This is harsh. Evaluate me: Demon's Souls

Hva man velger i starten har egentlig ikke så vanvittig mye å si. Du får alle muligheter senere hvis man vil forandre på ting senere, bare sånn at det er sagt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Yetipants: Jeg har det liggende og bare snust på 1-1, imorgen er det ikke fotball og Buggz kann ikke progame så om du skal spille litt :smileyface:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fant fort ut at det er litt verre enn bare å spillle sammen i Demon's Souls. Har bare spilt med randoms før, ikke med kompiser, så jeg ante ikke hvor kronglete det var å få spilt sammen. Mekka en ny figur da, så vi får se når du er klar.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du husker vel at jeg kommenterte det plutselige fraværet av hints og blodsøl på andre brett? Etter en quit og reentry i spillverdenen dukka det plutselig opp massevis, så jeg lurer på om Sony bare fucket meg igjen da du ikke fant blåsteinsmarkeringa mi.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eek:

Snoy tekter oss igjen.
 
Jeg opplevde i allefall at jeg mistet tilkoblingen til Playstation Network rimelig ofte, og da er det jo naturlig at de elemtentene fordampet også. Men jeg mener å huske at jeg alltid fikk en popup beskjed som sa ifra når det skjedde...
 

Lodin

Der Waaaah
Ok, da har jeg og spilt litt som en wanderer og jeg skjønner ikke en dritt. Men men, det er sånn det skal være. Døde såklart på første boss og driver å tooler omkring inni bolle-etellerannet castle. Der døde jeg og såklart enda en gang, men fant igjen blodsporet mitt seinere.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Prøvde å geime litt med Yetipants i dag, og etter litt prøving og feiling klarte vi omsider å havne i samme game. Derimot døde han etter hvert (lol) og etter det var det faen ikke mulig å connecte til hverandre via det tilbakestående coop-systemet.

RAEG
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, til spillets forsvar er det meninga du skal spille med randoms, spillet er egentlig ikke laga for at du skal spille med kompiser. Noe som såklart er litt teit for oss som ville kjøre litt kompisgejming. Men men.

Har ikke kommet så forferdelig langt selv, dengt Armor Spider i tillegg til Phalanx. Har også kommet et godt stykke på 3-1, kan bare rusle inn og ta bossen nå så da lurer jeg på om ikke det blir første del av planen for helgas gejming.
 

Lodin

Der Waaaah
Ere sånn at jeg levler karkateren min hos hu blinde berta med sjeler som og brukes som penger til alt annet og jeg kan ikke begynne å gjøre det før jeg har tatt den første orntlige bossen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn er det.
 
Je ghar spilt med en kompis hele tiden denne gjennomgangen. Om dere ikke finner hverandre pleier det å hjelpe å reloade.

Enten så er Wanderer easy mode eller så er jeg blitt veldig god på spillet. Antar det er begge deler.
 

Lodin

Der Waaaah
Ok, nå har jeg tatt første boss (uten å dævve :smøg: ) og åpna de andre bretta. Burde jeg bare bygge opp mest mulig skills med sjelene mine og ete alle de derre hero sjelene? Den til Phalanxen regner jeg med at jeg skal bruke til noe annet.
Denne spillen. :psyduck:
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, men er det noen negativer ved å booste strength, dexterety, stamina og endurance mest mulig så tidlig i spillet? (Annet enn at andre skills blir dyrere såklart.) Får jeg mindre sjeler av fiender jo høyere min level er fek.s?
Digger at det følger med en jævla guide på flere hundre sider, men ikkeno av dette står der. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hardere fiender gir mer sjeler, du møter hardere fiender etter hvert i spillet. Sleng Soul Levels i det du synes du har bruk for.
 

Lodin

Der Waaaah
Den til Phalanxen regner jeg med at jeg skal bruke til noe annet.
Jo takk, har faktisk snappa opp en del protips mens andre har diskutert spillet her og andre steder.
Var fek.s forberedt på den røde dragen så den greide aldri å kille meg. :smugdog:
 
Han derre Ostrava of Boletaria er dæv (regner jeg med, finner han ingen steder bortsett fra hans BP-form i 1-4) og jeg finner ikke den nøkkelen han bærer på slik at jeg kan drepe Old King Dorian og få den digge rustningen hans. Sykt irriterende med tanke på at jeg hjalp Ostrava med å klarere hele området han pleier å vandre rundt i.
 
Sjekk spawnestedet hans på 1-4. Det er i hjørnet helt til venstre når du har løpt opp den første store trappen. Mulig nøkkelen ligger der.