Tilbakemelding, hjelp og spørsmål om det nye forumet

Status
Stengt for ytterligere svar.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hva er det som skjer nå?


Uansett, en ting jeg ikke har gitt en container med kred for enda: At det ikke er noen 20 sekunders ventetid mellom hver gang man kan trykke på New Posts, som det var på det gamle. Det er sånn jeg F5er SG, så dette er veldig nyttig!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva med meg? Hva med meg? Hva er jeg for noe? :D
Du er den vesle ungen som kommer løpende og roper noe om at moblinene har gjort noe ved BowWows hus.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den sjølgode gjøken som innbiller seg at han er prins mens han egentlig bare bor i ei rønne sammen med en gjeng frosker? Okay, han kan du være. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Link sa ikke et kløyva ord. Dette her så jeg med mine egne øyne, grabben.
 
Siden Link drømte hele øya og alt som skjedde der så er det da ingen tvil om at han må være hvor råstoffet til historien i spillet stammer fra. Det er jo ingen andre som har sett det eller kunnet berette om det. Dermed er jo logisk at det du spilte var basert på Link sine egne ord og forvrengte syn.

HAR DU IKKE HØRT OM UNRELIABLE NARRATOR, HÆ? HAR DU IKKE? HÆ? NEI SELVFØLGELIG IKKE DU DIN NINJASAUROS. :realmad:

Jeg og Rikard, vi er ærlige, rike menn. Vi er overklasse. Vi er best.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Klart jeg veit hva en upålitelig forteller er, ditt nek. Faktum er at jeg kikka ned på hva som skjedde samtidig som Link opplevde det, så du taper.
 
Hahaha. Å nei du. Hadde du vært noe tess så hadde det for lengst gått opp for deg at en maskin så gammel som GameBoy-en ikke kan broadcaste live. Inneholdet må programmeres, og et sted gjennom de prosessene er det absolutt ikke vanskelig for en sinna fyr å ødelegge ryktet til en han er misunnelig på.

-- ditt fugleskremsel!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hørt om "the slippery slope fallacy"? Fortell meg hvordan en alv i grønne klær, som holder til i et land hvor de tydeligvis ikke har verken fly, helikoptere eller Kystvakt, kan programmere et spill. Holder en knapp på at GameBoy-en min er magisk, det er det enkleste. Og du kjenner Occam's razor: Det enkleste svaret er vanligvis det korrekte.
 
Jeg finner det mer logisk at en eller annen spilldesigner har snublet over en veldig kjekk, ung, sexy, smart og intelligent prins og dermed blitt så misunnelig at han har skrevet inn mitt speilbilde -- Rikard -- inn i spillet og basert ham på seg selv!

Følger vi Occam's razor er selvfølgelig min løsning flere millioner ganger enklere enn at GameBoy-en din er magisk! Spesielt fordi magi ikke kan forklares, noe som gjør det både umulig og usannsynlig.

Jævla ninjosaur :realmad:

Jeg regner også med at du ikke har hørt om gaze heuristics?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
How appropriate. You fight like a cow.


... :(
 
Hvor får du kunnskapen din fra, Aleks? Bruker du fritiden din på å surfe rundt på wikipedia?

Forøvrig ble Koholint-øyen skapt av en sammensmelting av Links og Vindfiskens drømmer. Rikard er en karakter som aldri før har vært introdusert i Zelda-universet (såvidt jeg husker), og hans psykologi er sannsynligvis sammensatt av elementer fra ulike karakterer Link har møtt på sine reiser, kombinert med Vindfiskens fantasi.

Skal vi begynne å drasse spillskapere inn i bildet er nok den enkleste konklusjonen at de skapte Rikard som en type; en person hvis narcissisme har tatt fullstendig overhånd. Han har dyrket en selvløgn i så mange år at han ikke lenger kan skjelne mellom virkelighet og illusjon. Eller så forsøkte spillmakeren å henspille til froskeprinsen fra eventyret.

Forøvrig er det feil: Jeg løser en rekke differensialligninger for å finne ut hvor ballen kommer til å lande - eller har landet.

Ockham's razor (visste dere at dette er bakgrunnen for Jos fabeldyr - "occamy"?) er dessverre motbevist. Flere ganger. Av vitenskapen. Eller kanskje dere forfekter Newtons teori fremfor relativitetsteorien, og klassisk termodynamikk fremfor kvantemekanikk?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg blir bare mer og mer fornøyd med avataren jeg valgte til deg for hver dag som går. Det er nesten så jeg lurer på om Capcom baserte figuren på deg.

Hvilket forhold har du til undertøy for kvinner, forresten?
 
Jesus Kristus, hadde du faktisk vært så ignorant som det der så hadde det vært ok.

Men å ødelegge morsomhetene mine med den der refleksjonsonanien din bare for å styrke JEG-ER-EN-VIS-HERREMANN imaget ditt!

:grine:

EDIT:

Jeg er forresten ikke typen til å være slem, men:

Skal vi begynne å drasse spillskapere inn i bildet er nok den enkleste konklusjonen at de skapte Rikard som en type; en person hvis narcissisme har tatt fullstendig overhånd. Han har dyrket en selvløgn i så mange år at han ikke lenger kan skjelne mellom virkelighet og illusjon.
Vurdert å skrive biografi, din ødipus? :realmad:
 
Definer "det der".

Vittighetene dine var forresten ikke spesielt morsomme. Jeg var påtvunget å ta livet av dem før de begynte å formere seg.

Fakeedit: Hvorfor i all verden kaller du meg Oedipus? Forveksler du Oedipus - som drepte sin far og forelsket seg i sin mor - med Narkissos, som forelsket seg i sitt eget speilbilde?

Jeg har faktisk vurdert å skrive en selvbiografi, men jeg har funnet ut at det er mye bedre å bli så berømt at andre skriver biografien for deg. Jeg har laget noen fine formuleringer, til dere som er interessert.

Du svarte meg aldri på spørsmålet mitt.

Yetipants: Jeg er ikke så borti en kvinnens undertøy (forøvrig ikke en kvinnes ytterjakke heller) til å ha noe spesielt forhold til det. Hvis du kan presisere er det mulig at jeg kan komme med en bedre forklaring.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Synes du det er noe mystisk og fascinerende med dameundertøy?
 
Jeg synes det er noe mystisk og fascinerende med Kvinnen, og følgelig hennes eiendeler. Men som sagt har jeg aldri kommet lengre enn til ytterjakken.

"Noen ganger, når jentene satte seg på pulten - jeg kunne nå dem med hånden, så nær var de - kunne jeg få et glimt inn til deres undertøys hellige templer. Og da slo mitt hjerte så voldsomt at jeg var redd at alle skulle høre det. For ingen måtte høre det; ikke tantene, ikke frøken Kristoffersen på søndagsskole; ingen måte vite det." - Odd Børretzen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.