Tilbakemelding, hjelp og spørsmål om det nye forumet

Status
Stengt for ytterligere svar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jammen that means I'll let the bully set the rules.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg kan ikke gjøre slikt lenger. Å den gigantiske sjøkua.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men du da, Martin? Ka om polisn slår dæ ihjæl?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hurra! Er det det samme som å erkjenne seg skyldig i den opprinnelige pulinga? Eller dekker du over for Yeti? HÆ?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ok, greit. Jeg skjønner, det er helt greit. Skjønner hvordan det ligger an nå, ja. Helt ok. Det går bra, jada. Helt fett. Ingen problemer, skjønner akkurat hvor du vil hen. YOU DON'T LOVE ME ANYMORE!



PS: Vet dere noe mer om hvorfor brukeren min jøder i møte med SG hele tida?
 

Endre

Ødela forumet
Nei, ikke ennå, men slapp helt av! Jeg har nemlig outsourcet Spillegals supportavdeling til tolv svært hyggelige (og overkvalifiserte) indere, som nå nærmer seg roten av problemet ditt. Vi snakker kanskje om en uke, maks to, så skal alt være i orden.

Akhilesh, supportoverhodet her på Spillegal, har forøvrig en teori om at det var en sammenheng mellom hvor mye du maser, hvor irriterende du er, og hvor store problemer du får på Spillegal (grad av jøding). Men som sagt, det er bare en teori, jeg skal si i fra med en gang de kommer til en konklusjon.

Har du mer informasjon som kan hjelpe oss å løse problemet ditt, må du gjerne sende det til sirkusmartinhotline.masefaen@spillegal.no.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Du, nå har det gått ytterligere to timer uten at noe skjer. Det kan da ikke være så vanskelig å ikke være homo?
 

oma

Village Drunk
noen som har veldig lyst til å lage en slaks mobilversjon av sg? Er sikkert flere enn meg som bruker iphone og lignende for å browse når de er på jobb eller familiebesøk
 
Etter litt Googling fant jeg ut at Opera Mini ikke fungerer på iPhone (litt av en bombe).
Men den støtter som sagt det aller meste av kjente mobiler.
Ikke har jeg iPhone og ikke er den av interesse heller foreløpig. Når den kommer med ett 5MP kamera som ikke er skrot, da kanskje.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
DiRTY D: mobiler med 5MP-kamera tar akkurat like ræva bilder som mobiler med 1,3MP-kamera. Bildene er bare smurt utover flere piksler og dritten tar dermed mer plass.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.