikke mye realistisk, men det er gøy. Du vet, den tingen spill egentlig handler om.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Hvilket da? Det de ikke greier å gi ut? Det hvor Sam er uteligger og har emoskjegg? Hva faen? Damn it Fisher! Move your mouth away from the mic so you can breathe!
 

oma

Village Drunk
#10
Nei, den doubble agent. Jeg brukte noen timer der og fikk ikke en slik beskjed. Det var en sånn "trust" meter ting som avgjorde om du ble ute eller ei.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#12
Dessuten så kom Thief før SC, så det vinner automatisk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Det som skjer da er at de sjekker ræva di for tobakk.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Da blir jo neste spørsmål om du snitcha mens du var i klinken.
 

Lodin

Der Waaaah
#19
Nei fysj! Det var det en som muligens gjorde og da tok en annen fyr å tissa i senga hans.
sann historie
 
#20
Men atte vi må prate mer om detta herre. Nå er spillet kunngjort og det er bra.

Logoen (i hvert fall en midlertidig en) er offentliggjort og den er tøff:



Og så har vi adresse til nettstedet:

http://www.thief4.com/

... som forøyeblikket ikke inneholder stort.

Men, det er Thief 4, og det i seg selv er stort.