Tilbakemelding, hjelp og spørsmål om det nye forumet

Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Nå som hverdagene er i gang igjen etter påske, er det på tide å ordne linking i signaturene igjen? Jeg får fortsatt den samme feilmeldingen:

BB code url is not allowed.

D

Doctor Downs

Gjest
Min har funka fett siden dag 1. Sett anførselstegn rundt url-en og prøv igjen. A la (uten mellomrom):

[ u r l = " w w w . 2 g i r l s 1 c u p . u s " ] [ i m g ] b i l d e l i n k . j p g [ / i m g ] [ / u r l ]

Regner med at det er de bildene der du vil fikse.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det funker ikke uansett hvordan jeg gjør det, og feilmeldingen burde jo være ganske klar. Såvidt jeg forstår er linker i signaturene nå bare tillatt hvis man ikke har redigert signaturen sin siden relanseringen av forumet. De som prøver å endre på dem mister muligheten til å bruke URL-koder.

K999

Keystone State Of Mind
Innse det, Endre er bare aktiv når nytt forum er på spill. Nå til dags så spiller han Cod 4, og det vil han gjøre til neste forum kommer.

Endre

Ødela forumet
Det var bare et problem med lokal moderator-gruppa, men jeg tror det skal være i orden nå, Houseman.

K999 snakker forøvrig sant. :eek:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ser sånn ut. Takker. :)

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Har et spørsmål av ren nysgjerrighet: Hvordan fungerer egentlig hirarkiet her på forumet? Hvem driver og finansierer det, hvem styrer det og så videre? Ser at Yetipants og Nicholas er innblandet her på et vis...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nicholas og jeg tilbringer all tid i et kammer dypt under Spillegaltårnet, som ligger på et hemmelig sted i Norge. Vi er siamesiske tvillinger som er sammenvokst i milten, ser du. Endres jobb er å late som om han er Nigerias kronprins og svindle til seg penger for å finansiere driften, og det enorme maskineriet som kreves for å drive SG-serverne (et sinnrikt system med trinser, taljer og ompa-lompaer) fyller hele resten av SG-tårnet. På fritiden pleier vi å samles til et slag canasta eller to.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Yeti er liksom den morsomme, dah :)

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Pliz si hvor det tårnet er'a! Kan jeg få en gullbillett? :wizard:

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Det er egentlig jeg som er sjefen, men ettersom jeg er en tvilsom rollemodell, lar jeg diplomatiske Endre representere mitt ansikt utad.

Faktum er vel at så og si alle medlemmer som på et vis gjør seg bemerket på SG er produkter av en enorm personlighetsforstyrrelse hos Jørn Kløvfjell Mjelva. Det vil si at Houseman, SirkusMartin, CyberK, impywimpy, Novastrum, Doctor Downs, Yetipants og SHDR egentlig er en og samme person. SG er egentlig skapt av en eneste grunn, og det var å skape et debattforum der alle mine personligheter kunne komme til orde. Følgelig er også Endre et produkt av min fantasi.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faen, hemmeligheten er avslørt. Spillegaltårnet ligger inni et digert egg midt på Koholint-øya, og Riou (Jørn altså) er Vindfisken. SirkusMartin er egentlig Marin, med bølgende, lyse lokker. Jeg er han vesle gnomen på stranda som gir deg en boomerang i bytte mot spaden.

Sånn ellers har jeg gode nyheter: Spillegal skal begynne å gi ut et gratis spillmagasin som kan hentes hos spillforhandlere landet over. Navnet blir GameErector, og i fem tilfeldig valgte utgaver av førstenummeret vil det ligge en gullbillett som gir innehaveren en gratis superturne inne i Vindfiskens egg. Pass på at du tar med deg lupa til biblioteket først, sånn at du ikke går deg vill. Det anbefales også at du tar med deg Mestersverdet (eller en boomerang) sånn at du får drept de skumle marerittene i hovedkammeret.

Noen lurer vel kanskje på hvem Houseman er. Ikke overraskende er han butikkeieren, moralens og rettferdighetens strenge opprettholder.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og hvis du stjæler ei bue fra ham dreper han deg med et lyn og ringer folkeregisteret for å bytte navnet ditt til TJUV. Noe som er litt liten vits i siden du da er dau, men han har vel sine grunner.

Status
Stengt for ytterligere svar.