Tilbakemelding, hjelp og spørsmål om det nye forumet

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
Denna IRC aplikasjonen forumet har fått nå, er det mulig å gjøre det sånn at man skriver nick før man blir logget inn i kanalen? Kunne vært greit med noe annet enn en masse SG-medlem som detter inn hele tida.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg trykker på IRC-knappen, men kommer bare til en side hvor jeg må skrive inn passord/brukernavn, selv om jeg allerede er logget på. Er jeg ikke kul nok til å bruke IRC-kanalen deres? D;
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mistenker at det er mer "hvorfor hater ISP-en din SG", men det er bare meg.
 

Lodin

Der Waaaah
[22:54] * SG-medlem has joined #Spillegal
[22:54] <SG-medlem> SUPFAGS
[22:54] <SG-medlem> DERE ER GAY
[22:54] <SG-medlem> HELT SANT 2K
[22:58] * SG-medlem has quit IRC (Besøkte via Spillegal.no)
Sånt som dette kan ikke godtas! :argh:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Lodin, har du virkelig ikke satt inn checkboksen som gjør at man ser id-en til irc-ere? Da vil du se "SG-medlem(nick@SG-sin-host-no) has joined #Spillegal" i stedet.
 

Lodin

Der Waaaah
MIRC har rundt tusen forskjellige innstillinger. Unskyld meg prinsesse for at jeg har glemt en og annen. :rulleøyne:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Mistenker at det er mer "hvorfor hater ISP-en din SG", men det er bare meg.
Den gjør det samme samma hvor jeg logger på! Prøvd både på jobben og på skolen, samma greia! Det er åpenbart et eller annet sinnsykt homo med brukeren min, og jeg mistenker at det har noe med å gjøre at en viss neger fucket med brukeren min. Me dmindre du har noen bedre idéer? :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Scary, noen må prate med deg. Han heter Martin og ser ut som ei jente med små pupper.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nei, jeg har bare hatt det i flere dager på flere maskiner, tilogmed i formiddag, men rundt klokka ti over ti på kvelden idag ga det seg plutselig!

JÅKS aside, det har holdt seg de to minuttene jeg har vært på så langt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er karma for at du dreiv og fjasa så fælt på forumet her for ei stund sida, så nei.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hvem enn som nå fucka med profilen min igangsatte det, så det kan du ihvertfall holde kjeft om. Ta nå i det minste og fiks det sjenerende mellomrommet i nicket mitt, om du makter dét.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.